Umiejętności
Finanse
Rachunkowość finansowa
Analiza finansowa
Rachunkowość zarządcza
Marketing
Praca w zespole
Zarządzanie zespołem
Hotelarstwo
Dobra Luksusowe
Zarządzanie dobrami luksusowymi
Języki
angielski
biegły
niemiecki
dobry
Szkolenia i kursy
- pierwsze miejsce w konkursie A.T. Kearney Mini Case Studies 2014
- uczestnik konkursu Global Management Challenge 2014
- uczestnik konkursu OSTC & CME Group Trading Tournament 2014
- uczestnik warsztatów „GIORGIO ARMANI by L’Oreal Luxe” zorganizowanych przez L’OREAL
- uczestnik warsztatów „Zarządzanie Sprzedażą” i „Zarządzanie Przedsiębiorstwem” prowadzonych przez MARS Polska
- uczestnik konkursu SIGG „Rekiny Przedsiębiorczości” wraz z ukończeniem kursu e-learningowego
- uczestnik konkursu Global Management Challenge 2014
- uczestnik konkursu OSTC & CME Group Trading Tournament 2014
- uczestnik warsztatów „GIORGIO ARMANI by L’Oreal Luxe” zorganizowanych przez L’OREAL
- uczestnik warsztatów „Zarządzanie Sprzedażą” i „Zarządzanie Przedsiębiorstwem” prowadzonych przez MARS Polska
- uczestnik konkursu SIGG „Rekiny Przedsiębiorczości” wraz z ukończeniem kursu e-learningowego
Edukacja
Specjalizacje
Finanse/Ekonomia
Doradztwo/Konsulting
Finanse/Ekonomia
Zarządzanie finansami
Marketing
Zarządzanie marką
Zainteresowania
- podróżowanie
- fotografia podróżnicza i krajobrazowa
- literatura biograficzna
- golf
- jazda na nartach
- moda
- fotografia podróżnicza i krajobrazowa
- literatura biograficzna
- golf
- jazda na nartach
- moda
Organizacje
Studenckie Koło Naukowe J&M Global Management (Szkoła Główna Handlowa w Warszawie)
- kontaktowanie się z małymi i średnimi przedsiębiorstwami
- przygotowywanie materiałów marketingowych
- promowanie przedsiębiorczego działania oraz efektywnych metod zarządzania
Niezależne Zrzeszenie Studentów Szkoły Głównej Handlowej
- organizacja "Ogólnopolskiego Konkursu Fotografii Studenckiej"
- pozyskiwanie partnerów, sponsorów
- promowanie wydarzenia w środowisku akademickim
Koło Naukowe KOLOR (Uniwersytet Gdański)
- organizacja spotkań naukowych np. "Bałtycki Festiwal Nauki"
- promocja projektów wśród studentów
- promocja i rozwój nauk ścisłych wśród młodzieży szkolnej i akademickiej
- kontaktowanie się z małymi i średnimi przedsiębiorstwami
- przygotowywanie materiałów marketingowych
- promowanie przedsiębiorczego działania oraz efektywnych metod zarządzania
Niezależne Zrzeszenie Studentów Szkoły Głównej Handlowej
- organizacja "Ogólnopolskiego Konkursu Fotografii Studenckiej"
- pozyskiwanie partnerów, sponsorów
- promowanie wydarzenia w środowisku akademickim
Koło Naukowe KOLOR (Uniwersytet Gdański)
- organizacja spotkań naukowych np. "Bałtycki Festiwal Nauki"
- promocja projektów wśród studentów
- promocja i rozwój nauk ścisłych wśród młodzieży szkolnej i akademickiej
Inne
- laureatka Nagrody im. Augusta Zielińskiego dla Najlepszego Studenta Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie w roku akademickim 2013/2014
- laureatka stypendium Rektora Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie w 2014, 2015
- laureatka stypendium Rektora Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie w 2014, 2015
Grupy
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.
Analiza
Analiza ekonomiczna, metoda badania procesów gospodarczych, polegająca na rozpatrywaniu związków, najczęściej ilościowych, zachodzących pomiędzy poszczególnymi elementami tych procesów.
Analiza biznesowa
Grupa zrzeszająca zainteresowanych tematem Analizy Biznesowej i dyskusją o dobrych praktykach i metodykach jej prowadzenia. Zapraszamy także tych, którzy szukają pomocy u analityków...
Banking
Osoby pracujące w branży jak również wszystkie zainteresowane coraz dynamiczniej rozwijającymi się usługami bankowymi. Stwórzmy grupę, która będzie pomocna nie tylko dla nas, ale również dla pozostały
Bankowość, Finanse oraz Kredyty Hipoteczne
Grupa skierowana do osób zajmujących się na co dzień i w wolnym czasie bankowością i wszystkim co się tą dziedziną wiąże.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
CIMA - The Chartered Institute of Management Accountants
Candidates, students, associates, fellows & other fans of CIMA
Project Management
Project Management jest jedną z najbardziej dynamicznie rozwijających się dziedzin zarządzania. Zapraszam do otwartej wymiany doświadczeń