Umiejętności
Umiejętności analityczne
Microsoft Office
Administracja biura
Prawo jazdy kategorii B
Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu
umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
umiejetosci planowania i zarzadzania
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Pensions Specjalist at Capita Employee Benefits Team
-Audit of cases done by doers, grading them and marking spheres for further development of doers. Giving valuable feedback, improving the process and keeping everyone in the project updated about them.
- participation in monthly calls with supervisors from the main office in Leeds in order to verify newly acquired knowledge and to facilitate the process of GMP reconciliation
- maintaining GMP reconciliation manual for technicians, filling it with newly acquired information
- preparation of quality reports for all technicians after the completion of each scheme in order to help them to improve their quality
- daily support and assistance to all team members
- participation in monthly calls with supervisors from the main office in Leeds in order to verify newly acquired knowledge and to facilitate the process of GMP reconciliation
- maintaining GMP reconciliation manual for technicians, filling it with newly acquired information
- preparation of quality reports for all technicians after the completion of each scheme in order to help them to improve their quality
- daily support and assistance to all team members
Junior Pension Administrator at Capita Employee Benefits Team
-Working within a team responsible for the completion of pension scheme Guaranteed Minimum Pension (GMP) reconciliations with HM Revenue & Customs in line with client, procedural and regulatory requirements.
- Accurately calculating scheme GMP levels and investigating and resolving any discrepancies with HMRC.
- Calculating scheme benefits in line with scheme documentation to ensure the reconciliation is operated effectively.
- Achieving and maintaining full accreditation in line with set quality model/standards and also achieve set targets in line with required quality standards, pro-actively reporting emerging issues.
- Completing ad hoc pensions administrations tasks in line with the department’s requirements when necessary.
- New joiners training.
- Accurately calculating scheme GMP levels and investigating and resolving any discrepancies with HMRC.
- Calculating scheme benefits in line with scheme documentation to ensure the reconciliation is operated effectively.
- Achieving and maintaining full accreditation in line with set quality model/standards and also achieve set targets in line with required quality standards, pro-actively reporting emerging issues.
- Completing ad hoc pensions administrations tasks in line with the department’s requirements when necessary.
- New joiners training.
Customer Service Assistant
-answering customer enquiries or passing them on to another
department
-performing customer service according to standards Vanquis
Bank including to ensure customer confidentiality of information
in line with the Data Protection Act and adherence to all regulatory
FSA and KNF requirements.
department
-performing customer service according to standards Vanquis
Bank including to ensure customer confidentiality of information
in line with the Data Protection Act and adherence to all regulatory
FSA and KNF requirements.
Kierownik Back Office
zarządzanie pracą 5-osobowego zespołu ,przygotowywanie dokumentów do wysyłek kurierskich, telefoniczna posprzedażna obsługa klientów, współpraca z firmą kurierską UPS, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów zgodnie z obowiązującymi procedurami Orange Polska, przygotowywanie raportów dziennych, okresowych na potrzeby przełożonych, obsługa korespondencji etc.
Kierownik w Salonie Play
Tel-Pol Grzegorz Purzyński
zarządzanie zespołem Konsultantów w salonie, rozliczanie planów
sprzedażowych pracowników, obsługa klientów w salonie, przygotowywanie raportów dziennych, okresowych na potrzeby przełożonych, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów, fakturowanie zamówień etc.
sprzedażowych pracowników, obsługa klientów w salonie, przygotowywanie raportów dziennych, okresowych na potrzeby przełożonych, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów, fakturowanie zamówień etc.
Specjalizacje
Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Call Center
Inne
Human Resources/Zasoby ludzkie
Kadry i płace
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Zainteresowania
Fitness, w ramach hobby szlifuję język angielski w trakcie indywidualnych zajęć oraz od niedawna uczę się języka niemieckiego
Grupy
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Akademia Górniczo-Hutnicza to jedna z najlepszych i najbardziej renomowanych polskich uczelni, od lat zajmująca czołowe miejsca w rankingach szkół wyższych. Przoduje w dziedzinie nowocze