Umiejętności
Reklama
rozwój marki
Biznes
Digital Marketing
Strategia cyfrowa
Marketing bezpośredni
E-commerce
Przedsiębiorczość
Google Analytics
Marketing Zintegrowany
Internet
Obsługa kluczowych klientów
Keying
Klucz (do zamka)
Managing Key Accounts
Marketing
Komunikacja Marketingowa
Strategia marketingowa
Media
Negocjacje
New Business Development
Reklama online
Marketing internetowy
Project Management
Sales
Zarządzanie Sprzedażą
SEM
SEO
małe przedsiębiorstwa
Social Media
Social Media Marketing
Social Networking
Zarządzanie zespołem
E-mail marketing
Języki
angielski
dobry
hiszpański
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
New Business Manager
• Pozyskiwanie nowych klientów agencji
• Współudział w tworzeniu koncepcji działań z obszaru PR/Social Media
• Robienie zamieszania i "ogarnianie" rzeczy nie do ogarnięcia.
• Współudział w tworzeniu koncepcji działań z obszaru PR/Social Media
• Robienie zamieszania i "ogarnianie" rzeczy nie do ogarnięcia.
wystawiono
New Business Manager, którego chciałaby mieć każda agencja marketingowa. Wiedza, zaangażowanie i pasja pozwalają nie tylko na budowanie relacji z klientami, ale też na autentyczny rozwój ze strony agencji i podmiotu, na rzecz którego prowadzi swoje działania marketingowe. Perfekcjonista. Pasjonat. Człowiek, z którym każdy lubi pracować.
Marketing Manager
Acana Polska (branża zoologiczna)
• Tworzenie kampanii reklamowych oraz ich wdrażanie.
• Kontakt z mediami, organizacja eventów (między innymi współorganizacja Canada Day z Ambasadą Kanady, oraz eventu o ogólnopolskim zasięgu www.mymiesozercy.pl)
• Wprowadzanie nowych marek na rynek polski oraz rynki europejskie.
• Współudział w przeprowadzeniu restrukturyzacji działu handlowego, systemu motywacyjnego.
• Nadzór nad projektami związanymi z marketingiem szeptanym, internetowym, społecznościowym.
• Prowadzenie szkoleń interpersonalnych oraz sprzedażowych
• Kontakt z mediami, organizacja eventów (między innymi współorganizacja Canada Day z Ambasadą Kanady, oraz eventu o ogólnopolskim zasięgu www.mymiesozercy.pl)
• Wprowadzanie nowych marek na rynek polski oraz rynki europejskie.
• Współudział w przeprowadzeniu restrukturyzacji działu handlowego, systemu motywacyjnego.
• Nadzór nad projektami związanymi z marketingiem szeptanym, internetowym, społecznościowym.
• Prowadzenie szkoleń interpersonalnych oraz sprzedażowych
wystawiono
człowiek o niesamowitej kreatywności
wolny od wszelkich stereotypów
inicjatywa, szybkość i skuteczność
pomysły, pomysły, pomysły... i natychmiastowa realizacja
jeżeli się czemuś poświęca, to czas nie ma znaczenia
jako marketingowiec - nie do podrobienia!
wolny od wszelkich stereotypów
inicjatywa, szybkość i skuteczność
pomysły, pomysły, pomysły... i natychmiastowa realizacja
jeżeli się czemuś poświęca, to czas nie ma znaczenia
jako marketingowiec - nie do podrobienia!
wystawiono
Marketing Manager w pełnym tego słowa znaczeniu, zorientowany na cele, znający swój produkt i potrzeby, a do tego doskonały i konkretny negocjator. Bardzo przyjemna i rzeczowa współpraca coraz ciężej spotykana na naszym rynku
wystawiono
Wspaniały i bardzo kreatywny człowiek. Nasza współpraca odbywa się partnersko, bardzo zrozumiale - owocuje sukcesem - obopólnym na wysokim poziomie. Szczerze
polecam.
polecam.
Członek Zarządu
Bazylia Sp. z o.o. (branża spożywcza)
• Opracowanie koncepcji hurtowni spożywczej oraz jej realizacja.
• Zarządzanie 70-osobowym zespołem w tym 14-osobowym zespołem marketingowym.
• Tworzenie oraz realizacja strategii marketingowej oraz nadzór nad działaniami promocyjnymi.
• Osiągnięcie zamierzonych planów sprzedażowych od pierwszych miesięcy działalności oraz uzyskanie wysokiej pozycji na rynku dolnośląskim oraz śląskim.
• Uruchomienie 3 oddziałów hurtowni w przeciągu 1 roku.
• Opracowywanie programów i przeprowadzanie cyklicznych szkoleń wewnętrznych dla pracowników.
• Zarządzanie 70-osobowym zespołem w tym 14-osobowym zespołem marketingowym.
• Tworzenie oraz realizacja strategii marketingowej oraz nadzór nad działaniami promocyjnymi.
• Osiągnięcie zamierzonych planów sprzedażowych od pierwszych miesięcy działalności oraz uzyskanie wysokiej pozycji na rynku dolnośląskim oraz śląskim.
• Uruchomienie 3 oddziałów hurtowni w przeciągu 1 roku.
• Opracowywanie programów i przeprowadzanie cyklicznych szkoleń wewnętrznych dla pracowników.
Project Manager (branża reklamowa)
Orange Cat Design Studio
• Zdobywanie klientów dla agencji reklamowej zarówno na terenie kraju jak i za granicą, oraz długofalowa współpraca.
• Nadzór nad całym projektem oraz koordynacja pracy poszczególnych działów.
• Współpraca z partnerskimi agencjami reklamowymi z Wielkiej Brytanii
• Współudział w tworzeniu kampanii reklamowych, bliska współpraca z działem kreatywnym.
• Utrzymywanie kontaktów z mediami.
• Nadzór nad całym projektem oraz koordynacja pracy poszczególnych działów.
• Współpraca z partnerskimi agencjami reklamowymi z Wielkiej Brytanii
• Współudział w tworzeniu kampanii reklamowych, bliska współpraca z działem kreatywnym.
• Utrzymywanie kontaktów z mediami.
wystawiono
Z Filipem miałem okazję pracować na przestrzeni lat 2007-2008. Pełnił wtedy rolę Project Managera w założonym przeze mnie studiu Orange Cat Design.
Były to lata płodne w projekty i ciekawe pomysły. Trzeba przyznać, że w relacjach z klientem to istny bajkopisarz - co w tym zawodzie i przy mocnym zespole kreatywnym jest wielkim atutem.
Po 5 latach od wspomnianej współpracy, mogę śmiało stwierdzić, iż to co wtedy powstało, jest wciąż świeże i uniwersalne, a powstałe serwisy internetowe z powodzeniem funkcjonują do dziś.
Przy tej okazji, nie sposób nie wspomnieć o osobowości Filipa. Wnosił On do zespołu mnóstwo pozytywnej energii, co odczuwaliśmy nie tylko my. Podobną opinią dzielili się moi klienci.
Tomasz Grabowiecki
Były to lata płodne w projekty i ciekawe pomysły. Trzeba przyznać, że w relacjach z klientem to istny bajkopisarz - co w tym zawodzie i przy mocnym zespole kreatywnym jest wielkim atutem.
Po 5 latach od wspomnianej współpracy, mogę śmiało stwierdzić, iż to co wtedy powstało, jest wciąż świeże i uniwersalne, a powstałe serwisy internetowe z powodzeniem funkcjonują do dziś.
Przy tej okazji, nie sposób nie wspomnieć o osobowości Filipa. Wnosił On do zespołu mnóstwo pozytywnej energii, co odczuwaliśmy nie tylko my. Podobną opinią dzielili się moi klienci.
Tomasz Grabowiecki
właściciel
Impuls Filip Filar "sieć sklepów spożywczych SZAFRAN"
• Prowadzenie sieci sklepów spożywczych.
• Prowadzenie działalności doradczej z zakresu uruchamiania i prowadzenia placówek handlowych.
• Zarządzanie grupą pracowników. Koordynowanie działań związanych z głównymi funkcjami przedsiębiorstwa.
• Przeprowadzanie licznych, nieszablonowych akcji promocyjnych.
• Prowadzenie działalności doradczej z zakresu uruchamiania i prowadzenia placówek handlowych.
• Zarządzanie grupą pracowników. Koordynowanie działań związanych z głównymi funkcjami przedsiębiorstwa.
• Przeprowadzanie licznych, nieszablonowych akcji promocyjnych.
Specjalista do spraw marketingu i reklamy
- Całościowe opracowywanie i wdrażanie planów marketingowych.
- Realizacja działań reklamowych.
- Prowadzenie i redagowanie serwisu internetowego.
- Wzrost liczby klientów o 100% po przeprowadzonych działaniach marketingowych na przestrzeni 6
miesięcy.
- Współpraca z przedstawicielami handlowymi.
- Realizacja działań reklamowych.
- Prowadzenie i redagowanie serwisu internetowego.
- Wzrost liczby klientów o 100% po przeprowadzonych działaniach marketingowych na przestrzeni 6
miesięcy.
- Współpraca z przedstawicielami handlowymi.
Specjalizacje
Finanse/Ekonomia
Zarządzanie finansami
Inne
• Prawo jazdy kat B
• Znajomośc programów graficznych pakietu Adobe CS (Photoshop, Illustrator, InDesign)
• Praktyczna znajomość narzędzi marketingowych (Sotrender, Brand24, Google Analisys)
• Znajomość programów: Subiekt, Analityk
• Doświadczenie w wykorzystywaniu oprogramowania CRM
• Doświadczenie we wdrażaniu systemów Call Center oraz Telemarketing
• Tworzenie funpage na Facebook'oraz ich aktywna moderacja
• Znajomośc programów graficznych pakietu Adobe CS (Photoshop, Illustrator, InDesign)
• Praktyczna znajomość narzędzi marketingowych (Sotrender, Brand24, Google Analisys)
• Znajomość programów: Subiekt, Analityk
• Doświadczenie w wykorzystywaniu oprogramowania CRM
• Doświadczenie we wdrażaniu systemów Call Center oraz Telemarketing
• Tworzenie funpage na Facebook'oraz ich aktywna moderacja
Grupy
Gombrowicz
Grupa dla osób, które w twórczości i osobie Witolda Gombrowicza widzą dla siebie źródło inspiracji.
Praca w mediach
Dla szukających i dla tych których ktoś szuka. Ale też aby pogadać o kuchni branży i ponarzekać na realia pracy w mediach i reklamie.