Umiejętności
Zaangażowanie
Rozwiązywanie konfliktów
Elastyczność
Otwarty umysł
Cierpliwość
Profesjonalne podejście
Obsługa urządzeń biurowych
Doskonała organizacja pracy
otwartość na nowe wyzwania
obsługa pakietu MS Office (Word, Exel, PowerPoint, Outlook)
otwartość na zmianę i nastawienie na ciągły rozwój,
Otwartość i dobra komunikacja interpersonalna
Zbajomośc programu HCCP
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Analistyk ds. operacji finansowych
• pełnienie funkcji doradczej w przypadku trudnych zagadnień, które wymagają eskalacji i współpracy kilku zespołów
• odpowiedzialność za kompletną i poprawną komunikację całego zespołu z klientemi
• udział w telekonferencjach z klientami
• analiza problemów na poziomie zespołu, szukanie i wdrażanie rozwiązań tych problemów
• podejmowanie działań w celu wyeliminowania rozpoznanych ryzyk
• pomoc innym członkom zespołu w rozwiązywaniu ich problemów
• planowanie długoterminowych celi do zrealizowania w ciągu roku przez zespół
• budowanie relacji z kluczowymi partnerami dla procesu
• wprowadzanie zmian ulepszających proces
• wspomaganie nowych projektów i inicjatyw poprzez dzielenie się wiedzą dobytą podczas realizacji poprzednich projektów
• zapewnienie dostarczenia odpowiedniej jakości i terminowości wykonywanej przez zespół pracy
• rozwiązywanie sytuacji konfliktowych i trudnych, zapewnienie doradztwa w tych sytuacjach i rozpowszechnienia ich rozwiązań oraz wiedzy na ich temat
• promowanie zasad, wartości i kultury organizacyjnej we współpracy z klientami i współpracownikami
• odpowiedzialność za kompletną i poprawną komunikację całego zespołu z klientemi
• udział w telekonferencjach z klientami
• analiza problemów na poziomie zespołu, szukanie i wdrażanie rozwiązań tych problemów
• podejmowanie działań w celu wyeliminowania rozpoznanych ryzyk
• pomoc innym członkom zespołu w rozwiązywaniu ich problemów
• planowanie długoterminowych celi do zrealizowania w ciągu roku przez zespół
• budowanie relacji z kluczowymi partnerami dla procesu
• wprowadzanie zmian ulepszających proces
• wspomaganie nowych projektów i inicjatyw poprzez dzielenie się wiedzą dobytą podczas realizacji poprzednich projektów
• zapewnienie dostarczenia odpowiedniej jakości i terminowości wykonywanej przez zespół pracy
• rozwiązywanie sytuacji konfliktowych i trudnych, zapewnienie doradztwa w tych sytuacjach i rozpowszechnienia ich rozwiązań oraz wiedzy na ich temat
• promowanie zasad, wartości i kultury organizacyjnej we współpracy z klientami i współpracownikami
Starszy specjalista ds. operacji finansowych
• pełnienie funkcji kontrolnych w procesie, weryfikowanie wprowadzonych do systemu księgowego transakcji oraz przygotowywanych zestawień księgowych/raportów
• wyjaśnianie i rozwiązywanie niezgodności pomiędzy księgami rachunkowymi funduszy, a rachunkami pieniężnymi i papierów wartościowych tych funduszy
• samodzielne administrowanie funduszami będącymi w zakresie obowiązków
• Identyfikacja i zgłaszanie luk oraz ryzyk w procesie oraz samodzielne przygotowanie rozwiązań je eliminujących
• zauważanie nieefektywności w obszarze wykonywanej przez zespół pracy oraz proponowanie zmian w tym zakresie – zgłaszanie pomysłów usprawniających pracę zespołu
• prowadzenie projektów w ramach zespołu i departamentu zgłaszanych m.in. przez przełożonych, klientów i inne zespoły i jednostki firmy z regularną informacją dotyczącą ich statusu
• wyjaśnianie i rozwiązywanie niezgodności pomiędzy księgami rachunkowymi funduszy, a rachunkami pieniężnymi i papierów wartościowych tych funduszy
• samodzielne administrowanie funduszami będącymi w zakresie obowiązków
• Identyfikacja i zgłaszanie luk oraz ryzyk w procesie oraz samodzielne przygotowanie rozwiązań je eliminujących
• zauważanie nieefektywności w obszarze wykonywanej przez zespół pracy oraz proponowanie zmian w tym zakresie – zgłaszanie pomysłów usprawniających pracę zespołu
• prowadzenie projektów w ramach zespołu i departamentu zgłaszanych m.in. przez przełożonych, klientów i inne zespoły i jednostki firmy z regularną informacją dotyczącą ich statusu
Specjalista ds. finansów
• analiza kosztów i przychodów firmy
• weryfikowanie dokładności danych finansowych oraz zapewnienie terminowego tworzenia raportów
• przygotowywanie prognoz finansowych
• tworzenie analiz finansowych na potrzeby zarządu
• kontrola należności firmy oraz sporządzanie raportów o należnościach przeterminowanych, ubezpieczanie należności zgodnie z obowiązującą procedurą
• kontrola i księgowanie faktur oraz innych dokumentów wpływających do firmy
• kontrola i uzgadnianie stanu magazynu rozliczeń towarów w systemie Raks SQL
• pobieranie raportów od kontrahentów i sprawdzanie ich zgodności z danymi jakie posiada firma
• kontrola i księgowanie rozliczeń firmowych kart płatniczych oraz ustalanie ich miesięcznych sald, kontrola rozrachunków pracowniczych
• sporządzanie zestawień obrotów z poszczególnymi klientami
• kwalifikowanie wydatków pod względem kosztowym
• rozliczanie wyników transakcji – osiągane marże, zyskowność
• obsługa bankowych rachunków firmowych w zakresie płatności
• prowadzenie i księgowanie kas złotówkowych i walutowych
• współpraca z Działem Zakupu i Logistyki w zakresie płatności
• sporządzanie raportów o obrotach zrealizowanych z klientami ubezpieczonymi w jednostkach zewnętrznych
• windykacja należności, współpraca z instytucjami finansowymi Hermes i KUKE
• przygotowywanie raportów sprawozdawczych dla GUS
• udział w pracach związanych ze sporządzeniem rocznego sprawozdania finansowego
• weryfikowanie dokładności danych finansowych oraz zapewnienie terminowego tworzenia raportów
• przygotowywanie prognoz finansowych
• tworzenie analiz finansowych na potrzeby zarządu
• kontrola należności firmy oraz sporządzanie raportów o należnościach przeterminowanych, ubezpieczanie należności zgodnie z obowiązującą procedurą
• kontrola i księgowanie faktur oraz innych dokumentów wpływających do firmy
• kontrola i uzgadnianie stanu magazynu rozliczeń towarów w systemie Raks SQL
• pobieranie raportów od kontrahentów i sprawdzanie ich zgodności z danymi jakie posiada firma
• kontrola i księgowanie rozliczeń firmowych kart płatniczych oraz ustalanie ich miesięcznych sald, kontrola rozrachunków pracowniczych
• sporządzanie zestawień obrotów z poszczególnymi klientami
• kwalifikowanie wydatków pod względem kosztowym
• rozliczanie wyników transakcji – osiągane marże, zyskowność
• obsługa bankowych rachunków firmowych w zakresie płatności
• prowadzenie i księgowanie kas złotówkowych i walutowych
• współpraca z Działem Zakupu i Logistyki w zakresie płatności
• sporządzanie raportów o obrotach zrealizowanych z klientami ubezpieczonymi w jednostkach zewnętrznych
• windykacja należności, współpraca z instytucjami finansowymi Hermes i KUKE
• przygotowywanie raportów sprawozdawczych dla GUS
• udział w pracach związanych ze sporządzeniem rocznego sprawozdania finansowego
Młodszy specjalista ds. finansów
• uczestniczenie w spotkaniach i szkoleniach firmowych, przygotowywanie sprawozdań i prezentacji ze spotkań
• poszukiwanie i wdrażanie rozwiązań wpływających na poprawę funkcjonowania biura
• organizacja, rozliczanie, weryfikacja i księgowanie delegacji pracowniczych
• koordynacja projektów firmowych (np. małe przetargi, organizacja targów i inne)
• nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów
• współpraca z działem marketingu, nadzór nad wybranymi projektami
• współpraca z dostawcami usług i produktów niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania biura
• tworzenie procedur poprawiających pracę działu handlowego oraz współpracę pomiędzy poszczególnymi działami spółki
• nadzór nad flotą samochodową
• zarządzanie pracą osoby odpowiedzialnej za porządek w biurze
• prowadzenie księgi pocztowej
• organizacja spotkań
• współpraca z działem księgowości
• współpraca z urzędami
• poszukiwanie i wdrażanie rozwiązań wpływających na poprawę funkcjonowania biura
• organizacja, rozliczanie, weryfikacja i księgowanie delegacji pracowniczych
• koordynacja projektów firmowych (np. małe przetargi, organizacja targów i inne)
• nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów
• współpraca z działem marketingu, nadzór nad wybranymi projektami
• współpraca z dostawcami usług i produktów niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania biura
• tworzenie procedur poprawiających pracę działu handlowego oraz współpracę pomiędzy poszczególnymi działami spółki
• nadzór nad flotą samochodową
• zarządzanie pracą osoby odpowiedzialnej za porządek w biurze
• prowadzenie księgi pocztowej
• organizacja spotkań
• współpraca z działem księgowości
• współpraca z urzędami
Asystent Managera
• zarządzanie restauracją,
• realizowanie i sporządzanie budżetów oraz podnoszenie sprzedaży
• utrzymywanie długotrwałych relacji z klientem
• raportowanie i odpowiedzialność za całokształt spraw związanych z funkcjonowaniem, środkami finansowymi i mieniem powierzonej jednostki, za utrzymanie kontraktu, za przygotowanie dokumentacji personalnej, finansowej i operacyjnej, za terminowe raportowanie KPI’s (Key Performence Indicators – Kluczowych Wskaźników Biznesu)
• zarządzanie personelem
• sporządzanie stosownej dokumentacji dla zarządzanej jednostki
• realizowanie i sporządzanie budżetów oraz podnoszenie sprzedaży
• utrzymywanie długotrwałych relacji z klientem
• raportowanie i odpowiedzialność za całokształt spraw związanych z funkcjonowaniem, środkami finansowymi i mieniem powierzonej jednostki, za utrzymanie kontraktu, za przygotowanie dokumentacji personalnej, finansowej i operacyjnej, za terminowe raportowanie KPI’s (Key Performence Indicators – Kluczowych Wskaźników Biznesu)
• zarządzanie personelem
• sporządzanie stosownej dokumentacji dla zarządzanej jednostki
Szkolenia i kursy
LCCI EFB Business English 2, Business English, Rachunkowość, VBA + Excel, Sprzedaż, Negocjacje, Podatki w firmie/prawo podatkowe, Metody komunikacji, rozwiązaywanie konfliktów w pracy.
Edukacja
Specjalizacje
Finanse/Ekonomia
Zarządzanie finansami
Zainteresowania
podróże, sport, psychologia - psychologia jednostki, komunikacja pozawerbalna
Organizacje
TFLS, The Tower, MDDP Akademia Biznesu, Infor Training, Kolams firma szkoleniowa, Zarząd Instytut Studiów Podatkowych Modzelewski i Wspólnicy Sp. z o.o., Inter Partners
Inne
Obsługa komputera i MS Office oraz pragramów Servant, POS, Raks SQL, Secore, Recon, Multifonds
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Business Consulting
Grupa firm branży KONSULTING / DORADZTWO. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku konsultingowego i doradczego. Doradztwo finansowe, inwestycyjne, biznesowe, personalne. Consulting, Konsul
Controllers
Grupa,której uczestnicy na codzień w firmach zajmują się controllingiem,rachunkowością zarządczą,analizami,planowaniem,audytem, zarządzaniem itp.Mile widziani również właścici
EGIPT...
Grupa dla wszystkich, którzy w Egipcie byli, są :-) lub będą. W przyszłości dalszej lub bliższej... Którzy sa zauroczeni tym krajem, tymi ludźmi, klimatem
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Fundusze inwestycyjne
Dla osób zainteresowanych funduszami inwestycyjnymi.
Rynek TFI rozwija się bardzo dynamicznie. Nasza grupa ma pomóc w odnalezieniu się na tym rynku.
Giełda
Giełda Papierów Wartościowych staje się coraz ważniejszym elementem gospodarki. Nasza grupa powstała aby wszystkim zarówno początkującym jak i dobrze obeznanym z rynkiem pomóc w wymianie doświadczeń i
Savoir-vivre, czyli sztuka życia
Umiejętność postępowania w życiu i radzenia sobie w każdej sytuacji.