Ewelina Zawadzka (Gałązka)

Kierownik Zespołu Działu Obsługi Klienta, TNT Express Worldwide (Poland) Sp. z o.o.

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Hochland Sp. z o.o.
Specjalista d/s eksportu
- realizacja zamówienia od przyjęcia zlecenia, weryfikację po fakturowanie, awizacja dostaw, realizacja celów sprzedazowych, współpraca z kluczowymi klientami, wyjaśnianie opóźnień w płatności
TNT Express Worldwide (Poland) sp. z o.o.
Starszy Przedstawieciel Działu Obsługi Klienta - dodatkowo (koordynator ewakuacji)
- wspieranie kierownika zespołu
- bieżące rozdzielanie zadań
- monitorowanie parametrów telefonicznych pracowników
- rozwiązywania reklamacji i skarg klientów, szukanie rozwiązań serwisowych
- pro - aktywna sprzedaż opcji i produktów serwisowych
- udzielanie klientom informacji nt.procedur celnych
- informowanie klientów o opóźnieniu i podejmowanie działań naprawczych w zależności od sytuacji
TNT Express Worldwide (Poland) sp. z o.o.
Kierownik zespołu obsługi klienta
- kierowanie 11-15 osobowym zespołem
- odpowiedzialność za realizację wyznaczonych KPI w dziale obsługi klienta i podejmowanie działań naprawczych w przypadku ich braku realizacji
- podejmowanie decyzji finansowych w stosunku do reklamacji klienta
- bieżące raportowanie wyników kierownictwu wyższego szczebla
- przeprowadzenie rocznych okresowych miesięcznych ocen pracowników
- prowadzenie rekrutacji
- przeprowadzanie spotkań zespołów
- przekazywanie feedbacku pracownikom nt. ich pracy
- bieżąca analiza potrzeb szkoleniowych

Edukacja

Logo
Edukacja obronna, licencjackie
Wyższa Szkoła Nauk Społecznych w Warszawie

Specjalizacje

Obsługa klienta
Inne

Zainteresowania

Wszystko co związane z Chorwacją:), dobra książka, komedia.