Języki
angielski
dobry
rosyjski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Młodszy Specjalista ds. Dokumentacji i Systemów Faktoringowych
• obsługa operacyjna niestandardowych umów faktoringowych,
• sporządzanie pełnej dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia transakcji faktoringowej (nowe umowy, aneksy, listy kontrahentów, dodatkowe dokumenty),
• zarządzanie systemem R-Faktor w zakresie dokumentacji oraz dostępami użytkowników,
• sprawdzanie podpisanych i zautoryzowanych umów z decyzją kredytową
• przygotowywanie wymagań biznesowych do systemu AS Faktor i innych systemów Banku w celu standaryzacji istniejących umów faktoringowych,
• testowanie i wdrażanie zmian do systemu AS Faktor i R-Faktor oraz innych systemów Banku.
• sporządzanie pełnej dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia transakcji faktoringowej (nowe umowy, aneksy, listy kontrahentów, dodatkowe dokumenty),
• zarządzanie systemem R-Faktor w zakresie dokumentacji oraz dostępami użytkowników,
• sprawdzanie podpisanych i zautoryzowanych umów z decyzją kredytową
• przygotowywanie wymagań biznesowych do systemu AS Faktor i innych systemów Banku w celu standaryzacji istniejących umów faktoringowych,
• testowanie i wdrażanie zmian do systemu AS Faktor i R-Faktor oraz innych systemów Banku.
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Gwarancji
• wykonywanie czynności administracyjnych związanych z obsługą gwarancji,
• wykonywanie księgowań i rozliczeń w systemie księgowym banku związanych z obsługą gwarancji,
• analiza zleceń wystawienia gwarancji,
• wystawianie standardowych gwarancji i zmian do gwarancji na zlecenie klientów banku
• prowadzenie korespondencji i wyjaśnianie wątpliwości klientów dot. gwarancji.
• wykonywanie księgowań i rozliczeń w systemie księgowym banku związanych z obsługą gwarancji,
• analiza zleceń wystawienia gwarancji,
• wystawianie standardowych gwarancji i zmian do gwarancji na zlecenie klientów banku
• prowadzenie korespondencji i wyjaśnianie wątpliwości klientów dot. gwarancji.
Specjalista ds. Obsługi Posprzedażowej Produktów Detalicznych Niezabezpieczonych
• realizacja dyspozycji klienta dotyczących kart kredytowych:
- zmiana danych
- zamykanie rachunku karty kredytowej
- przeksięgowania dotyczące nadpłaty na rachunku karty kredytowej
- obsługa retencji
- wprowadzanie rat
- wysyłanie wyciągów, duplikatów kart i pinów
- sporządzanie zaświadczeń o spłacie karty kredytowej
- zmiana danych
- zamykanie rachunku karty kredytowej
- przeksięgowania dotyczące nadpłaty na rachunku karty kredytowej
- obsługa retencji
- wprowadzanie rat
- wysyłanie wyciągów, duplikatów kart i pinów
- sporządzanie zaświadczeń o spłacie karty kredytowej
Specjalista ds. Back Office
•weryfikacja dokumentów przekazanych do centrali od doradców mobilnych oraz telemarketingu
•wprowadzanie wniosków kredytowych do systemu
•korespondencja z doradcami
•uruchamianie kredytów i kart kredytowych
•skanowanie aplikacji oraz wzorów podpisów
•szkolenie nowych pracowników
•wprowadzanie wniosków kredytowych do systemu
•korespondencja z doradcami
•uruchamianie kredytów i kart kredytowych
•skanowanie aplikacji oraz wzorów podpisów
•szkolenie nowych pracowników
Szkolenia i kursy
Sierpień 2005 Kurs „ Pełna ewidencja księgowa”
Styczeń 2004 Prawo jazdy kategorii „B”
Grudzień 2010 Kurs kasjerów bankowych i walutowych;
Styczeń 2004 Prawo jazdy kategorii „B”
Grudzień 2010 Kurs kasjerów bankowych i walutowych;
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
Bankowość
Bankowość korporacyjna/SME
Zainteresowania
gra na oboju i pianinie
Inne
Znajomość systemów bankowych : I-apply, SVI, Altair, Flex Cube, Profile, Def 3000, Smok, APS, SDH, As-Faktor, Globus
Znajomość obsługi : Windows, środowisko MS Office (Word, Excel, Power Point, Outlook), Internet
Znajomość obsługi : Windows, środowisko MS Office (Word, Excel, Power Point, Outlook), Internet