Umiejętności
Zarządzanie Marką
FMCG
Zarządzanie
Komunikacja Marketingowa
zarządzanie marketingiem
Strategia marketingowa
Microsoft Office
Rozwój produktu
Zarządzanie produktem
Project Management
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. produktu
-usprawnienie pracy biura i archiwizacja gromadzonych dokumentów
-organizowanie i rozliczanie podróży służbowych
-prowadzenie sekretariatu
-przygotowywanie i wysyłanie pism
-prowadzenie fanpage
-budowanie świadomości marki TipForYou
-testowanie aplikacji mobilnej
-pozyskiwanie użytkowników aplikacji
-organizowanie eventów
-pozyskiwanie partnerów biznesowych
-kontakt z pozyskanymi partnerami
-przygotowywanie projektów graficznych niezbędnych do promocji aplikacji
-organizowanie i rozliczanie podróży służbowych
-prowadzenie sekretariatu
-przygotowywanie i wysyłanie pism
-prowadzenie fanpage
-budowanie świadomości marki TipForYou
-testowanie aplikacji mobilnej
-pozyskiwanie użytkowników aplikacji
-organizowanie eventów
-pozyskiwanie partnerów biznesowych
-kontakt z pozyskanymi partnerami
-przygotowywanie projektów graficznych niezbędnych do promocji aplikacji
Specjalista ds. obsługi klienta
Instytut Uncaria
-opieka po sprzedażowa klienta
-kontakt z klientem (telefoniczny i bezpośredni)
-udzielanie informacji dot. produktów
-pomoc przy wyborze odpowiednich produktów
-przyjmowanie i realizowanie zamówień
-przygotowanie korespondencji wychodzącej
-przyjmowanie korespondencji przychodzącej
-prowadzenie kalendarza spotkań
-przygotowywanie odpowiednich wyjaśnień dot. zastosowania produktów
-kontakt z klientem (telefoniczny i bezpośredni)
-udzielanie informacji dot. produktów
-pomoc przy wyborze odpowiednich produktów
-przyjmowanie i realizowanie zamówień
-przygotowanie korespondencji wychodzącej
-przyjmowanie korespondencji przychodzącej
-prowadzenie kalendarza spotkań
-przygotowywanie odpowiednich wyjaśnień dot. zastosowania produktów
Junior Affilate Manager
-poszukiwanie i rekrutowanie wydawców do podległych programów afiliacyjnych
-pośredniczenie na linii Wydawca - GCA w celu zgłaszania i realizacji potrzeb dot. kreacji, landing page, komunikacji itp.
-budowanie relacji z partnerami uczestniczącymi w danym programie partnerskim (w tym komunikacja z partnerami z wykorzystaniem dostępnych narzędzi takich jak e-newslettery, blog-posty, mailing)
Maksymalizacja rentowności kampanii i działań poprzez:
-współpracę z pionem sprzedaży, obsługą Klienta, oraz MP&B w celu rozbudowania oferty programów afiliacyjnych i zapewnienie maksymalnego udziały GCA w tym obszarze w ofertach dla Klienta
-Aktywnie obsługuje programy afiliacyjne (nadzoruje nowe projekty, przygotowuje rozliczenie kampanii reklamowych)
-Monitoruje aktywność, analizuje efektywność kampanii, identyfikuje obszary do poprawy/ usprawnień, rekomenduje rozwiązania zwiększające przychodowość/ marżowość programów afiliacyjnych
-przygotowuje i na bieżąco aktualizuje kalendarz kampanii afiliacyjnych
-dokonuje oceny efektywności kampanii oraz przygotowuje oparte o nie raporty i zestawienia
Obszary aktywności wykonawczej
-tworzy opisy opisów nowych programów partnerskich na stronie internetowej firmy
-obsługuje system do serwowania reklamy internetowej
-tworzy treść linków tekstowych, instrukcji etc.
-pośredniczenie na linii Wydawca - GCA w celu zgłaszania i realizacji potrzeb dot. kreacji, landing page, komunikacji itp.
-budowanie relacji z partnerami uczestniczącymi w danym programie partnerskim (w tym komunikacja z partnerami z wykorzystaniem dostępnych narzędzi takich jak e-newslettery, blog-posty, mailing)
Maksymalizacja rentowności kampanii i działań poprzez:
-współpracę z pionem sprzedaży, obsługą Klienta, oraz MP&B w celu rozbudowania oferty programów afiliacyjnych i zapewnienie maksymalnego udziały GCA w tym obszarze w ofertach dla Klienta
-Aktywnie obsługuje programy afiliacyjne (nadzoruje nowe projekty, przygotowuje rozliczenie kampanii reklamowych)
-Monitoruje aktywność, analizuje efektywność kampanii, identyfikuje obszary do poprawy/ usprawnień, rekomenduje rozwiązania zwiększające przychodowość/ marżowość programów afiliacyjnych
-przygotowuje i na bieżąco aktualizuje kalendarz kampanii afiliacyjnych
-dokonuje oceny efektywności kampanii oraz przygotowuje oparte o nie raporty i zestawienia
Obszary aktywności wykonawczej
-tworzy opisy opisów nowych programów partnerskich na stronie internetowej firmy
-obsługuje system do serwowania reklamy internetowej
-tworzy treść linków tekstowych, instrukcji etc.
Referent ds.obsługi zleceń
-opieka nad powierzonymi klientami
-ustalanie zasięgów dystrybucji w porozumieniu z klientem
-ustalanie terminów i form dystrybucji
-przygotowanie i przesłanie raportów, zgodnie ze standardem ustalonym z klientami
-podsumowanie każdej akcji, dbanie o terminowe wystawianie faktur sprzedaży
-przygotowanie harmonogramów akcji dla powierzonych klientów, oraz terminowe przekazywanie o nich informacji innym działom i pracownikom zaangażowanym w procesy realizacji zleceń
-wprowadzanie aktualizacji nakładów u klientów
-przyjmowanie reklamacji i ich wyjaśnianie
-ustalanie zasięgów dystrybucji w porozumieniu z klientem
-ustalanie terminów i form dystrybucji
-przygotowanie i przesłanie raportów, zgodnie ze standardem ustalonym z klientami
-podsumowanie każdej akcji, dbanie o terminowe wystawianie faktur sprzedaży
-przygotowanie harmonogramów akcji dla powierzonych klientów, oraz terminowe przekazywanie o nich informacji innym działom i pracownikom zaangażowanym w procesy realizacji zleceń
-wprowadzanie aktualizacji nakładów u klientów
-przyjmowanie reklamacji i ich wyjaśnianie
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Reklama
Zainteresowania
Rozwój osobisty
Marketing sieciowy i społecznościowy
Neuromarketing
Sport - fitness / zumba
Marketing sieciowy i społecznościowy
Neuromarketing
Sport - fitness / zumba
Grupy
Neuromarketing
O tym, jak marketing się rozwija; siła podświadomości, psychologia i neurobiologia w marketingu, buy-button, kontrowersje, inspiracje, dyskusje...a przede wszystkim - Twoje zdanie!
REKLAMA - manipulacje, kontrowersje, etyka...
Manipulacje, kontrowersje,etyka...
Szukamy i oglądamy śmieszne/kontrowersyjne/straszne... wszystkie reklamy.
Rozmawiamy na każdy temat - byle był związany z reklamą :)
restauracje.tv
Grupa przeznaczona dla osób, które profesjonalnie zajmują się zarządzaniem restauracją, pubem, klubem.