Ewelina Kowalska

Specjalista ds. produktu, TipForYou
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Zarządzanie Marką FMCG Zarządzanie Komunikacja Marketingowa zarządzanie marketingiem Strategia marketingowa Microsoft Office Rozwój produktu Zarządzanie produktem Project Management

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

TipForYou
Specjalista ds. produktu
-usprawnienie pracy biura i archiwizacja gromadzonych dokumentów
-organizowanie i rozliczanie podróży służbowych
-prowadzenie sekretariatu
-przygotowywanie i wysyłanie pism
-prowadzenie fanpage
-budowanie świadomości marki TipForYou
-testowanie aplikacji mobilnej
-pozyskiwanie użytkowników aplikacji
-organizowanie eventów
-pozyskiwanie partnerów biznesowych
-kontakt z pozyskanymi partnerami
-przygotowywanie projektów graficznych niezbędnych do promocji aplikacji
Logo
Specjalista ds. obsługi klienta
Instytut Uncaria
-opieka po sprzedażowa klienta
-kontakt z klientem (telefoniczny i bezpośredni)
-udzielanie informacji dot. produktów
-pomoc przy wyborze odpowiednich produktów
-przyjmowanie i realizowanie zamówień
-przygotowanie korespondencji wychodzącej
-przyjmowanie korespondencji przychodzącej
-prowadzenie kalendarza spotkań
-przygotowywanie odpowiednich wyjaśnień dot. zastosowania produktów
AdstockExchange Sp. z o. o.
Junior Affilate Manager
-poszukiwanie i rekrutowanie wydawców do podległych programów afiliacyjnych
-pośredniczenie na linii Wydawca - GCA w celu zgłaszania i realizacji potrzeb dot. kreacji, landing page, komunikacji itp.
-budowanie relacji z partnerami uczestniczącymi w danym programie partnerskim (w tym komunikacja z partnerami z wykorzystaniem dostępnych narzędzi takich jak e-newslettery, blog-posty, mailing)
Maksymalizacja rentowności kampanii i działań poprzez:
-współpracę z pionem sprzedaży, obsługą Klienta, oraz MP&B w celu rozbudowania oferty programów afiliacyjnych i zapewnienie maksymalnego udziały GCA w tym obszarze w ofertach dla Klienta
-Aktywnie obsługuje programy afiliacyjne (nadzoruje nowe projekty, przygotowuje rozliczenie kampanii reklamowych)
-Monitoruje aktywność, analizuje efektywność kampanii, identyfikuje obszary do poprawy/ usprawnień, rekomenduje rozwiązania zwiększające przychodowość/ marżowość programów afiliacyjnych
-przygotowuje i na bieżąco aktualizuje kalendarz kampanii afiliacyjnych
-dokonuje oceny efektywności kampanii oraz przygotowuje oparte o nie raporty i zestawienia
Obszary aktywności wykonawczej
-tworzy opisy opisów nowych programów partnerskich na stronie internetowej firmy
-obsługuje system do serwowania reklamy internetowej
-tworzy treść linków tekstowych, instrukcji etc.
ID Marketing
Referent ds.obsługi zleceń
-opieka nad powierzonymi klientami
-ustalanie zasięgów dystrybucji w porozumieniu z klientem
-ustalanie terminów i form dystrybucji
-przygotowanie i przesłanie raportów, zgodnie ze standardem ustalonym z klientami
-podsumowanie każdej akcji, dbanie o terminowe wystawianie faktur sprzedaży
-przygotowanie harmonogramów akcji dla powierzonych klientów, oraz terminowe przekazywanie o nich informacji innym działom i pracownikom zaangażowanym w procesy realizacji zleceń
-wprowadzanie aktualizacji nakładów u klientów
-przyjmowanie reklamacji i ich wyjaśnianie

Edukacja

Logo
Sociology, licencjackie
Collegium Civitas
Logo
Technik informatyk, średnie
Technikum Mechatroniczne nr. 1 w Warszawie

Specjalizacje

Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Reklama

Zainteresowania

Rozwój osobisty
Marketing sieciowy i społecznościowy
Neuromarketing
Sport - fitness / zumba

Grupy

5 wszystkich wypowiedzi
1 plus
Japonia
Japonia
* sushi * gejsze * manga * anime *
Neuromarketing
Neuromarketing
O tym, jak marketing się rozwija; siła podświadomości, psychologia i neurobiologia w marketingu, buy-button, kontrowersje, inspiracje, dyskusje...a przede wszystkim - Twoje zdanie!
REKLAMA - manipulacje, kontrowersje, etyka...
REKLAMA - manipulacje, kontrowersje, etyka...
Manipulacje, kontrowersje,etyka... Szukamy i oglądamy śmieszne/kontrowersyjne/straszne... wszystkie reklamy. Rozmawiamy na każdy temat - byle był związany z reklamą :)
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką
Restauracje.pl
Restauracje.pl
Lokale / Restaurcje / Opinie / Adresy
restauracje.tv
restauracje.tv
Grupa przeznaczona dla osób, które profesjonalnie zajmują się zarządzaniem restauracją, pubem, klubem.
Rozwój osobisty z NLP
Rozwój osobisty z NLP
Rozwój osobisty, czyli o tym jak więcej, lepiej, szybciej i pełniej.
Warszawa - Co? Gdzie? Kiedy?
Warszawa - Co? Gdzie? Kiedy?
Wydarzenia, Noclegi, Restauracje, Kluby – tylko te godne polecenia