Umiejętności
Komunikacja
Prawo jazdy
Logistyka
Marketing
Microsoft Office
Administracja biura
Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja
Public Relations
Praca w zespole
Obsługa urządzeń biurowych
Obsługa klienta
Kurs Kasjera Złotowego
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Opiekun Klienta
• Pozyskiwanie nowych Klientów i aktywna sprzedaż produktów bankowych ,
• Analiza rynku lokalnego,
• Organizowanie akcji marketingowych,
• Badanie potrzeb Klientów,
• Bieżąca obsługa.
• Analiza rynku lokalnego,
• Organizowanie akcji marketingowych,
• Badanie potrzeb Klientów,
• Bieżąca obsługa.
Doradca ds., Obsługi Klienta Biznesowego w Pionie Obsługi Klienta
• Telefoniczna obsługa klienta,
• Obsługa zgłoszeń w Contact Center,
• Prowadzenie sprzedaży nowych aktywacji oraz realizowanie kampanii utrzymaniowych,
• Prowadzenie kompleksowej obsługi, korespondencji, odpowiedz na reklamacje i dokumentacji finansowej,
• Prowadzenie obsługi reklamacji finansowych i technicznych.
• Obsługa zgłoszeń w Contact Center,
• Prowadzenie sprzedaży nowych aktywacji oraz realizowanie kampanii utrzymaniowych,
• Prowadzenie kompleksowej obsługi, korespondencji, odpowiedz na reklamacje i dokumentacji finansowej,
• Prowadzenie obsługi reklamacji finansowych i technicznych.
Szkolenia i kursy
Kadry i płace
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
Call Center
Konsultanci
Transport/Spedycja
Spedycja