Ewelina Wrona

Asystentka ds. promocji, MultiTrain

Wypowiedzi

  • Ewelina Wrona
    Wpis na grupie WSPÓŁPRACA W BANKOWOŚCI w temacie „CRM – rozwiązanie wspierające sprzedaż i obsługę klienta”
    23.08.2012, 15:32

    „CRM – rozwiązanie wspierające sprzedaż i obsługę klienta”
    25 września 2012r., Warszawa


    CRM (Customer Relationship Management) to zestaw procedur i narzędzi istotnych w zarządzaniu kontaktami z klientem. Istnieje w świecie biznesu od dawna, ale jego wykorzystanie wzrosło w ostatnich latach ze względu na lepszy dostęp do technologii i integracji danych.
    Sprawne działanie systemu CRM nie byłoby jednak możliwe bez systemów baz danych i systemów informatycznych, dlatego na naszym spotkaniu będą mieli Państwo możliwość poznania dostępnych na rynku rozwiązań, a także rozmowy z Ekspertami oraz wymianę doświadczeń.
    Serdecznie zapraszamy Państwa do udziału w konferencji poświęconej nowoczesnemu zarządzaniu relacjami z klientem.
    Wystąpią przed Państwem Niezależni Eksperci, którzy podzielą się Swoją wiedzą i doświadczeniami oraz Liderzy dostępnych na rynku rozwiązań.
    Udział w spotkaniu jest bezpłatny dla Kadry zarządzającej z branż: telekomunikacja, bankowość, ubezpieczenia, doradztwo finansowe, produkcja, przemysł, usługi.
    Ilość miejsc ograniczona.
    Wszystkie informacje na: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/crm_2012.htm
    Serdecznie zapraszamy.
    MultiTrain

  • Ewelina Wrona
    Wpis na grupie Ubezpieczenia na życie w temacie Ogłoszenia
    23.08.2012, 15:30

    „CRM – rozwiązanie wspierające sprzedaż i obsługę klienta”
    25 września 2012r., Warszawa


    CRM (Customer Relationship Management) to zestaw procedur i narzędzi istotnych w zarządzaniu kontaktami z klientem. Istnieje w świecie biznesu od dawna, ale jego wykorzystanie wzrosło w ostatnich latach ze względu na lepszy dostęp do technologii i integracji danych.
    Sprawne działanie systemu CRM nie byłoby jednak możliwe bez systemów baz danych i systemów informatycznych, dlatego na naszym spotkaniu będą mieli Państwo możliwość poznania dostępnych na rynku rozwiązań, a także rozmowy z Ekspertami oraz wymianę doświadczeń.
    Serdecznie zapraszamy Państwa do udziału w konferencji poświęconej nowoczesnemu zarządzaniu relacjami z klientem.
    Wystąpią przed Państwem Niezależni Eksperci, którzy podzielą się Swoją wiedzą i doświadczeniami oraz Liderzy dostępnych na rynku rozwiązań.
    Udział w spotkaniu jest bezpłatny dla Kadry zarządzającej z branż: telekomunikacja, bankowość, ubezpieczenia, doradztwo finansowe, produkcja, przemysł, usługi.
    Ilość miejsc ograniczona.
    Wszystkie informacje na: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/crm_2012.htm
    Serdecznie zapraszamy.
    MultiTrain

  • Ewelina Wrona
    Wpis na grupie Ubezpieczenia w temacie „CRM – rozwiązanie wspierające sprzedaż i obsługę klienta”
    23.08.2012, 15:29

    „CRM – rozwiązanie wspierające sprzedaż i obsługę klienta”
    25 września 2012r., Warszawa


    CRM (Customer Relationship Management) to zestaw procedur i narzędzi istotnych w zarządzaniu kontaktami z klientem. Istnieje w świecie biznesu od dawna, ale jego wykorzystanie wzrosło w ostatnich latach ze względu na lepszy dostęp do technologii i integracji danych.
    Sprawne działanie systemu CRM nie byłoby jednak możliwe bez systemów baz danych i systemów informatycznych, dlatego na naszym spotkaniu będą mieli Państwo możliwość poznania dostępnych na rynku rozwiązań, a także rozmowy z Ekspertami oraz wymianę doświadczeń.
    Serdecznie zapraszamy Państwa do udziału w konferencji poświęconej nowoczesnemu zarządzaniu relacjami z klientem.
    Wystąpią przed Państwem Niezależni Eksperci, którzy podzielą się Swoją wiedzą i doświadczeniami oraz Liderzy dostępnych na rynku rozwiązań.
    Udział w spotkaniu jest bezpłatny dla Kadry zarządzającej z branż: telekomunikacja, bankowość, ubezpieczenia, doradztwo finansowe, produkcja, przemysł, usługi.
    Ilość miejsc ograniczona.
    Wszystkie informacje na: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/crm_2012.htm
    Serdecznie zapraszamy.
    MultiTrain

  • Ewelina Wrona
    Wpis na grupie Bankowość, Finanse oraz Kredyty Hipoteczne w temacie „CRM – rozwiązanie wspierające sprzedaż i obsługę klienta”
    23.08.2012, 15:27

    „CRM – rozwiązanie wspierające sprzedaż i obsługę klienta”
    25 września 2012r., Warszawa


    CRM (Customer Relationship Management) to zestaw procedur i narzędzi istotnych w zarządzaniu kontaktami z klientem. Istnieje w świecie biznesu od dawna, ale jego wykorzystanie wzrosło w ostatnich latach ze względu na lepszy dostęp do technologii i integracji danych.
    Sprawne działanie systemu CRM nie byłoby jednak możliwe bez systemów baz danych i systemów informatycznych, dlatego na naszym spotkaniu będą mieli Państwo możliwość poznania dostępnych na rynku rozwiązań, a także rozmowy z Ekspertami oraz wymianę doświadczeń.
    Serdecznie zapraszamy Państwa do udziału w konferencji poświęconej nowoczesnemu zarządzaniu relacjami z klientem.
    Wystąpią przed Państwem Niezależni Eksperci, którzy podzielą się Swoją wiedzą i doświadczeniami oraz Liderzy dostępnych na rynku rozwiązań.
    Udział w spotkaniu jest bezpłatny dla Kadry zarządzającej z branż: telekomunikacja, bankowość, ubezpieczenia, doradztwo finansowe, produkcja, przemysł, usługi.
    Ilość miejsc ograniczona.
    Wszystkie informacje na: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/crm_2012.htm
    Serdecznie zapraszamy.
    MultiTrain

  • Ewelina Wrona
    Wpis na grupie Banking w temacie „CRM – rozwiązanie wspierające sprzedaż i obsługę klienta”
    23.08.2012, 15:26

    „CRM – rozwiązanie wspierające sprzedaż i obsługę klienta”
    25 września 2012r., Warszawa


    CRM (Customer Relationship Management) to zestaw procedur i narzędzi istotnych w zarządzaniu kontaktami z klientem. Istnieje w świecie biznesu od dawna, ale jego wykorzystanie wzrosło w ostatnich latach ze względu na lepszy dostęp do technologii i integracji danych.
    Sprawne działanie systemu CRM nie byłoby jednak możliwe bez systemów baz danych i systemów informatycznych, dlatego na naszym spotkaniu będą mieli Państwo możliwość poznania dostępnych na rynku rozwiązań, a także rozmowy z Ekspertami oraz wymianę doświadczeń.
    Serdecznie zapraszamy Państwa do udziału w konferencji poświęconej nowoczesnemu zarządzaniu relacjami z klientem.
    Wystąpią przed Państwem Niezależni Eksperci, którzy podzielą się Swoją wiedzą i doświadczeniami oraz Liderzy dostępnych na rynku rozwiązań.
    Udział w spotkaniu jest bezpłatny dla Kadry zarządzającej z branż: telekomunikacja, bankowość, ubezpieczenia, doradztwo finansowe, produkcja, przemysł, usługi.
    Ilość miejsc ograniczona.
    Wszystkie informacje na: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/crm_2012.htm
    Serdecznie zapraszamy.
    MultiTrain

  • Ewelina Wrona
    Wpis na grupie Call Center / Contact Center w temacie „CRM – rozwiązanie wspierające sprzedaż i obsługę klienta”
    23.08.2012, 15:25

    „CRM – rozwiązanie wspierające sprzedaż i obsługę klienta”
    25 września 2012r., Warszawa


    CRM (Customer Relationship Management) to zestaw procedur i narzędzi istotnych w zarządzaniu kontaktami z klientem. Istnieje w świecie biznesu od dawna, ale jego wykorzystanie wzrosło w ostatnich latach ze względu na lepszy dostęp do technologii i integracji danych.
    Sprawne działanie systemu CRM nie byłoby jednak możliwe bez systemów baz danych i systemów informatycznych, dlatego na naszym spotkaniu będą mieli Państwo możliwość poznania dostępnych na rynku rozwiązań, a także rozmowy z Ekspertami oraz wymianę doświadczeń.
    Serdecznie zapraszamy Państwa do udziału w konferencji poświęconej nowoczesnemu zarządzaniu relacjami z klientem.
    Wystąpią przed Państwem Niezależni Eksperci, którzy podzielą się Swoją wiedzą i doświadczeniami oraz Liderzy dostępnych na rynku rozwiązań.
    Udział w spotkaniu jest bezpłatny dla Kadry zarządzającej z branż: telekomunikacja, bankowość, ubezpieczenia, doradztwo finansowe, produkcja, przemysł, usługi.
    Ilość miejsc ograniczona.
    Wszystkie informacje na: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/crm_2012.htm
    Serdecznie zapraszamy.
    MultiTrain

  • Ewelina Wrona
    Wpis na grupie IT Warszawa w temacie Ogłoszenia/ szkolenia/ konferencje

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy IT Warszawa

  • Ewelina Wrona
    Wpis na grupie TELEKOMUNIKACJA w temacie OGŁOSZENIA
    23.08.2012, 15:22

    „CRM – rozwiązanie wspierające sprzedaż i obsługę klienta”
    25 września 2012r., Warszawa


    CRM (Customer Relationship Management) to zestaw procedur i narzędzi istotnych w zarządzaniu kontaktami z klientem. Istnieje w świecie biznesu od dawna, ale jego wykorzystanie wzrosło w ostatnich latach ze względu na lepszy dostęp do technologii i integracji danych.
    Sprawne działanie systemu CRM nie byłoby jednak możliwe bez systemów baz danych i systemów informatycznych, dlatego na naszym spotkaniu będą mieli Państwo możliwość poznania dostępnych na rynku rozwiązań, a także rozmowy z Ekspertami oraz wymianę doświadczeń.
    Serdecznie zapraszamy Państwa do udziału w konferencji poświęconej nowoczesnemu zarządzaniu relacjami z klientem.
    Wystąpią przed Państwem Niezależni Eksperci, którzy podzielą się Swoją wiedzą i doświadczeniami oraz Liderzy dostępnych na rynku rozwiązań.
    Udział w spotkaniu jest bezpłatny dla Kadry zarządzającej z branż: telekomunikacja, bankowość, ubezpieczenia, doradztwo finansowe, produkcja, przemysł, usługi.
    Ilość miejsc ograniczona.
    Wszystkie informacje na: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/crm_2012.htm
    Serdecznie zapraszamy.
    MultiTrain

  • Ewelina Wrona
    Wpis na grupie Business IT w temacie Ogłoszenia
    23.08.2012, 15:22

    „CRM – rozwiązanie wspierające sprzedaż i obsługę klienta”
    25 września 2012r., Warszawa


    CRM (Customer Relationship Management) to zestaw procedur i narzędzi istotnych w zarządzaniu kontaktami z klientem. Istnieje w świecie biznesu od dawna, ale jego wykorzystanie wzrosło w ostatnich latach ze względu na lepszy dostęp do technologii i integracji danych.
    Sprawne działanie systemu CRM nie byłoby jednak możliwe bez systemów baz danych i systemów informatycznych, dlatego na naszym spotkaniu będą mieli Państwo możliwość poznania dostępnych na rynku rozwiązań, a także rozmowy z Ekspertami oraz wymianę doświadczeń.
    Serdecznie zapraszamy Państwa do udziału w konferencji poświęconej nowoczesnemu zarządzaniu relacjami z klientem.
    Wystąpią przed Państwem Niezależni Eksperci, którzy podzielą się Swoją wiedzą i doświadczeniami oraz Liderzy dostępnych na rynku rozwiązań.
    Udział w spotkaniu jest bezpłatny dla Kadry zarządzającej z branż: telekomunikacja, bankowość, ubezpieczenia, doradztwo finansowe, produkcja, przemysł, usługi.
    Ilość miejsc ograniczona.
    Wszystkie informacje na: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/crm_2012.htm
    Serdecznie zapraszamy.
    MultiTrain

  • Ewelina Wrona
    Wpis na grupie IT Manager w temacie Ogłoszenia (szkolenia, seminaria, wydarzenia i inny...
    23.08.2012, 15:20

    „CRM – rozwiązanie wspierające sprzedaż i obsługę klienta”
    25 września 2012r., Warszawa


    CRM (Customer Relationship Management) to zestaw procedur i narzędzi istotnych w zarządzaniu kontaktami z klientem. Istnieje w świecie biznesu od dawna, ale jego wykorzystanie wzrosło w ostatnich latach ze względu na lepszy dostęp do technologii i integracji danych.
    Sprawne działanie systemu CRM nie byłoby jednak możliwe bez systemów baz danych i systemów informatycznych, dlatego na naszym spotkaniu będą mieli Państwo możliwość poznania dostępnych na rynku rozwiązań, a także rozmowy z Ekspertami oraz wymianę doświadczeń.
    Serdecznie zapraszamy Państwa do udziału w konferencji poświęconej nowoczesnemu zarządzaniu relacjami z klientem.
    Wystąpią przed Państwem Niezależni Eksperci, którzy podzielą się Swoją wiedzą i doświadczeniami oraz Liderzy dostępnych na rynku rozwiązań.
    Udział w spotkaniu jest bezpłatny dla Kadry zarządzającej z branż: telekomunikacja, bankowość, ubezpieczenia, doradztwo finansowe, produkcja, przemysł, usługi.
    Ilość miejsc ograniczona.
    Wszystkie informacje na: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/crm_2012.htm
    Serdecznie zapraszamy.
    MultiTrain

  • Ewelina Wrona
    Wpis na grupie Przedsiębiorczość w temacie Ogłoszenia
    23.08.2012, 15:19

    „CRM – rozwiązanie wspierające sprzedaż i obsługę klienta”
    25 września 2012r., Warszawa


    CRM (Customer Relationship Management) to zestaw procedur i narzędzi istotnych w zarządzaniu kontaktami z klientem. Istnieje w świecie biznesu od dawna, ale jego wykorzystanie wzrosło w ostatnich latach ze względu na lepszy dostęp do technologii i integracji danych.
    Sprawne działanie systemu CRM nie byłoby jednak możliwe bez systemów baz danych i systemów informatycznych, dlatego na naszym spotkaniu będą mieli Państwo możliwość poznania dostępnych na rynku rozwiązań, a także rozmowy z Ekspertami oraz wymianę doświadczeń.
    Serdecznie zapraszamy Państwa do udziału w konferencji poświęconej nowoczesnemu zarządzaniu relacjami z klientem.
    Wystąpią przed Państwem Niezależni Eksperci, którzy podzielą się Swoją wiedzą i doświadczeniami oraz Liderzy dostępnych na rynku rozwiązań.
    Udział w spotkaniu jest bezpłatny dla Kadry zarządzającej z branż: telekomunikacja, bankowość, ubezpieczenia, doradztwo finansowe, produkcja, przemysł, usługi.
    Ilość miejsc ograniczona.
    Wszystkie informacje na: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/crm_2012.htm
    Serdecznie zapraszamy.
    MultiTrainEwelina Wrona edytował(a) ten post dnia 23.08.12 o godzinie 15:19

  • Ewelina Wrona
    Wpis na grupie Bank, bankowość i wszystko co sie wokół tego kręci... w temacie „CRM – rozwiązanie wspierające sprzedaż i obsługę klienta”
    23.08.2012, 15:11

    „CRM – rozwiązanie wspierające sprzedaż i obsługę klienta”
    25 września 2012r., Warszawa


    CRM (Customer Relationship Management) to zestaw procedur i narzędzi istotnych w zarządzaniu kontaktami z klientem. Istnieje w świecie biznesu od dawna, ale jego wykorzystanie wzrosło w ostatnich latach ze względu na lepszy dostęp do technologii i integracji danych.
    Sprawne działanie systemu CRM nie byłoby jednak możliwe bez systemów baz danych i systemów informatycznych, dlatego na naszym spotkaniu będą mieli Państwo możliwość poznania dostępnych na rynku rozwiązań, a także rozmowy z Ekspertami oraz wymianę doświadczeń.
    Serdecznie zapraszamy Państwa do udziału w konferencji poświęconej nowoczesnemu zarządzaniu relacjami z klientem.
    Wystąpią przed Państwem Niezależni Eksperci, którzy podzielą się Swoją wiedzą i doświadczeniami oraz Liderzy dostępnych na rynku rozwiązań.
    Udział w spotkaniu jest bezpłatny dla Kadry zarządzającej z branż: telekomunikacja, bankowość, ubezpieczenia, doradztwo finansowe, produkcja, przemysł, usługi.
    Ilość miejsc ograniczona.
    Wszystkie informacje na: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/crm_2012.htm
    Serdecznie zapraszamy.
    MultiTrainEwelina Wrona edytował(a) ten post dnia 23.08.12 o godzinie 15:16

  • Ewelina Wrona
    Wpis na grupie Forum Zarządzania w temacie !!!OGŁOSZENIA!!!
    23.08.2012, 15:07

    „CRM – rozwiązanie wspierające sprzedaż i obsługę klienta”
    25 września 2012r., Warszawa


    CRM (Customer Relationship Management) to zestaw procedur i narzędzi istotnych w zarządzaniu kontaktami z klientem. Istnieje w świecie biznesu od dawna, ale jego wykorzystanie wzrosło w ostatnich latach ze względu na lepszy dostęp do technologii i integracji danych.
    Sprawne działanie systemu CRM nie byłoby jednak możliwe bez systemów baz danych i systemów informatycznych, dlatego na naszym spotkaniu będą mieli Państwo możliwość poznania dostępnych na rynku rozwiązań, a także rozmowy z Ekspertami oraz wymianę doświadczeń.
    Serdecznie zapraszamy Państwa do udziału w konferencji poświęconej nowoczesnemu zarządzaniu relacjami z klientem.
    Wystąpią przed Państwem Niezależni Eksperci, którzy podzielą się Swoją wiedzą i doświadczeniami oraz Liderzy dostępnych na rynku rozwiązań.
    Udział w spotkaniu jest bezpłatny dla Kadry zarządzającej z branż: telekomunikacja, bankowość, ubezpieczenia, doradztwo finansowe, produkcja, przemysł, usługi.
    Ilość miejsc ograniczona.
    Wszystkie informacje na: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/crm_2012.htm
    Serdecznie zapraszamy.
    MultiTrainEwelina Wrona edytował(a) ten post dnia 23.08.12 o godzinie 15:10

  • Ewelina Wrona
    Wpis na grupie Project Management w temacie „CRM – rozwiązanie wspierające sprzedaż i obsługę klienta”
    23.08.2012, 08:49

    „CRM – rozwiązanie wspierające sprzedaż i obsługę klienta”
    25 września 2012r., Warszawa


    CRM (Customer Relationship Management) to zestaw procedur i narzędzi istotnych w zarządzaniu kontaktami z klientem. Istnieje w świecie biznesu od dawna, ale jego wykorzystanie wzrosło w ostatnich latach ze względu na lepszy dostęp do technologii i integracji danych.
    Sprawne działanie systemu CRM nie byłoby jednak możliwe bez systemów baz danych i systemów informatycznych, dlatego na naszym spotkaniu będą mieli Państwo możliwość poznania dostępnych na rynku rozwiązań, a także rozmowy z Ekspertami oraz wymianę doświadczeń.
    Serdecznie zapraszamy Państwa do udziału w konferencji poświęconej nowoczesnemu zarządzaniu relacjami z klientem.
    Wystąpią przed Państwem Niezależni Eksperci, którzy podzielą się Swoją wiedzą i doświadczeniami oraz Liderzy dostępnych na rynku rozwiązań.
    Udział w spotkaniu jest bezpłatny dla Kadry zarządzającej z branż: telekomunikacja, bankowość, ubezpieczenia, doradztwo finansowe, produkcja, przemysł, usługi.
    Ilość miejsc ograniczona.
    Wszystkie informacje na: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/crm_2012.htm
    Serdecznie zapraszamy.
    MultiTrainEwelina Wrona edytował(a) ten post dnia 23.08.12 o godzinie 15:09

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do