Doświadczenie zawodowe
Szkolenia i kursy
• The Picture Exchange Communication System PECS I i II;
• Alternatywne metody porozumiewania się AAC;
• Terapia logopedyczna dzieci z Mózgowym Porażeniem Dziecięcym;
• Terapia logopedyczna dzieci z Zespołem Downa i rzadkimi anomaliami genetycznymi;
• Terapia behawioralna;
• Analiza zachowań komunikacyjnych dziecka z autyzmem;
• Integracja sensoryczna w terapii logopedycznej;
• Mnemotechniki dla dyslektyków;
• Symultaniczno – Sekwencyjna Nauka Czytania J. Cieszyńskiej;
• Wczesne wspomaganie rozwoju dzieci;
• Dysfagia – diagnoza i terapia u dzieci od 0 - 6 m.ż.;
• Metoda werbo – tonalna;
• Metoda Dobrego Startu;
• Makaton I i II;
• Elementy kynoterapii w praktyce logopedycznej;
• Leczenie jąkania – diagnoza i terapia;
• Metoda Dobrego Startu;
• Metody i techniki aktywizujące ucznia w procesie edukacyjnym;
• Diagnoza i ocena funkcjonowania dzieci z deficytami w rozwoju do 12 roku życia, w oparciu
o Profil Psychospołeczny PEP-R;
• Ruch rozwijający V. Sherborne;
• Program aktywności M. Ch. Knill;
• Gimnastyka umysłu P. Dennisona;
• Metoda PAC Gunsburga;
• Promocja Zdrowia – program edukacyjny dla dzieci pt. „Życie wolne od nałogów” zainicjowany przez
Polskie Towarzystwo Oświaty Zdrowotnej oddział w Bydgoszczy;
• Przeciwdziałanie przemocy, zapobieganie agresji;
• Vademecum prawne nauczyciela;
• Sztuka porozumiewania się;
• Stosunki interpersonalne;
• Funkcjonowanie Wewnątszkolnego Systemu Oceniania;
• Procedury postępowania w różnych sytuacjach wychowawczych;
• Nauczanie blokowe w szkole.
• Alternatywne metody porozumiewania się AAC;
• Terapia logopedyczna dzieci z Mózgowym Porażeniem Dziecięcym;
• Terapia logopedyczna dzieci z Zespołem Downa i rzadkimi anomaliami genetycznymi;
• Terapia behawioralna;
• Analiza zachowań komunikacyjnych dziecka z autyzmem;
• Integracja sensoryczna w terapii logopedycznej;
• Mnemotechniki dla dyslektyków;
• Symultaniczno – Sekwencyjna Nauka Czytania J. Cieszyńskiej;
• Wczesne wspomaganie rozwoju dzieci;
• Dysfagia – diagnoza i terapia u dzieci od 0 - 6 m.ż.;
• Metoda werbo – tonalna;
• Metoda Dobrego Startu;
• Makaton I i II;
• Elementy kynoterapii w praktyce logopedycznej;
• Leczenie jąkania – diagnoza i terapia;
• Metoda Dobrego Startu;
• Metody i techniki aktywizujące ucznia w procesie edukacyjnym;
• Diagnoza i ocena funkcjonowania dzieci z deficytami w rozwoju do 12 roku życia, w oparciu
o Profil Psychospołeczny PEP-R;
• Ruch rozwijający V. Sherborne;
• Program aktywności M. Ch. Knill;
• Gimnastyka umysłu P. Dennisona;
• Metoda PAC Gunsburga;
• Promocja Zdrowia – program edukacyjny dla dzieci pt. „Życie wolne od nałogów” zainicjowany przez
Polskie Towarzystwo Oświaty Zdrowotnej oddział w Bydgoszczy;
• Przeciwdziałanie przemocy, zapobieganie agresji;
• Vademecum prawne nauczyciela;
• Sztuka porozumiewania się;
• Stosunki interpersonalne;
• Funkcjonowanie Wewnątszkolnego Systemu Oceniania;
• Procedury postępowania w różnych sytuacjach wychowawczych;
• Nauczanie blokowe w szkole.
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty
Grupy
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.