Ewelina Schille
Menedżer ds Obsługi Klienta, Deutsche Bank PBC SA
Szczecin,
zachodniopomorskie
Doświadczenie zawodowe
Menedżer ds Obsługi Klienta/Koordynator Rynku ds Operacyjnych
- przeprowadzanie kontroli wewnętrznej w Oddziale macierzystym;
- przygotowywanie szkoleń i instruktażu dla podległych Oddziałów;
- przeprowadzenie szkoleń z zakresu poprawności operacyjnej w podległych Oddziałach;
- przeprowadzanie cyklicznej kontroli w sieci Oddziałów w Polsce;
- analiza kluczowych wskaźników funkcjonowania Oddziałów;
- przygotowanie rekomendacji oraz zaleceń pokontrolnych;
- bieżące monitorowanie i egzekwowanie zaleceń pokontrolnych;
- raportowanie wyników kontroli na potrzeby innych jednostek banku;
- współpracę z innymi jednostkami i departamentami banku;
- przygotowywanie szkoleń i instruktażu dla podległych Oddziałów;
- przeprowadzenie szkoleń z zakresu poprawności operacyjnej w podległych Oddziałach;
- przeprowadzanie cyklicznej kontroli w sieci Oddziałów w Polsce;
- analiza kluczowych wskaźników funkcjonowania Oddziałów;
- przygotowanie rekomendacji oraz zaleceń pokontrolnych;
- bieżące monitorowanie i egzekwowanie zaleceń pokontrolnych;
- raportowanie wyników kontroli na potrzeby innych jednostek banku;
- współpracę z innymi jednostkami i departamentami banku;
Szkolenia i kursy
10.2010 - Podstawy bankowca
06.2010 - Zaawansowane techniki analizy potrzeb i zamykanie sprzedaży
05.2008 - Budowanie zespołu z elementami coachingu - szkolenie współrealizowane przez Krajową Izbę Gospodarczą
07.2007 - Techniki sprzedaży - szkolenie współrealizowane przez Krajową Izbę Gospodarczą
05.2007 - Obsługa klienta przez telefon - szkolenie współrealizowane przez Krajową Izbę Gospodarczą
11.2006 - Zarządzanie czasem - szkolenie współrealizowane przez Krajową Izbę Gospodarczą
10.2006 - Sztuka porozumiewania się - szkolenie współrealizowane przez Krajową Izbę Gospodarczą
10.2006 - Nowoczesne metody rozpoznawania autentyczności wybranych dokumentów publicznych - szkolenie realizowane przez firmę TOP ARH,
08.2005 - Rozpoznawanie znaków pieniężnych - szkolenie realizowane przez firmę TOP ARH,
02.2005 - Kurs kasjera złotowo – walutowego - Wojewódzki Zakład Doskonalenia Zawodowego w Szczecinie
Szkolenia bieżące: wewnętrzne szkolenia produktowe oraz operacyjne
06.2010 - Zaawansowane techniki analizy potrzeb i zamykanie sprzedaży
05.2008 - Budowanie zespołu z elementami coachingu - szkolenie współrealizowane przez Krajową Izbę Gospodarczą
07.2007 - Techniki sprzedaży - szkolenie współrealizowane przez Krajową Izbę Gospodarczą
05.2007 - Obsługa klienta przez telefon - szkolenie współrealizowane przez Krajową Izbę Gospodarczą
11.2006 - Zarządzanie czasem - szkolenie współrealizowane przez Krajową Izbę Gospodarczą
10.2006 - Sztuka porozumiewania się - szkolenie współrealizowane przez Krajową Izbę Gospodarczą
10.2006 - Nowoczesne metody rozpoznawania autentyczności wybranych dokumentów publicznych - szkolenie realizowane przez firmę TOP ARH,
08.2005 - Rozpoznawanie znaków pieniężnych - szkolenie realizowane przez firmę TOP ARH,
02.2005 - Kurs kasjera złotowo – walutowego - Wojewódzki Zakład Doskonalenia Zawodowego w Szczecinie
Szkolenia bieżące: wewnętrzne szkolenia produktowe oraz operacyjne
Edukacja
Specjalizacje
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Inne
- umiejętność pracy w zespole;
- komunikatywność;
- wysoka kultura osobista;
- kreatywność;
- odporność na stres;
- komunikatywność;
- wysoka kultura osobista;
- kreatywność;
- odporność na stres;
Grupy
Business Consulting
Grupa firm branży KONSULTING / DORADZTWO. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku konsultingowego i doradczego. Doradztwo finansowe, inwestycyjne, biznesowe, personalne. Consulting, Konsul
Deutsche Bank PBC S.A.
Grupa zrzeszająca wszystkich pracowników i osoby związane z Deutsche Bank PBC S.A. oraz grupą kapitałową Deutsche.
http://www.deutsche-bank-pbc.pl/