Ewelina Giers (Prus)

Specjalista ds. obsługi klienta, logistyki, marketingu, sprzedaży i turystyki
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Marketing Microsoft Office Project Management SAP Negocjacje Strategia biznesowa kontakt z klientem biznesowym Zarządzanie Zarządzanie Sprzedażą Prawo jazdy kat B Zarządzanie klientami Marketing bezpośredni praca w zespole organizacja eventów dobra organizacja pracy Angielski Łatwość nawiązywania kontaktów, sprawność i szybkość działania, zaangażowanie, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy Kreatywne rozwiązywanie problemów Organizacja wyjazdów służbowych punktualność i terminowość realizacji zadań Ogranizacja wycieczek Ekonomika

Języki

angielski
biegły
francuski
podstawowy
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

De'Longhi Polska Sp. z o. o.
Back Office Specialist
Jacobs Douwe Egberts
customer service specialist
Pirelli Polska Sp. z o.o.
Specjalista ds. obsługi klienta
- wsparcie działu sprzedaży w zakresie przyjmowania zamówień, zleceń zwrotów i wysyłek do/z magazynu, sprawdzaniu dostępności w oparciu o system SAP
- telefoniczna i mailowa obsługa Klienta
- realizacja zamówień z magazynów zagranicznych,
- kontrola obiegu dokumentów w tym, wydawanie faktur proforma i not księgowych
Logo
Specjalista d/s operacyjnych
Rolfs Flyg & Buss International Back Office Services Sp. z o.o.
- systemowa obsługa rezerwacji hotelowych i transferowych oraz ich koordynowanie
- kontakt z zagranicznymi kontrahentami, współpraca i negocjowanie z globalnymi dostawcami usług
- zarządzanie podróżami Klientów szwedzkiego biura podróży
Logo
Specjalista d/s marketingu i sprzedaży
Active Travel Sp. z o.o. / Active Solutions Sp. z o.o.
Active Solutions Sp. z o.o. do maja 2018

- przyjmowanie zamówień, zawieranie umów, kontrola protokołów zamówienia
- zamawianie kampanii reklamowych w mediach masowych
- współpraca z grafikami
- budowanie relacji z Klientem 
- prowadzenie kampanii SEO
- reprezentowanie firmy w kontaktach zewnętrznych
- organizowanie konferencji, szkoleń, eventów, wyjazdów sportowych

Biuro Podróży Active Travel Sp.z o.o.

- obsługa podróży służbowych, konferencji, szkoleń, roadshow, eventów, projektów marketingowych
- kompleksowe zarządzanie siecią agentów, współpraca z innymi działami firmy, organizacja i obsługa spotkań biznesowych
- przygotowanie produktu do sprzedaży (planowanie, negocjowanie, kosztorysowanie oraz organizowanie wyjazdów indywidualnych i grupowych, prezentacja)
- opracowanie materiałów marketingowych
- zarządzanie stroną internetową, profilem Facebook, pisanie i redagowanie materiałów tekstowych, tworzenie grafiki, obsługa AdWords i kampanii reklamowych Facebook
- obsługa bezpośrednia, internetowa i telefoniczna Klienta biznesowego oraz indywidualnego
- dbanie o wysoką jakość usług, budowanie wizerunku firmy
Usunięty Użytkownik
klient
wystawiono
Jeżeli musisz załatwić COKOLWIEK z zakresu turystyki czy ubezpieczeń turystycznych, bez namysłu pisz / dzwoń do Eweliny !!!
Załatwione będzie od ręki w trybie natychmiastowym ;)

Długoletnia rewelacyjna współpraca.
POLECAM !!!
Paweł Rubaszkiewicz
Ilza P.
Ilza P. · klient
wystawiono
Fantastyczna, fachowa, rzetelna obsługa, współpraca z Eweliną to sama przyjemność :)
Orbis S.A.
Specjalista d/s Obsługi Klienta Call Center - II sprzedawca
- sprzedaż oferty Orbis Travel
- sprzedaż oferty innych touroperatorów (Merlin x)
- obsługa internetowa i telefoniczna klientów
- prowadzenie dokumentacji założonych rezerwacji oraz ich nadzór
- praca na systemie CRM
Usunięty Użytkownik
współpracownik
wystawiono
Bardzo dobra, rzetelna i pracowita. Zawsze można na niej polegać. Klienci zawsze zadowoleni i w 100% obsłużeni. Wg mnie - super pracownik i super koleżanka do współpracy.
Michał Sanokowski
Michał Sanokowski · klient
wystawiono
Pani Ewelina jest niezwykle komunikatywną osobą. Bardzo szybko i jasno odpowiada na emaile. Dzięki tej Pani spędziłem wspaniałe wakacje na bardzo fajnych warunkach finansowych. Polecam!
Logo
Specjalista d/s turystyki
Damis Travel
- praca na samodzielnym stanowisku
- pozyskiwanie klientów
- obsługa bezpośrednia,telefoniczna i mailowa klienta
- praca na systemach rezerwacyjnych (MERLINx, SART, SYKON, BLUE VENDO, ECCO, SAMO, TRAVELLA, SECUR, WEZYR, OSKAR, ALFA)
- prowadzenie dokumentacji rezerwacji
- sprzedaż biletów autokarowych (EURO TICKET)
- sprzedaż ubezpieczeń turystycznych Europejskie
- prowadzenie pełnej dokumentacji dokonanych rezerwacji
- praca na systemie TOUR DESK CRM
- wdrożenie nowej strony www.damistravel.pl
Łukasz Lenczewski
Łukasz Lenczewski · klient
wystawiono
Rewelacja:) Profesionalizm to za mało! Dziękuje za super ofertę.
Ania Prażmowska
Ania Prażmowska · klient
wystawiono
Przemiła,rzeczowa profesjonalistka. Pracuje z zapałem i entuzjazmem. Przy tym bardzo cierpliwa i służąca radą. Polecam z czystym sumieniem współpracę z Eweliną.
Może i wam znajdzie wakacje życia :)
Anna Goworowska
Anna Goworowska · klient
wystawiono
Pełen profesjonalizm :)
Polecam współpracę!
VICTORIA Sp. z o.o.
Specjalista d/s turystyki
- obsługa bezpośrednia klienta,
- sprzedaż wycieczek (MERLINx, SART, SYKON, BLUE VENDO, ECCO, SAMO, TRAVELLA, SECUR, WEZYR, OSKAR, ALFA),
- sprzedaż biletów lotniczych,
- sprzedaż biletów autokarowych (EURO TICKET, VOYAGER),
- ubezpieczenia turystyczne i nurkowe HESTIA,
- prowadzenie dokumentacji biura,
- opieka nad stroną www.plywaniezdelfinami.pl
- organizowanie imprez touroperatorskich,
- obsługa systemu CRM,
- praca na systemie operacyjnym LINUX,
Ilza P.
Ilza P. · współpracownik
wystawiono
Skuteczna, błyskawicznie działająca, świetnie obsługująca klientów, profesjonalna w swoim działaniu.
Usunięty Użytkownik
klient
wystawiono
Błyskawiczna pomoc w poszukiwaniu ofert, bardzo dobre doradztwo, po prostu pełen profesjonalizm.
Dziękuję i gorąco polecam :)

Szkolenia i kursy

szkolenie "Tajniki skutecznego marketingu" organizowane przez Centrum Szkoleń Openversity Akademia Biznesu i Finansów Vistula - październik 2016
Liczne study tour i zagraniczne spotkania partnerskie
szkolenie "Nowoczesny marketing" luty 2014
szkolenie "Jak prowadzić skuteczne działania w serwisie Facebook" sierpień 2013
kurs języka francuskiego na poziomie podstawowym z wynikiem ogólnym bardzo dobrym (luty-maj 2012)
szkolenie MerlinX (styczeń 2010)
kurs języka angielskiego na poziomie średnio zaawansowanym niższym z wynikiem ogólnym bardzo dobrym
kurs opiekunów i wychowanków placówek wypoczynku dzieci i młodzieży
kurs na instruktora rekreacji ruchowej fitness-nowoczesne formy gimnastyki;
kurs na instruktora rekreacji ruchowej ze specjalnością kajakarstwo
kurs na instruktora aqua fitness
kurs prawa jazdy kat.B
kurs motorowodny na patent sternika motorowodnego

Edukacja

Logo
Zarządzanie Przedsiębiorstwem (2 letnie), magisterskie
Uniwersytet Warszawski
Logo
Turystyka i Rekreacja, licencjackie
Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie

Specjalizacje

Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Turystyka
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Zarządzanie turystyką
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Marketing
Zarządzanie marketingiem

Zainteresowania

Ratownictwo WOPR, kajakarstwo, fitness, aqua fitness, dobry film, aktywne spędzanie czasu z dziecmi.

Inne

- bardzo dobra znajomość MS Office: Word, Excel, Outlook, Power Point
- podstawowa znajomość programów do obróbki zdjęć i filmów oraz języka html (wprowadzanie zmian na istniejącej już stronie internetowej)
- prowadzenie fanpaga na Facebooku
- podstawowa umiejętność budowy kampanii Google AdWords i zarządzania nią
- biegła znajomość środowiska Internet

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Aby POMÓC W 24 GODZINY
Aby POMÓC W 24 GODZINY
Misją tej grupy jest szybka pomoc na potrzeby jej uczestników. Wskazanie w nazwie grupy 24 godzin. Wszystkie nagłe sprawy, które musicie wykonać natychmiast.
ABY POMÓC W 48 GODZIN
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Baza ludzi sukcesu
Baza ludzi sukcesu
Głównym celem grupy jest dokładniejsze poznanie wielu bardzo ciekawych osób obecnych na GL. Być może kiedyś będziesz potrzebował pomocy innych osób - wywiady w tej grupie pomogą Ci znaleźć tę właściwą
biuro podróży
biuro podróży
Biuro Podróży - dla pracujących w branży turystycznej
Blog Marka Wojciechowskiego
Blog Marka Wojciechowskiego
Blog Marka Wojciechowskiego. psychologa biznesu, niezależnego konsultanta, trenera szkoleń.
BUŁGARIA kiedyś i dziś
BUŁGARIA kiedyś i dziś
Muzyka, sztuka, kuchnia, zwyczaje, historia, turystyka, religie, język.
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Clienting
Clienting
NIE SPRZEDAWAJ! Spraw by kupowali...
Cypr
Cypr
Dla wszystkich którzy kochają Cypr i kulturę śródziemnomorską.
Daj|Weź
Daj|Weź
Masz jakąś niepotrzebną rzecz? Szukasz czegoś? To grupa dawców i biorców :)
EGIPT...
EGIPT...
Grupa dla wszystkich, którzy w Egipcie byli, są :-) lub będą. W przyszłości dalszej lub bliższej... Którzy sa zauroczeni tym krajem, tymi ludźmi, klimatem