Języki
angielski
dobry
rosyjski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik ds. Sprzedaży i Marketingu
- przygotowywanie oraz tworzenie akcji promocyjnych,
- realizacja oraz prowadzenie kampanii marketingowych,
- sporządzanie analiz rynkowych oraz przygotowywanie i realizacja planów sprzedaży,
- nawiązywanie kontaktów z odbiorcami w zakresie produktów oraz warunków współpracy,
- współudział w tworzeniu marketingu internetowego,
- odpowiedzialność za tworzenie wizerunku firmy oraz oferowanych produktów,
- tworzenie ofert handlowych,
- analizowanie efektywności działalności promocyjnej firmy,
- analizowanie otoczenia zewnętrznego firmy oraz działalności konkurencji,
- negocjowanie warunków współpracy,
- poszukiwanie oraz pozyskiwanie nowych klientów jak również stałe podtrzymywanie kontaktu z stałymi klientami,
- uczestnik targów Polagra-Food w Poznaniu oraz IFFA w Frankfurcie.
- realizacja oraz prowadzenie kampanii marketingowych,
- sporządzanie analiz rynkowych oraz przygotowywanie i realizacja planów sprzedaży,
- nawiązywanie kontaktów z odbiorcami w zakresie produktów oraz warunków współpracy,
- współudział w tworzeniu marketingu internetowego,
- odpowiedzialność za tworzenie wizerunku firmy oraz oferowanych produktów,
- tworzenie ofert handlowych,
- analizowanie efektywności działalności promocyjnej firmy,
- analizowanie otoczenia zewnętrznego firmy oraz działalności konkurencji,
- negocjowanie warunków współpracy,
- poszukiwanie oraz pozyskiwanie nowych klientów jak również stałe podtrzymywanie kontaktu z stałymi klientami,
- uczestnik targów Polagra-Food w Poznaniu oraz IFFA w Frankfurcie.
Specjalista ds. Marketingu
- sporządzanie analiz rynkowych oraz przygotowywanie i realizacja planów sprzedażowych,
- przygotowywanie ofert handlowych oraz materiałów informacyjnych,
- pozyskiwanie informacji marketingowych i handlowych,
- organizowanie targów,
- tworzenie marketingu internetowego,
- projektowanie oraz tworzenie materiałów promocyjnych,
- wdrażanie nowych produktów.
- przygotowywanie ofert handlowych oraz materiałów informacyjnych,
- pozyskiwanie informacji marketingowych i handlowych,
- organizowanie targów,
- tworzenie marketingu internetowego,
- projektowanie oraz tworzenie materiałów promocyjnych,
- wdrażanie nowych produktów.
Specjalista merytoryczny w Dziale Marketingu i Sprzedaży
- sporządzanie analiz rynkowych oraz przygotowywanie i realizacja planów sprzedażowych,
- nawiązywanie kontaktów z odbiorcami w zakresie produktów, warunków współpracy,
- przygotowywanie ofert handlowych oraz materiałów informacyjnych,
- pozyskiwanie informacji marketingowych i handlowych,
- kontrola sieci sprzedaży i jej rozwój,
- współudział w przygotowywaniu prezentacji i raportów,
- projektowanie oraz tworzenie materiałów promocyjnych,
- wspieranie działu w zakresie prowadzonych projektów, współpraca z innymi jednostkami firmy.
- nawiązywanie kontaktów z odbiorcami w zakresie produktów, warunków współpracy,
- przygotowywanie ofert handlowych oraz materiałów informacyjnych,
- pozyskiwanie informacji marketingowych i handlowych,
- kontrola sieci sprzedaży i jej rozwój,
- współudział w przygotowywaniu prezentacji i raportów,
- projektowanie oraz tworzenie materiałów promocyjnych,
- wspieranie działu w zakresie prowadzonych projektów, współpraca z innymi jednostkami firmy.
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Marketing handlowy
Zainteresowania
motoryzacja
narciarstwo
narciarstwo
Inne
Umiejętność współpracy biznesowej, bardzo dobra znajomość języka angielskiego, szerokie doświadczenie w pracy w dużej międzynarodowej firmie, doświadczenie z zakresu zagadnień zakupowych i sprzedażowych, analitycznych, operacyjnych i promocyjnych, bardzo dobra znajomość programów komputerowych – Excel, Power Point, Corel Draw, Egeria, Optima, prawo jazdy kat. B, mobilność.
Grupy
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Akademia Górniczo-Hutnicza to jedna z najlepszych i najbardziej renomowanych polskich uczelni, od lat zajmująca czołowe miejsca w rankingach szkół wyższych. Przoduje w dziedzinie nowocze
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Kraków
Dla osób mieszkających, studiujących, pracujących lub zamierzających pracować/mieszkać/studiować*) w Krakowie lub okolicach
*)niepotrzebne skreśl
Marketing
Szeroko pojęty marketing ..
Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.