Ewelina Kruk

Customer Service Representative, Scotts Poland
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Copywriting CRM Microsoft Excel Microsoft Office Microsoft Word SAP Microsoft PowerPoint Obsługa klienta MS Excel Tabele przestawne Obsługa ksero, faksu, skanera obsługa biura i sekretariatu Tworzenie dokumentów i raportów, księgowych, sprzedażowych Telefoniczna i mailowa obsługa klienta Obsługa poczty wychodzącej i przychodzącej Raporty BW opieka nad kanałem Youtube aktualizacja treści na stronie internetowej obsługa przesyłek kurierskich

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Scotts Poland
customer service specialist
• rejestrowanie i przetwarzanie zamówień,
• obsługa i rozliczenia reklamacji;
• kontrola nad realizacją dostaw (od zgłoszenia zamówienia po wystawienie faktury sprzedaży)
• wystawianie faktur oraz faktur korygujących
• monitowanie należności oraz rozliczanie dodatkowych bonusów przyznanych klientom
• tworzenie raportów obrazujących stan zapasów w magazynach
MS Excel – bardzo dobra znajomość
• (tworzenie tabel przestawnych, zestawień, raportów )w oparciu o program SAP ERP;
• Pisanie artykułów na stronę Internetową oraz do prasy
• Obsługa przesyłek kurierskich oraz poczty tradycyjnej

Specjalizacje

Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
Obsługa klienta
Inne
Sprzedaż
Rolnictwo

Zainteresowania

fitness , taniec , jazda na rowerze