Ewelina Pomykała

Opiekun Klienta
Zabrze, śląskie

Umiejętności

Komunikacja Prawo jazdy Logistyka Marketing Microsoft Office Administracja biura Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja Public Relations Praca w zespole Obsługa urządzeń biurowych Obsługa klienta Kurs Kasjera Złotowego

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Bank BPH
Doradca Klienta z Funkcją Kasjera
Alior Bank S.A.
Opiekun Klienta
• Pozyskiwanie nowych Klientów i aktywna sprzedaż produktów bankowych ,
• Analiza rynku lokalnego,
• Organizowanie akcji marketingowych,
• Badanie potrzeb Klientów,
• Bieżąca obsługa.
Alan Kusz
Alan Kusz · współpracownik
wystawiono
Ewelina jako Opiekun Klienta zawsze wykonuje swoje obowiązki w 100% i z pełnym zaangażowaniem. Cechuje ją otwarte i życzliwe podejście do Klientów. Jako współpracowniczka jest osobą życzliwą, zawsze chętną do pomocy.
Pozdrawiam.
Grupa Raben
Asystentka Działu Sprzedaży
• Pozyskiwanie nowych Klientów biznesowych,
• Przygotowywanie ofert transportowych,
• Bieżące kontakty z Klientami,
• Administrowanie sprzedaży oraz raportowanie statystyk.
STU Ergo Hestia SA
Doradca Klienta indywidualnego
• Bezpośredni kontakt z Klientem,
• Zawieranie ubezpieczeń majątkowych i na życie,
• Utrzymywanie stałych relacji z Klientami.
PTK Centerel
Doradca ds., Obsługi Klienta Biznesowego w Pionie Obsługi Klienta
• Telefoniczna obsługa klienta,
• Obsługa zgłoszeń w Contact Center,
• Prowadzenie sprzedaży nowych aktywacji oraz realizowanie kampanii utrzymaniowych,
• Prowadzenie kompleksowej obsługi, korespondencji, odpowiedz na reklamacje i dokumentacji finansowej,
• Prowadzenie obsługi reklamacji finansowych i technicznych.

Szkolenia i kursy

Kadry i płace

Edukacja

Logo
Logistyka, inżynierskie
Politechnika Śląska

Specjalizacje

Bankowość
Bankowość detaliczna
Call Center
Konsultanci
Transport/Spedycja
Spedycja