Języki
niemiecki
dobry
rosyjski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Starszy Referent ds. Sprzedaży Prasy
- opracowywanie pism okólnych otrzymywanych z oddziału,
- prowadzenie terminarzy tytułów prasowych,
- bieżąca regulacja poszczególnych tytułów prasowych w celu prawidłowego nasycenia punktów sprzedaży w oparciu o nasycenia,
- opracowywanie awiza na dzień następny i przekazanie go do wprowadzenia do systemu NAGREZ,
- zakładanie nowych tytułów w systemie,
- podawanie meldunków do Działu Sprzedaży Prasy w oddziale oraz składanie zamówień na dzienniki i inne tytuły prasowe,
opracowywanie danych: tabel analitycznych, monitoringów,
- sporządzanie dokumentacji w zakresie obrotu wydawnictwami,
- sporządzanie rozliczeń sprzedaży wydawnictw z odbiorcami,
- kontrolowanie pod względem merytorycznym dokumentacji magazynowej,
- kontrolowanie punktów sprzedaży prasy,
- prowadzenie analiz statystycznych wybranych zagadnień kolportażowych,
- składanie zamówień na tytuły prasowe w wydawnictwach,
- kontrolowanie danych z tzw. "gorących zwrotów",
- szczegółowa analiza sprzedaży tytułów prasowych: dzienników, tygodników, dwutygodników i miesięczników,
- bieżąca współpraca ze sprzedawcami w punktach sprzedaży prasy,
- współpraca z przedstawicielami wydawnictw,
- opieka nad punktami strategicznymi: EMPIK, Saloniki Prasowe,
- prowadzenie terminarzy tytułów prasowych,
- bieżąca regulacja poszczególnych tytułów prasowych w celu prawidłowego nasycenia punktów sprzedaży w oparciu o nasycenia,
- opracowywanie awiza na dzień następny i przekazanie go do wprowadzenia do systemu NAGREZ,
- zakładanie nowych tytułów w systemie,
- podawanie meldunków do Działu Sprzedaży Prasy w oddziale oraz składanie zamówień na dzienniki i inne tytuły prasowe,
opracowywanie danych: tabel analitycznych, monitoringów,
- sporządzanie dokumentacji w zakresie obrotu wydawnictwami,
- sporządzanie rozliczeń sprzedaży wydawnictw z odbiorcami,
- kontrolowanie pod względem merytorycznym dokumentacji magazynowej,
- kontrolowanie punktów sprzedaży prasy,
- prowadzenie analiz statystycznych wybranych zagadnień kolportażowych,
- składanie zamówień na tytuły prasowe w wydawnictwach,
- kontrolowanie danych z tzw. "gorących zwrotów",
- szczegółowa analiza sprzedaży tytułów prasowych: dzienników, tygodników, dwutygodników i miesięczników,
- bieżąca współpraca ze sprzedawcami w punktach sprzedaży prasy,
- współpraca z przedstawicielami wydawnictw,
- opieka nad punktami strategicznymi: EMPIK, Saloniki Prasowe,
Szkolenia i kursy
„Wszystko co trzeba wiedzieć, żeby napisać wniosek o dofinansowanie” – szkolenie zorganizowane przez Regionalny Ośrodek Szkoleniowy Europejskiego Funduszu Społecznego,
Bytom, Wrzesień 2006 r.
Bytom, Wrzesień 2006 r.
Edukacja
Zainteresowania
Literatura, Polityka, Biznes, Film, Narciarstwo, Podróże,
Inne
- Dobra organizacja pracy
- Wysokie umiejętności interpersonalne
- Umiejętność określania priorytetów i podejmowania decyzji
- Samodzielność w działaniu i myśleniu
- Odpowiedzialność i konsekwencja
- Wysokie kompetencje komunikacyjne
- Umiejętność pracy w grupie
- Prawo jazdy kat. B
- Obsługa komputera MS Office oraz urządzeń biurowych
- Obsługa programów prasowych i sprzedażowych: SKORPION, NAGREZ, ALGORYTM HURTOWY, STATYSTYKA,
- Wysokie umiejętności interpersonalne
- Umiejętność określania priorytetów i podejmowania decyzji
- Samodzielność w działaniu i myśleniu
- Odpowiedzialność i konsekwencja
- Wysokie kompetencje komunikacyjne
- Umiejętność pracy w grupie
- Prawo jazdy kat. B
- Obsługa komputera MS Office oraz urządzeń biurowych
- Obsługa programów prasowych i sprzedażowych: SKORPION, NAGREZ, ALGORYTM HURTOWY, STATYSTYKA,