Wypowiedzi
-
„CRM – rozwiązanie wspierające sprzedaż i obsługę klienta”
25 września 2012r., Warszawa
CRM (Customer Relationship Management) to zestaw procedur i narzędzi istotnych w zarządzaniu kontaktami z klientem. Istnieje w świecie biznesu od dawna, ale jego wykorzystanie wzrosło w ostatnich latach ze względu na lepszy dostęp do technologii i integracji danych.
Sprawne działanie systemu CRM nie byłoby jednak możliwe bez systemów baz danych i systemów informatycznych, dlatego na naszym spotkaniu będą mieli Państwo możliwość poznania dostępnych na rynku rozwiązań, a także rozmowy z Ekspertami oraz wymianę doświadczeń.
Serdecznie zapraszamy Państwa do udziału w konferencji poświęconej nowoczesnemu zarządzaniu relacjami z klientem.
Wystąpią przed Państwem Niezależni Eksperci, którzy podzielą się Swoją wiedzą i doświadczeniami oraz Liderzy dostępnych na rynku rozwiązań.
Udział w spotkaniu jest bezpłatny dla Kadry zarządzającej z branż: telekomunikacja, bankowość, ubezpieczenia, doradztwo finansowe, produkcja, przemysł, usługi.
Ilość miejsc ograniczona.
Wszystkie informacje na: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/crm_2012.htm
Serdecznie zapraszamy.
MultiTrain -
„CRM – rozwiązanie wspierające sprzedaż i obsługę klienta”
25 września 2012r., Warszawa
CRM (Customer Relationship Management) to zestaw procedur i narzędzi istotnych w zarządzaniu kontaktami z klientem. Istnieje w świecie biznesu od dawna, ale jego wykorzystanie wzrosło w ostatnich latach ze względu na lepszy dostęp do technologii i integracji danych.
Sprawne działanie systemu CRM nie byłoby jednak możliwe bez systemów baz danych i systemów informatycznych, dlatego na naszym spotkaniu będą mieli Państwo możliwość poznania dostępnych na rynku rozwiązań, a także rozmowy z Ekspertami oraz wymianę doświadczeń.
Serdecznie zapraszamy Państwa do udziału w konferencji poświęconej nowoczesnemu zarządzaniu relacjami z klientem.
Wystąpią przed Państwem Niezależni Eksperci, którzy podzielą się Swoją wiedzą i doświadczeniami oraz Liderzy dostępnych na rynku rozwiązań.
Udział w spotkaniu jest bezpłatny dla Kadry zarządzającej z branż: telekomunikacja, bankowość, ubezpieczenia, doradztwo finansowe, produkcja, przemysł, usługi.
Ilość miejsc ograniczona.
Wszystkie informacje na: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/crm_2012.htm
Serdecznie zapraszamy.
MultiTrain -
„CRM – rozwiązanie wspierające sprzedaż i obsługę klienta”
25 września 2012r., Warszawa
CRM (Customer Relationship Management) to zestaw procedur i narzędzi istotnych w zarządzaniu kontaktami z klientem. Istnieje w świecie biznesu od dawna, ale jego wykorzystanie wzrosło w ostatnich latach ze względu na lepszy dostęp do technologii i integracji danych.
Sprawne działanie systemu CRM nie byłoby jednak możliwe bez systemów baz danych i systemów informatycznych, dlatego na naszym spotkaniu będą mieli Państwo możliwość poznania dostępnych na rynku rozwiązań, a także rozmowy z Ekspertami oraz wymianę doświadczeń.
Serdecznie zapraszamy Państwa do udziału w konferencji poświęconej nowoczesnemu zarządzaniu relacjami z klientem.
Wystąpią przed Państwem Niezależni Eksperci, którzy podzielą się Swoją wiedzą i doświadczeniami oraz Liderzy dostępnych na rynku rozwiązań.
Udział w spotkaniu jest bezpłatny dla Kadry zarządzającej z branż: telekomunikacja, bankowość, ubezpieczenia, doradztwo finansowe, produkcja, przemysł, usługi.
Ilość miejsc ograniczona.
Wszystkie informacje na: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/crm_2012.htm
Serdecznie zapraszamy.
MultiTrain -
„CRM – rozwiązanie wspierające sprzedaż i obsługę klienta”
25 września 2012r., Warszawa
CRM (Customer Relationship Management) to zestaw procedur i narzędzi istotnych w zarządzaniu kontaktami z klientem. Istnieje w świecie biznesu od dawna, ale jego wykorzystanie wzrosło w ostatnich latach ze względu na lepszy dostęp do technologii i integracji danych.
Sprawne działanie systemu CRM nie byłoby jednak możliwe bez systemów baz danych i systemów informatycznych, dlatego na naszym spotkaniu będą mieli Państwo możliwość poznania dostępnych na rynku rozwiązań, a także rozmowy z Ekspertami oraz wymianę doświadczeń.
Serdecznie zapraszamy Państwa do udziału w konferencji poświęconej nowoczesnemu zarządzaniu relacjami z klientem.
Wystąpią przed Państwem Niezależni Eksperci, którzy podzielą się Swoją wiedzą i doświadczeniami oraz Liderzy dostępnych na rynku rozwiązań.
Udział w spotkaniu jest bezpłatny dla Kadry zarządzającej z branż: telekomunikacja, bankowość, ubezpieczenia, doradztwo finansowe, produkcja, przemysł, usługi.
Ilość miejsc ograniczona.
Wszystkie informacje na: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/crm_2012.htm
Serdecznie zapraszamy.
MultiTrain -
„CRM – rozwiązanie wspierające sprzedaż i obsługę klienta”
25 września 2012r., Warszawa
CRM (Customer Relationship Management) to zestaw procedur i narzędzi istotnych w zarządzaniu kontaktami z klientem. Istnieje w świecie biznesu od dawna, ale jego wykorzystanie wzrosło w ostatnich latach ze względu na lepszy dostęp do technologii i integracji danych.
Sprawne działanie systemu CRM nie byłoby jednak możliwe bez systemów baz danych i systemów informatycznych, dlatego na naszym spotkaniu będą mieli Państwo możliwość poznania dostępnych na rynku rozwiązań, a także rozmowy z Ekspertami oraz wymianę doświadczeń.
Serdecznie zapraszamy Państwa do udziału w konferencji poświęconej nowoczesnemu zarządzaniu relacjami z klientem.
Wystąpią przed Państwem Niezależni Eksperci, którzy podzielą się Swoją wiedzą i doświadczeniami oraz Liderzy dostępnych na rynku rozwiązań.
Udział w spotkaniu jest bezpłatny dla Kadry zarządzającej z branż: telekomunikacja, bankowość, ubezpieczenia, doradztwo finansowe, produkcja, przemysł, usługi.
Ilość miejsc ograniczona.
Wszystkie informacje na: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/crm_2012.htm
Serdecznie zapraszamy.
MultiTrain -
„CRM – rozwiązanie wspierające sprzedaż i obsługę klienta”
25 września 2012r., Warszawa
CRM (Customer Relationship Management) to zestaw procedur i narzędzi istotnych w zarządzaniu kontaktami z klientem. Istnieje w świecie biznesu od dawna, ale jego wykorzystanie wzrosło w ostatnich latach ze względu na lepszy dostęp do technologii i integracji danych.
Sprawne działanie systemu CRM nie byłoby jednak możliwe bez systemów baz danych i systemów informatycznych, dlatego na naszym spotkaniu będą mieli Państwo możliwość poznania dostępnych na rynku rozwiązań, a także rozmowy z Ekspertami oraz wymianę doświadczeń.
Serdecznie zapraszamy Państwa do udziału w konferencji poświęconej nowoczesnemu zarządzaniu relacjami z klientem.
Wystąpią przed Państwem Niezależni Eksperci, którzy podzielą się Swoją wiedzą i doświadczeniami oraz Liderzy dostępnych na rynku rozwiązań.
Udział w spotkaniu jest bezpłatny dla Kadry zarządzającej z branż: telekomunikacja, bankowość, ubezpieczenia, doradztwo finansowe, produkcja, przemysł, usługi.
Ilość miejsc ograniczona.
Wszystkie informacje na: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/crm_2012.htm
Serdecznie zapraszamy.
MultiTrain -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy IT Warszawa
-
„CRM – rozwiązanie wspierające sprzedaż i obsługę klienta”
25 września 2012r., Warszawa
CRM (Customer Relationship Management) to zestaw procedur i narzędzi istotnych w zarządzaniu kontaktami z klientem. Istnieje w świecie biznesu od dawna, ale jego wykorzystanie wzrosło w ostatnich latach ze względu na lepszy dostęp do technologii i integracji danych.
Sprawne działanie systemu CRM nie byłoby jednak możliwe bez systemów baz danych i systemów informatycznych, dlatego na naszym spotkaniu będą mieli Państwo możliwość poznania dostępnych na rynku rozwiązań, a także rozmowy z Ekspertami oraz wymianę doświadczeń.
Serdecznie zapraszamy Państwa do udziału w konferencji poświęconej nowoczesnemu zarządzaniu relacjami z klientem.
Wystąpią przed Państwem Niezależni Eksperci, którzy podzielą się Swoją wiedzą i doświadczeniami oraz Liderzy dostępnych na rynku rozwiązań.
Udział w spotkaniu jest bezpłatny dla Kadry zarządzającej z branż: telekomunikacja, bankowość, ubezpieczenia, doradztwo finansowe, produkcja, przemysł, usługi.
Ilość miejsc ograniczona.
Wszystkie informacje na: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/crm_2012.htm
Serdecznie zapraszamy.
MultiTrain -
„CRM – rozwiązanie wspierające sprzedaż i obsługę klienta”
25 września 2012r., Warszawa
CRM (Customer Relationship Management) to zestaw procedur i narzędzi istotnych w zarządzaniu kontaktami z klientem. Istnieje w świecie biznesu od dawna, ale jego wykorzystanie wzrosło w ostatnich latach ze względu na lepszy dostęp do technologii i integracji danych.
Sprawne działanie systemu CRM nie byłoby jednak możliwe bez systemów baz danych i systemów informatycznych, dlatego na naszym spotkaniu będą mieli Państwo możliwość poznania dostępnych na rynku rozwiązań, a także rozmowy z Ekspertami oraz wymianę doświadczeń.
Serdecznie zapraszamy Państwa do udziału w konferencji poświęconej nowoczesnemu zarządzaniu relacjami z klientem.
Wystąpią przed Państwem Niezależni Eksperci, którzy podzielą się Swoją wiedzą i doświadczeniami oraz Liderzy dostępnych na rynku rozwiązań.
Udział w spotkaniu jest bezpłatny dla Kadry zarządzającej z branż: telekomunikacja, bankowość, ubezpieczenia, doradztwo finansowe, produkcja, przemysł, usługi.
Ilość miejsc ograniczona.
Wszystkie informacje na: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/crm_2012.htm
Serdecznie zapraszamy.
MultiTrain -
„CRM – rozwiązanie wspierające sprzedaż i obsługę klienta”
25 września 2012r., Warszawa
CRM (Customer Relationship Management) to zestaw procedur i narzędzi istotnych w zarządzaniu kontaktami z klientem. Istnieje w świecie biznesu od dawna, ale jego wykorzystanie wzrosło w ostatnich latach ze względu na lepszy dostęp do technologii i integracji danych.
Sprawne działanie systemu CRM nie byłoby jednak możliwe bez systemów baz danych i systemów informatycznych, dlatego na naszym spotkaniu będą mieli Państwo możliwość poznania dostępnych na rynku rozwiązań, a także rozmowy z Ekspertami oraz wymianę doświadczeń.
Serdecznie zapraszamy Państwa do udziału w konferencji poświęconej nowoczesnemu zarządzaniu relacjami z klientem.
Wystąpią przed Państwem Niezależni Eksperci, którzy podzielą się Swoją wiedzą i doświadczeniami oraz Liderzy dostępnych na rynku rozwiązań.
Udział w spotkaniu jest bezpłatny dla Kadry zarządzającej z branż: telekomunikacja, bankowość, ubezpieczenia, doradztwo finansowe, produkcja, przemysł, usługi.
Ilość miejsc ograniczona.
Wszystkie informacje na: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/crm_2012.htm
Serdecznie zapraszamy.
MultiTrain -
„CRM – rozwiązanie wspierające sprzedaż i obsługę klienta”
25 września 2012r., Warszawa
CRM (Customer Relationship Management) to zestaw procedur i narzędzi istotnych w zarządzaniu kontaktami z klientem. Istnieje w świecie biznesu od dawna, ale jego wykorzystanie wzrosło w ostatnich latach ze względu na lepszy dostęp do technologii i integracji danych.
Sprawne działanie systemu CRM nie byłoby jednak możliwe bez systemów baz danych i systemów informatycznych, dlatego na naszym spotkaniu będą mieli Państwo możliwość poznania dostępnych na rynku rozwiązań, a także rozmowy z Ekspertami oraz wymianę doświadczeń.
Serdecznie zapraszamy Państwa do udziału w konferencji poświęconej nowoczesnemu zarządzaniu relacjami z klientem.
Wystąpią przed Państwem Niezależni Eksperci, którzy podzielą się Swoją wiedzą i doświadczeniami oraz Liderzy dostępnych na rynku rozwiązań.
Udział w spotkaniu jest bezpłatny dla Kadry zarządzającej z branż: telekomunikacja, bankowość, ubezpieczenia, doradztwo finansowe, produkcja, przemysł, usługi.
Ilość miejsc ograniczona.
Wszystkie informacje na: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/crm_2012.htm
Serdecznie zapraszamy.
MultiTrainEwelina Wrona edytował(a) ten post dnia 23.08.12 o godzinie 15:19 -
„CRM – rozwiązanie wspierające sprzedaż i obsługę klienta”
25 września 2012r., Warszawa
CRM (Customer Relationship Management) to zestaw procedur i narzędzi istotnych w zarządzaniu kontaktami z klientem. Istnieje w świecie biznesu od dawna, ale jego wykorzystanie wzrosło w ostatnich latach ze względu na lepszy dostęp do technologii i integracji danych.
Sprawne działanie systemu CRM nie byłoby jednak możliwe bez systemów baz danych i systemów informatycznych, dlatego na naszym spotkaniu będą mieli Państwo możliwość poznania dostępnych na rynku rozwiązań, a także rozmowy z Ekspertami oraz wymianę doświadczeń.
Serdecznie zapraszamy Państwa do udziału w konferencji poświęconej nowoczesnemu zarządzaniu relacjami z klientem.
Wystąpią przed Państwem Niezależni Eksperci, którzy podzielą się Swoją wiedzą i doświadczeniami oraz Liderzy dostępnych na rynku rozwiązań.
Udział w spotkaniu jest bezpłatny dla Kadry zarządzającej z branż: telekomunikacja, bankowość, ubezpieczenia, doradztwo finansowe, produkcja, przemysł, usługi.
Ilość miejsc ograniczona.
Wszystkie informacje na: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/crm_2012.htm
Serdecznie zapraszamy.
MultiTrainEwelina Wrona edytował(a) ten post dnia 23.08.12 o godzinie 15:16 -
„CRM – rozwiązanie wspierające sprzedaż i obsługę klienta”
25 września 2012r., Warszawa
CRM (Customer Relationship Management) to zestaw procedur i narzędzi istotnych w zarządzaniu kontaktami z klientem. Istnieje w świecie biznesu od dawna, ale jego wykorzystanie wzrosło w ostatnich latach ze względu na lepszy dostęp do technologii i integracji danych.
Sprawne działanie systemu CRM nie byłoby jednak możliwe bez systemów baz danych i systemów informatycznych, dlatego na naszym spotkaniu będą mieli Państwo możliwość poznania dostępnych na rynku rozwiązań, a także rozmowy z Ekspertami oraz wymianę doświadczeń.
Serdecznie zapraszamy Państwa do udziału w konferencji poświęconej nowoczesnemu zarządzaniu relacjami z klientem.
Wystąpią przed Państwem Niezależni Eksperci, którzy podzielą się Swoją wiedzą i doświadczeniami oraz Liderzy dostępnych na rynku rozwiązań.
Udział w spotkaniu jest bezpłatny dla Kadry zarządzającej z branż: telekomunikacja, bankowość, ubezpieczenia, doradztwo finansowe, produkcja, przemysł, usługi.
Ilość miejsc ograniczona.
Wszystkie informacje na: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/crm_2012.htm
Serdecznie zapraszamy.
MultiTrainEwelina Wrona edytował(a) ten post dnia 23.08.12 o godzinie 15:10 -
„CRM – rozwiązanie wspierające sprzedaż i obsługę klienta”
25 września 2012r., Warszawa
CRM (Customer Relationship Management) to zestaw procedur i narzędzi istotnych w zarządzaniu kontaktami z klientem. Istnieje w świecie biznesu od dawna, ale jego wykorzystanie wzrosło w ostatnich latach ze względu na lepszy dostęp do technologii i integracji danych.
Sprawne działanie systemu CRM nie byłoby jednak możliwe bez systemów baz danych i systemów informatycznych, dlatego na naszym spotkaniu będą mieli Państwo możliwość poznania dostępnych na rynku rozwiązań, a także rozmowy z Ekspertami oraz wymianę doświadczeń.
Serdecznie zapraszamy Państwa do udziału w konferencji poświęconej nowoczesnemu zarządzaniu relacjami z klientem.
Wystąpią przed Państwem Niezależni Eksperci, którzy podzielą się Swoją wiedzą i doświadczeniami oraz Liderzy dostępnych na rynku rozwiązań.
Udział w spotkaniu jest bezpłatny dla Kadry zarządzającej z branż: telekomunikacja, bankowość, ubezpieczenia, doradztwo finansowe, produkcja, przemysł, usługi.
Ilość miejsc ograniczona.
Wszystkie informacje na: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/crm_2012.htm
Serdecznie zapraszamy.
MultiTrainEwelina Wrona edytował(a) ten post dnia 23.08.12 o godzinie 15:09