Doświadczenie zawodowe
Pracownik ds. Obsługi Klienta
• Obsługa dzierżaw i umów serwisowych
• Obsługa działań związanych z serwisem urządzeń
• Rejestracja i przetwarzanie zleceń serwisowych w programie MAX
• Obsługa magazynowa w programie Max
• Obsługa zleceń na instalacje nowych i używanych urządzeń
• Raporty kasowe
• Obsługa sprzedaży techników (sprzedaż nowych urządzeń )
• Obsługa działań związanych z serwisem urządzeń
• Rejestracja i przetwarzanie zleceń serwisowych w programie MAX
• Obsługa magazynowa w programie Max
• Obsługa zleceń na instalacje nowych i używanych urządzeń
• Raporty kasowe
• Obsługa sprzedaży techników (sprzedaż nowych urządzeń )
Mł. Specjalista ds. Logistyki
Polkomtel S.A.
• Organizacja i bieżący nadzór nad procesem rozliczeń z klientami i kontrahentami w zakresie dystrybucji towarów handlowych
• Organizacja i nadzór nad procesem fakturowania w tym wystawianie faktur korygujących
• Realizacja procesu obsługi zwrotów, organizacja i nadzór nad prawidłowością przebiegu procesu
• Archiwizacja dokumentów związanych z realizowanymi procesami
• Współpraca z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi
• Organizacja i nadzór nad procesem fakturowania w tym wystawianie faktur korygujących
• Realizacja procesu obsługi zwrotów, organizacja i nadzór nad prawidłowością przebiegu procesu
• Archiwizacja dokumentów związanych z realizowanymi procesami
• Współpraca z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi
koordynator serwisu
• Nadzór i przygotowywanie umów dla klientów
• Organizacja i nadzór nad procesem rozliczeniowym klientów w tym faktury za usługi, sprzęt oraz faktury korygujące
• Windykacja należności
• Wsparcie procesu realizacji zamówień na sprzęt
• Nadzór nad poprawnością realizowanych zleceń
• Budowanie trwałych relacji z klientami firmy jak i pozyskiwanie nowych klientów
• Współpraca z podwykonawcami oraz kurierami
• Tworzenie dokumentacji magazynowej, inwentaryzacje
• Organizacja i nadzór nad procesem rozliczeniowym klientów w tym faktury za usługi, sprzęt oraz faktury korygujące
• Windykacja należności
• Wsparcie procesu realizacji zamówień na sprzęt
• Nadzór nad poprawnością realizowanych zleceń
• Budowanie trwałych relacji z klientami firmy jak i pozyskiwanie nowych klientów
• Współpraca z podwykonawcami oraz kurierami
• Tworzenie dokumentacji magazynowej, inwentaryzacje
Szkolenia i kursy
Szklenie „Profesjonalna Obsługa Klienta”
Certyfikat „Praktyczne Zarządzanie Personelem w MŚP”
Certyfikat „Praktyczne Zarządzanie Personelem w MŚP”
Edukacja
Specjalizacje
Inżynieria
Monterzy/Serwisanci
Grupy
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.