Ewelina Cekała

Sprzedaż
Marki, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

Biella Polska
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Medela Polska Sp. z o.o.
Asystent ds. Sprzedaży
- obsługa klienta hurtowego w zakresie realizacji zamówień;
- weryfikacja i wprowadzanie zamówień;
- wystawianie dokumentów sprzedażowych i magazynowych;
- obsługa programu Symfonia Handel;
- kontrola (monitoring) nad wysyłką towaru;
- sprawdzanie poprawności i korygowanie faktur;
- kontrola obiegu dokumentacji księgowej;
- przygotowywanie raportów i umów sprzedażowych;
- aktualizacja danych w systemie dot. kontrahentów, towarów i cen;
- stała współpraca z działem handlowym a w tym z przedstawicielami regionalnymi;
- współpraca z magazynem, serwisem i księgowością;
- rozliczanie faktur i delegacji służbowych;
- udział w inwentaryzacjach.

Szkolenia i kursy

12.2011 Kurs „Asystent rachunkowości” zorganizowany przez Polską Akademię Rachunkowości S.A.
10.2011 Szkolenie „Techniki Efektywnej Sprzedaży” prowadzone przez B&O Nawigator Firma Szkoleniowa
08.2011 Szkolenie „Neuromarketing i Neuropsychologia Sprzedaży i Zarządzania w Praktyce” prowadzony przez firmę Salamon Consulting
02.2011 Szkolenie z „Systemu Zarządzania Handel Forte” zorganizowane przez Centrum Edukacyjne Symfonii Sage Sp. z o.o.

Edukacja

Logo
Ochrona Środowiska, magisterskie
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie

Specjalizacje

Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia

Grupy

Laboratory
Laboratory
Grupa zrzeszająca osoby powiązane z laboratoriamy oraz sprzętem laboratoryjnym. Najświeższe informacje z rynku- mozliwości rozwoju zawodowego!!