Umiejętności
Blogger
Blogging Software
CMS
Content Marketing
CRM
Gender Theory
Google Analytics
Microsoft Excel
Microsoft Office
Microsoft Word
SEO
Microsoft PowerPoint
Umiejętność pracy w grupie
Pisanie treści
Pisanie tekstów na zlecenie
komunikatywność
języki obce
Niemiecki podstawowy
Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja
research internetowy
Wordpress Blogs
Pisanie tekstów SEO
angielski C1
Pisanie bezwzrokowe
Filologia polska
AdWords podstawy
Języki
angielski
biegły
łaciński
biegły
niemiecki
podstawowy
rosyjski
podstawowy
węgierski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Copywriter
- prowadzenie specjalistycznych blogów firmowych o zróżnicowanej tematyce,
- tworzenie i optymalizacja tekstów z perspektywy założeń content marketingu i SEO,
- obsługa platformy CMS (Wordpress),
- wdrażanie nowych pomysłów i rozwiązań z zakresu SM marketingu,
- planowanie, tworzenie i publikacja treści w portalach społecznościowych (Facebook, Pinterest), wraz z moderowaniem reakcji na publikowane treści,
- kontakt i konsultacje z klientami,
- opracowywanie strategii kampanii w mediach społecznościowych
- tworzenie i optymalizacja tekstów z perspektywy założeń content marketingu i SEO,
- obsługa platformy CMS (Wordpress),
- wdrażanie nowych pomysłów i rozwiązań z zakresu SM marketingu,
- planowanie, tworzenie i publikacja treści w portalach społecznościowych (Facebook, Pinterest), wraz z moderowaniem reakcji na publikowane treści,
- kontakt i konsultacje z klientami,
- opracowywanie strategii kampanii w mediach społecznościowych
nauczycielka języka łacińskiego
Nauczanie języka łacińskiego w zakresie podstawowym.
Specjalista ds. PR i komunikacji
- zarządzanie wizerunkiem marek wchodzących w skład Grupy;
- tworzenie i realizowanie strategii komunikacji i promocji w social mediach;
- koordynacja działań zespołu realizującego projekty z zakresu content marketingu;
- organizowanie wydarzeń promocyjnych;
- zarządzanie firmowymi stronami internetowymi;
- reprezentowanie Grupy podczas spotkań organizacji branżowych (m.in. IAB Polska);
- współtworzenie ofert, raportów i newsletterów;
- promowanie firm Grupy w mediach branżowych.
- tworzenie i realizowanie strategii komunikacji i promocji w social mediach;
- koordynacja działań zespołu realizującego projekty z zakresu content marketingu;
- organizowanie wydarzeń promocyjnych;
- zarządzanie firmowymi stronami internetowymi;
- reprezentowanie Grupy podczas spotkań organizacji branżowych (m.in. IAB Polska);
- współtworzenie ofert, raportów i newsletterów;
- promowanie firm Grupy w mediach branżowych.
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Nauka języków obcych
Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO
Internet/e-Commerce/Nowe media
Media społecznościowe
Media/Sztuka/Rozrywka
Redakcja/Dziennikarstwo
Zainteresowania
Ekologia, komiks, design. W wolnych chwilach czytam, prowadzę prywatnego bloga i oglądam seriale.
Grupy
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni
Ekologia a Ekonomia
Ekologia a Ekonomia. Czy wszystkie rozwiązania tzw. ekologiczne są takimi naprawdę? Dla zainteresowanych szeroko rozumianymi zależnościami między ekologią, ekonomią, stanem środowiska, klimatem, rozwo
Fani WordPressa
Grupa fanów WordPressa, najlepszego na świecie darmowego systemu do blogowania, dzięki któremu sprawnie działa też wiele zwykłych firmowych stron internetowych.
Fantastyczni
Grupa dla fanów fantastyki (literatura, komiks, film, gry wszelakie i, oczywiście, konwenty).
Pozycjonowanie stron www
Grupa dla osób zainteresowanych wypromowaniem swojego serwisu www na jak najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwarek internetowych (Google, Bing)