Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Właściciel
Made by
MADE BY EWELINA POROWSKA to:
+ nietuzinkowe pomysły kreatywne,
+ kreacja na bardzo wysokim poziomie,
+ gwarancja jakości i profesjonalizmu oparta na wiedzy
i wieloletnim doświadczeniu,
+ nadzór nad projektami od początku do końca,
+ profesjonalne doradztwo w dziedzinie reklamy,
+ satysfakcja z dobrze wykonanej pracy,
+ miła i fachowa obsługa,
+ konkurencyjne ceny usług.
+ nietuzinkowe pomysły kreatywne,
+ kreacja na bardzo wysokim poziomie,
+ gwarancja jakości i profesjonalizmu oparta na wiedzy
i wieloletnim doświadczeniu,
+ nadzór nad projektami od początku do końca,
+ profesjonalne doradztwo w dziedzinie reklamy,
+ satysfakcja z dobrze wykonanej pracy,
+ miła i fachowa obsługa,
+ konkurencyjne ceny usług.
Creative Group Head
Wcześniej obejmowane stanowiska: Art Director, Senior Art Director
Zakres obowiązków:
- współzarządzanie kilkuosobowym działem kreacji
- czuwanie nad wysokim poziomem projektów zespołu
- praca z brifem i współorganizacja burz mózgów przy realizacji projektów
- wyszukanie najlepszych rozwiązań dla potrzeb Klienta wspólne z zespołem accountów
- wsparcie wiedzą techniczną i manualną współpracowników oraz praktykantów w dziale kreacji
- udział w spotkaniach biznesowych z klientami i uczestniczenie w prezentacjach
- bezpośrednia współpraca z działami – Field, Sales Support & Relationship, Event
- tworzenie koncepcji kreatywnych ATL-owych i BTL-owych dla klientów takich, jak: Agora S.A., Orlen, Microsoft, HP, Mars, Bakoma, Philips, Marketplanet, Garmin, Tyskie, Pepsi Co., Goodyear, Premio, Metro Grup, Manhattan Real Estate Management, CEDC, Era, Heyah, Play, Hotel Hyatt, Laser
- opracowywanie programów lojalnościowych, promocyjnych i loteryjnych
- projektowanie opakowań, stron www
Zakres obowiązków:
- współzarządzanie kilkuosobowym działem kreacji
- czuwanie nad wysokim poziomem projektów zespołu
- praca z brifem i współorganizacja burz mózgów przy realizacji projektów
- wyszukanie najlepszych rozwiązań dla potrzeb Klienta wspólne z zespołem accountów
- wsparcie wiedzą techniczną i manualną współpracowników oraz praktykantów w dziale kreacji
- udział w spotkaniach biznesowych z klientami i uczestniczenie w prezentacjach
- bezpośrednia współpraca z działami – Field, Sales Support & Relationship, Event
- tworzenie koncepcji kreatywnych ATL-owych i BTL-owych dla klientów takich, jak: Agora S.A., Orlen, Microsoft, HP, Mars, Bakoma, Philips, Marketplanet, Garmin, Tyskie, Pepsi Co., Goodyear, Premio, Metro Grup, Manhattan Real Estate Management, CEDC, Era, Heyah, Play, Hotel Hyatt, Laser
- opracowywanie programów lojalnościowych, promocyjnych i loteryjnych
- projektowanie opakowań, stron www
grafik
Top IMPACT
Zakres obowiązków:
- opracowanie graficzne materiałów ATL i BTL [ ulotki, plakaty, banery, reklamy prasowe, billboardy, opakowania, etykiety, materiały POS ]
- tworzenie storyboardów reklamowych na potrzeby 30 sek. spotów telewizyjnych DROSED, XTB
- projektowanie logotypów
- współtworzenie i opracowywanie programów lojalnościowych i promocyjnych
- praca z brifem kreatywnym
- bezpośrednia współpraca z działem handlowym i z klientami
- opracowanie graficzne materiałów ATL i BTL [ ulotki, plakaty, banery, reklamy prasowe, billboardy, opakowania, etykiety, materiały POS ]
- tworzenie storyboardów reklamowych na potrzeby 30 sek. spotów telewizyjnych DROSED, XTB
- projektowanie logotypów
- współtworzenie i opracowywanie programów lojalnościowych i promocyjnych
- praca z brifem kreatywnym
- bezpośrednia współpraca z działem handlowym i z klientami
Grafik
Zakres obowiązków:
- projektowanie reklam do wszystkich katalogów Panoramy Firm
- projektowanie logotypów
- retusz zdjęć i vektoryzacja logotypów, dostosowywanie do standardów
- bezpośrednia praca z Klientem przy projektowaniu reklamy
- praca na rozbudowanym systemie typu CMS – Ads Display na platformie MAC i PC
- współpraca z działami wewnętrznymi firmy –administratorami reklam i z działem sprzedażą
- wyjazdy służbowe do biur lokalnych wydawnictwa
- projektowanie reklam do wszystkich katalogów Panoramy Firm
- projektowanie logotypów
- retusz zdjęć i vektoryzacja logotypów, dostosowywanie do standardów
- bezpośrednia praca z Klientem przy projektowaniu reklamy
- praca na rozbudowanym systemie typu CMS – Ads Display na platformie MAC i PC
- współpraca z działami wewnętrznymi firmy –administratorami reklam i z działem sprzedażą
- wyjazdy służbowe do biur lokalnych wydawnictwa
asystenta specjalisty ds. PR
Jan III Sobieski w Warszawie
Praca na stanowisku asystenta specjalisty ds. PR podczas festiwalu "Smaki Herbaty - ceremoniał parzenia" w hotelu Jan III Sobieski w Warszawie
Zakres obowiązków:
Podczas imprezy czuwałam nad działaniami PR-wskimi, tj.:
- zapewnienie gościom dobrej zabawy i zabawianie ich rozmową
- czuwanie nad sprawnym przebiegiem wszystkich zaplanowanych działań
- przebieg konkursu dla „Vip-ów” na rozpoznanie smaków herbaty
- wręczanie nagród i „certyfikatów smakoszy herbaty”
Zakres obowiązków:
Podczas imprezy czuwałam nad działaniami PR-wskimi, tj.:
- zapewnienie gościom dobrej zabawy i zabawianie ich rozmową
- czuwanie nad sprawnym przebiegiem wszystkich zaplanowanych działań
- przebieg konkursu dla „Vip-ów” na rozpoznanie smaków herbaty
- wręczanie nagród i „certyfikatów smakoszy herbaty”
Grafik + przedstawiciel handlowy
Agencja Reklamowa "PULS"
Zakres obowiązków:
- opracowanie graficzne materiałów reklamowych
[ projektowanie folderów dla „DITEL S.A.” i Agencji Nieruchomości „Ogrodowa”, projektowanie reklam prasowych, kalendarzy biurowych, wizytówek, projektowanie karty „chip” dla firmy „Media Hotel” ]
- kontaktowanie się z drukarniami i naświetlaniami - przygotowywanie materiałów do druku
- projektowanie stron internetowych
- wykonywanie pracy account managera – telefoniczne poszukiwanie nowych klientów wśród małych i średnich firm
- udział w spotkaniach biznesowych z klientami
- opracowanie graficzne materiałów reklamowych
[ projektowanie folderów dla „DITEL S.A.” i Agencji Nieruchomości „Ogrodowa”, projektowanie reklam prasowych, kalendarzy biurowych, wizytówek, projektowanie karty „chip” dla firmy „Media Hotel” ]
- kontaktowanie się z drukarniami i naświetlaniami - przygotowywanie materiałów do druku
- projektowanie stron internetowych
- wykonywanie pracy account managera – telefoniczne poszukiwanie nowych klientów wśród małych i średnich firm
- udział w spotkaniach biznesowych z klientami
Szkolenia i kursy
KURSY:
Marzec 2010 r. Kurs Adobe Flash i Action Script – Moduł I
Wrzesień 2005 r. Warsztaty negocjacyjne – kurs technik negocjacyjnych
Wrzesień 2004 r. Techniki sprzedaży – kurs prezentujący techniki kreatywnej i sukcesywnej sprzedaży bezpośredniej
Marzec 2010 r. Kurs Adobe Flash i Action Script – Moduł I
Wrzesień 2005 r. Warsztaty negocjacyjne – kurs technik negocjacyjnych
Wrzesień 2004 r. Techniki sprzedaży – kurs prezentujący techniki kreatywnej i sukcesywnej sprzedaży bezpośredniej
Edukacja
Specjalizacje
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Zarządzanie reklamą
Zainteresowania
Grafika komputerowa, nowe media, niestandardowe formy reklamy, PR
Inne
Umiejętności:
:: Znajomość obsługi komputera PC i Mac
:: :: Biegła znajomość programów graficznych: Photoshop, Illustrator, In Design, Corel Draw, QuarkXPress
:: Średnia znajomość: Flash, Adobe Premier Pro
:: Znajomość z zakresu DTP
:: Zmysł plastyczny: wyczucie proporcji i znajomości zasad kompozycji
:: Umiejętność projektowania i kreowania przestrzeni
:: Umiejętność projektowania layoutów stron internetowych i banerów internetowych
:: Wiedza z zakresu identyfikacji wizualnej oraz wzornictwa przemysłowego
:: Wiedza z teorii reklamy telewizyjnej, prasowej i zewnętrznej
:: Wiedza z teorii psychofizjologii widzenia i oddziaływania barw
:: Wiedza z teorii marketingu i Public Relations
:: Zdolności organizacyjne
:: Bardzo dobra komunikatywność
:: Bardzo dobra podzielność uwagi – umiejętność pracy nad wieloma projektami równocześnie
:: Umiejętność pracy pod presją czasu
:: Wiedza z teorii marketingu i Public Relations
:: Prawo jazdy kat. B
:: Znajomość obsługi komputera PC i Mac
:: :: Biegła znajomość programów graficznych: Photoshop, Illustrator, In Design, Corel Draw, QuarkXPress
:: Średnia znajomość: Flash, Adobe Premier Pro
:: Znajomość z zakresu DTP
:: Zmysł plastyczny: wyczucie proporcji i znajomości zasad kompozycji
:: Umiejętność projektowania i kreowania przestrzeni
:: Umiejętność projektowania layoutów stron internetowych i banerów internetowych
:: Wiedza z zakresu identyfikacji wizualnej oraz wzornictwa przemysłowego
:: Wiedza z teorii reklamy telewizyjnej, prasowej i zewnętrznej
:: Wiedza z teorii psychofizjologii widzenia i oddziaływania barw
:: Wiedza z teorii marketingu i Public Relations
:: Zdolności organizacyjne
:: Bardzo dobra komunikatywność
:: Bardzo dobra podzielność uwagi – umiejętność pracy nad wieloma projektami równocześnie
:: Umiejętność pracy pod presją czasu
:: Wiedza z teorii marketingu i Public Relations
:: Prawo jazdy kat. B
Grupy
Creative & Innovative
Najlepsze sposoby znajdywania nowych ciekawych pomysłów to kolektywne myślenie kreatywne.
A najlepsze pomysły powstają na styku różnych idei!
d:holics
Chcesz zlecić wykonanie projektu graficznego?
Jestes grafikiem i szukasz zleceń w branży?
A moze prowadzisz własne studio graficzne i szukasz freelancera? Napisz o tym na naszym forum