Ewelina Pawlak

Specjalista ds. Marketingu, Smyk Sp.zo.o.
Piaseczno, mazowieckie

Umiejętności

Marketing afiliacyjny Digital Marketing E-commerce Google Analytics Marketing zarządzanie marketingiem Strategia marketingowa Reklama online Handel Social Media Marketing Zarządzanie zespołem

Doświadczenie zawodowe

Logo
brand manager smyk.com
smyk.com
•Planowanie i implementacja działań marketingowych dla brandu w oparciu o dostępne budżety
•Odpowiedzialność za pozyskiwanie wysokiej jakości ruchu do serwisów
•Koordynacja działań marketingowych w obszarach SEM, SEO, DM, afiliacje, social, PR, sprzedaż produktów reklamowych, patronaty i inne obszary wynikające z bieżących aktywności
•Monitorowanie skuteczności podejmowanych działań marketingowych
•Współpraca z partnerami zewnętrznymi – agencje marketingowe, domy mediowe, portale i serwisy branżowe, inne podmioty
•Monitorowanie działań konkurencji
Magus S.A.
specjalista ds. komunikacji marketingowej
Magus S.A.
specjalista ds. komunikacji marketingowej
Redirecting to /narzedzia/captcha Redirecting to /narzedzia/captcha.

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
B2B POLSKA
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
Bieganie
Bieganie
im dlużej tym lepiej
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
DlaKobietyPL
DlaKobietyPL
Portal dla kobiet
Marketing
Marketing
Szeroko pojęty marketing .. Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Marketing Internetowy
Marketing Internetowy
Profesjonalisci z branzy digital marketing, polaczmy swe sily i umiejetnosci zeby ksztaltowac polski rynek.
Public Relations w praktyce
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką