Umiejętności
Marketing afiliacyjny
Digital Marketing
E-commerce
Google Analytics
Marketing
zarządzanie marketingiem
Strategia marketingowa
Reklama online
Handel
Social Media Marketing
Zarządzanie zespołem
Doświadczenie zawodowe
brand manager smyk.com
smyk.com
•Planowanie i implementacja działań marketingowych dla brandu w oparciu o dostępne budżety
•Odpowiedzialność za pozyskiwanie wysokiej jakości ruchu do serwisów
•Koordynacja działań marketingowych w obszarach SEM, SEO, DM, afiliacje, social, PR, sprzedaż produktów reklamowych, patronaty i inne obszary wynikające z bieżących aktywności
•Monitorowanie skuteczności podejmowanych działań marketingowych
•Współpraca z partnerami zewnętrznymi – agencje marketingowe, domy mediowe, portale i serwisy branżowe, inne podmioty
•Monitorowanie działań konkurencji
•Odpowiedzialność za pozyskiwanie wysokiej jakości ruchu do serwisów
•Koordynacja działań marketingowych w obszarach SEM, SEO, DM, afiliacje, social, PR, sprzedaż produktów reklamowych, patronaty i inne obszary wynikające z bieżących aktywności
•Monitorowanie skuteczności podejmowanych działań marketingowych
•Współpraca z partnerami zewnętrznymi – agencje marketingowe, domy mediowe, portale i serwisy branżowe, inne podmioty
•Monitorowanie działań konkurencji
Grupy
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Marketing
Szeroko pojęty marketing ..
Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Marketing Internetowy
Profesjonalisci z branzy digital marketing, polaczmy swe sily i umiejetnosci zeby ksztaltowac polski rynek.
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?