Ewelina Malik
Specjalista ds. Obsługi Klienta, Parker Hannifin Sales Poland Sp. z o.o.
Warszawa,
mazowieckie
Umiejętności
dobry kontakt z klientem
sumienność, rzetelność, zaangażowanie, samodzielność
Prawo jazy kategorii B, Obsługa komputera: Pakiet MS Office, Internet, obsługa urządzeń biurowych,
obsługa programu JDE
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Obsługi Klienta
wprowadzanie zamówień klientów do systemu komputerowego JDE, przygotowywanie i wysyłanie potwierdzeń zamówień do klientów, weryfikacja terminów, cen i warunków płatności i dostawy, nadzorowanie terminów dostaw do klientów, prowadzenie reklamacji, wystawianie faktur korygujących, utrzymywanie kontaktu i nadzór nad obsługą wyznaczonych klientów, przygotowywanie ofert dla klientów, dbanie o dobre relacje z klientem, prowadzenie projektów off-shore
Szkolenia i kursy
Ukończone szkolenie Audytor wewnętrzny z systemu zarządzania jakością wg normy ISO 9001:2008 (2015 r.)
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
Sektor publiczny
Bezpieczeństwo/Porządek publiczny