Umiejętności
Księgowość
Accounts Payable
Microsoft Excel
Microsoft Office
Microsoft Word
PowerPoint
usprawnianie procesów
SAP
Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Accountant in Accounts Payable Dept
- Registering and verifying accuracy of incoming invoices,
- Contacting internal and external partners from different parts of the World,
- Handling vendor queries,
- Intrastat reporting,
- Execute vendor reminders,
- Execute peyments to direct debit vendor,
- Reporting in Excel,
- Taking care of GL account with rejected and incoming payments,
- Preparation of payment runs,
- Single point of contact for critical vendors,
- Intercompany reconcilation
- Critical vendors reconcilation
- Transition
- Preparation of HTG, SOP's
- Contacting internal and external partners from different parts of the World,
- Handling vendor queries,
- Intrastat reporting,
- Execute vendor reminders,
- Execute peyments to direct debit vendor,
- Reporting in Excel,
- Taking care of GL account with rejected and incoming payments,
- Preparation of payment runs,
- Single point of contact for critical vendors,
- Intercompany reconcilation
- Critical vendors reconcilation
- Transition
- Preparation of HTG, SOP's
Asystent ds. sprzedaży
• aktywna sprzedaż produktów bankowych dla klientów indywidualnych (konta, kredyty, depozyty),
• obsługa kasowo-dysponencka, edukowanie klienta w zakresie obsługi zdalnych kanałów dystrybucji,
• prowadzenie akcji promocyjnych,
• obsługa kasowo-dysponencka, edukowanie klienta w zakresie obsługi zdalnych kanałów dystrybucji,
• prowadzenie akcji promocyjnych,
meeting-greater
• Powitanie Klienta w placówce
• Zbadanie celu wizyty Klienta - wstępne ustalenie potrzeb
• Organizacja obsługi Klientów w placówce
• Umawianie Klientów z doradcami na spotkania
• Prezentowanie Klientom oferty MultiBanku
• Edukowanie Klientów w zakresie korzystania ze zdalnych kanałów dystrybucji
• Usprawnianie pracy Doradców - kserowanie dokumentów, odbiór i przygotowywanie poczty, przygotowywanie dokumentów kredytowych
• Zbadanie celu wizyty Klienta - wstępne ustalenie potrzeb
• Organizacja obsługi Klientów w placówce
• Umawianie Klientów z doradcami na spotkania
• Prezentowanie Klientom oferty MultiBanku
• Edukowanie Klientów w zakresie korzystania ze zdalnych kanałów dystrybucji
• Usprawnianie pracy Doradców - kserowanie dokumentów, odbiór i przygotowywanie poczty, przygotowywanie dokumentów kredytowych
Grupy
BRE BANK S.A.
Grupa zrzeszająca wszystkich pracowników i osoby związane z BRE Bankiem oraz grupą kapitałową BRE Banku. Również pracowników Multibanku i mBanku.
http://www.brebank.pl
http://www.multibank.pl/
ht
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Salon Kobiet
Jeśli jesteś aktywną i przyjazną Kobietą, która nie boi się marzyć i spełniać z konsekwencją swoje cele - to ta grupa jest dla Ciebie!