Ewelina Jarosz

Prezes Zarządu, EUROKADRA Sp. z o. o.
Katowice, śląskie

Umiejętności

Komunikacja Umiejętności komunikacyjne Ekonomika Finanse Marketing Administracja biura Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja Public Relations Obsługa urządzeń biurowych Prawo jazdy kat B

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Eurokadra S.A.
Dyrektor finansowy
- prowadzenie analiz kosztów i przychodów,
- analiza rentowności realizowanych kontraktów,
- sporządzanie raportów GUS,
- uczestnictwo przy wdrażaniu Systemu Ochrony Danych Osobowych,
- współpraca z bankami,
- współpraca z zewnętrznym biurem rachunkowym w zakresie księgowości,
- wsparcie Zarządu w bieżących sprawach dotyczących firmy,
- współpraca z firmami ubezpieczeniowymi, w zakresie działalności spółki,
- nadzór nad rozliczeniami z klientami,
- wykonywanie czynności administracyjno - biurowych,
- wsparcie biur regionalnych w zakresie administracji oraz organizacji pracy.
Business Service Sp. z o.o.
Specjalista ds. controllingu
- przeprowadzanie audytów w firmach w zakresie badania przebiegu procesów, występujących narzędzi controllingu i HR oraz sporządzanie raportów poaudytowych z wnioskami,
- opracowywanie i wdrażanie w firmach narzędzi controllingu
w programie Excel i prowadzenie analiz kosztów oraz przychodów,
- opracowywanie i wdrażanie w firmach narzędzi HR m.in. systemów premiowych, systemów ocen pracowniczych,
- wdrażanie w firmach aplikacji webowej do rozliczania czasu pracy pracowników,
- planowanie i rozliczanie produkcji oraz zarządzanie projektami
w ramach współpracy z Klientem w Bielsku - Białej,
- uczestnictwo w spotkaniach biznesowych,
- prowadzenie dokumentacji personalnej pracowników firmy.
Dawid Katarzyński
Dawid Katarzyński · współpracownik
wystawiono
Bardzo dobra współpraca i wiedza jaką dysponuje Ewelina sprawia, że praca z nią to sama przyjemność oraz dająca wiele satysfakcji.
Logo
Pracownik administracyjno - biurowy
FPC PIEKIELNIK Piekielnik Sonia
- obsługa biura, m.in.: generowanie dokumentów sprzedażowych
i raportów kasowych, wprowadzanie faktur zakupowych do systemu,
- nadzór nad rozliczeniami kontrahentów,
- współpraca z zewnętrznym biurem rachunkowym w zakresie księgowości i spraw kadrowych oraz współpraca ze specjalistą ds. BHP,
- planowanie produkcji pieczywa oraz nadzór nad dostawami.
Logo
Referent ds. administracyjnych
P.H.U. APP-Serwis (Autoryzowany serwis „Bosch Service”)
- wykonywanie prac administracyjno – biurowych,
- obsługa klienta i wystawianie faktur,
- zaopatrywanie przedsiębiorstwa w materiały biurowe,
- nadzór nad rozliczeniami z klientami, windykacja należności,
- współpraca z zewnętrznym biurem rachunkowym w zakresie księgowości i spraw kadrowych oraz współpraca ze specjalistą ds. BHP,
- współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie marketingu.
Logo
Konsultant telefoniczny ds. sprzedaży
PRO-BIZNES Grzegorz Partyka
- telefoniczne doradztwo i obsługa klienta.
Logo
Specjalista ds. jakości i controllingu operacyjnego/ Menedżer zarządzający
PPH G.M. - Gryt Michał
- obsługa organizacyjna biura właściciela, wykonywanie prac administracyjno – biurowych,
- współpraca z zewnętrznym biurem rachunkowym w zakresie księgowości i spraw kadrowych oraz współpraca z specjalistą ds. BHP,
- kontrola kosztów i przychodów przedsiębiorstwa,
- nadzór nad rozliczeniami z klientami,
- uczestnictwo w spotkaniach z kontrahentami,
- pełnienie funkcji Pełnomocnika ds. Systemu Zarządzania Jakością,
- wdrożenie Systemu Zarządzania Jakością według ISO 9001.

Szkolenia i kursy

- dyplom udziału w szkoleniu pt.: „Poznaj swój typ osobowości i rozwiń relacje interpersonalne” wydany przez Wyższą Szkołę Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych w Katowicach (2012),
- certyfikat Menedżera Controllingu wydany przez OTTIMA plus Sp. z o.o. (2011),
- zaświadczenie o udziale w warsztatach pt.: „Zarządzanie wizerunkiem i marką w strategii kryzysowej przedsiębiorstwa” wydane przez Wyższą Szkołę Bankową w Chorzowie (2011),
- zaświadczenie o uczestnictwie w warsztatach praktycznych pt.: „Procesjonalna sprzedaż przez telefon” wydany przez Instytut Rozwoju i Zarządzania Sprzedażą w Tychach (2009),
- certyfikat Auditora wewnętrznego Systemu Zarządzania Jakością wg ISO 9001:2000 wydany przez TÜV Akademia Polska (2006),
- certyfikat Auditora wewnętrznego Systemu HACCP wydany przez Śląskie Centrum Jakości (2006),
- certyfikat ukończenia kursu „Kadry i płace” wydany przez firmę Lauren Peso Polska S.A. w Chorzowie (2012),
- certyfikat ukończenia kursu "Analityk finansowy" wydany przez Fundacja Rozwoju Rachunkowości (2018).

Edukacja

Logo
Zarządzanie kadrami i doradztwo zawodowe, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Bankowa w Chorzowie
Logo
Controlling i audit w przedsiębiorstwie, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej
Logo
Zarządzanie jakością i technologią, magisterskie
Politechnika Śląska w Gliwicach

Specjalizacje

Finanse/Ekonomia
Kontroling

Zainteresowania

- zachowania i zdrowie zwierząt domowych,
- typy osobowości ludzkiej i jej wpływ na wybór kariery zawodowej.

Inne

Umiejętności:
- bardzo dobra znajomość komputera (Windows, Internet, Microsoft Office),
- podstawowa znajomość programu Optima,
- czynne prawo jazdy kat. „B” od 2000 roku.
Silne strony:
- odporność na stres, sumienność, dokładność,
- umiejętność pracy w grupie i indywidualnie,
- umiejętność organizacji pracy własnej i podległego zespołu,
- umiejętność logicznego i analitycznego myślenia.

Grupy

Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej
Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej
Akademia WSB (do dnia 15 kwietnia 2018 roku Uczelnia nosiła nazwę Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej) to jedna z najlepszych uczelni niepublicznych w Polsce.
Informacja Zarządcza
Informacja Zarządcza
Magazyn poruszający kwestie narzędziowe w controllingu , zarządzaniu , raportowaniu i analizach .