Ewelina Malik

Ewelina Malik

Specjalista ds. Obsługi Klienta, Parker Hannifin Sales Poland Sp. z o.o.
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

dobry kontakt z klientem sumienność, rzetelność, zaangażowanie, samodzielność Prawo jazy kategorii B, Obsługa komputera: Pakiet MS Office, Internet, obsługa urządzeń biurowych, obsługa programu JDE

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Parker Hannifin Sales Poland Sp. z o.o.
Specjalista ds. Obsługi Klienta
wprowadzanie zamówień klientów do systemu komputerowego JDE, przygotowywanie i wysyłanie potwierdzeń zamówień do klientów, weryfikacja terminów, cen i warunków płatności i dostawy, nadzorowanie terminów dostaw do klientów, prowadzenie reklamacji, wystawianie faktur korygujących, utrzymywanie kontaktu i nadzór nad obsługą wyznaczonych klientów, przygotowywanie ofert dla klientów, dbanie o dobre relacje z klientem, prowadzenie projektów off-shore

Szkolenia i kursy

Ukończone szkolenie Audytor wewnętrzny z systemu zarządzania jakością wg normy ISO 9001:2008 (2015 r.)

Edukacja

Logo
Bezpieczeństwo Narodowe, magisterskie
Wyższa Szkoła Bezpieczeństwa i Ochrony im. Marszałka Józefa Piłsudskiego
Logo
bezpieczeństwo wewętrzne, licencjackie
Wyższa Szkoła Bezpieczeństwa i Ochrony im. Marszałka Józefa Piłsudskiego

Specjalizacje

Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
Sektor publiczny
Bezpieczeństwo/Porządek publiczny