Umiejętności
Microsoft Office
Umiejętności interpersonalne
Umiejętność pracy w grupie
ciągłe doskonalenie i szukanie nowych rozwiązań
Umiejętności analityczne
umiejętność szybkiego uczenia się
nastawienie na cel
Umiejętności komunikacyjne
Zaangażowanie
Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja
usprawnianie procesów biznesowych
Umiejętności sprzedaży
Umiejętność budowania relacji z ludźmi
pozytywne nastawienie do ludzi i pracy
nastawienie na rozwój
komunikatywność oraz wysoki poziom umiejętności interpersonalnych
Umiejętności trenerskie / szkoleniowe
umiejętność zarządzania projektami
Szukanie rozwiązań i podejmowanie decyzji
umiejętność szybkiego uczenia innych
znajomość branży i rynku piwa
umiejętność obserwowania rynku i reagowania na zachodzące w nim zmiany
znajomość mechanizmów sprzedażowo-rynkowych
wysokie umiejętności menadżerskie
wyjątkowe umiejętności organizacyjne oraz pod presją czasu i w stresie
umiejętność analizy danych wyciągania wniosków i rekomendacji
Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik ds. Rozwoju Sprzedaży
Kreowanie wizji rozwoju i jej wdrażanie w dziale sprzedaży w obszarach: optymalizacji procesów, zarządzania i kreowania POSM, zarządzania standardami sprzedaży. Ponadto koordynacja całości procesu Commercial Capex dla funkcji komercyjnej.
Uczestnik programu TalensLab
Uczestnik programu rozwojowego skierowanego do utalentowanych pracowników GŻ.
Kierownik ds. standardów sprzedaży, kontroli rynku i badania satysfakcji Klienta
Odpowiedzialność za planowanie, wdrażanie i kontrolowanie standardów sprzedażowych.
Definiowanie, tworzenie zasad oraz egzekucję kontroli rynkowych.
Rekomendowanie działań mających na celu zwiększenie efektywności pracy sił sprzedaży a tym samym zwiększenie pozycji GŻ w rynku, a poprzez właściwe zarządzanie przepływem informacji od Klientów do odpowiednich pracowników GŻ wpływ na poprawę relacji z partnerami handlowymi i wzmocnienie wizerunku firmy.
Zarządzanie procesem gromadzenia i analizy informacji od klientów (zebranych podczas badania satysfakcji klienta), wnioskowanie i rekomendowanie rozwiązań biznesowych.
Definiowanie, tworzenie zasad oraz egzekucję kontroli rynkowych.
Rekomendowanie działań mających na celu zwiększenie efektywności pracy sił sprzedaży a tym samym zwiększenie pozycji GŻ w rynku, a poprzez właściwe zarządzanie przepływem informacji od Klientów do odpowiednich pracowników GŻ wpływ na poprawę relacji z partnerami handlowymi i wzmocnienie wizerunku firmy.
Zarządzanie procesem gromadzenia i analizy informacji od klientów (zebranych podczas badania satysfakcji klienta), wnioskowanie i rekomendowanie rozwiązań biznesowych.
Kierownik ds. Starndardów i Kontroli Rynku
1. Przygotowanie propozycji kierunków rozwoju obsługi rynku w podziale na kanały w celu zwiększenia zyskowności i wolumenu sprzedaży
2. Zarządzanie całością standardów sprzedaży w firmie
3. Definiowanie zakresu kontroli rynkowych. Definiuje zasady kontroli prowadzonych przez podległy zespół
4. Prowadzenie bądź uczestnictwo w projektach korporacyjnych (Heineken) w obszarze kontroli i egzekucji sprzedaży
5. Zarządzanie implementacją w rynku wszystkich zmian wynikających ze zmiany modelu kontroli rynkowych.
6. Analiza danych sprzedażowych
7. Analiza dane dot. działań konkurencji w rynku na podstawie raportów z oglądu PS, rekomenduje działania mające na celu poprawę pozycji GŻ.
8. Wizyty rynkowe
2. Zarządzanie całością standardów sprzedaży w firmie
3. Definiowanie zakresu kontroli rynkowych. Definiuje zasady kontroli prowadzonych przez podległy zespół
4. Prowadzenie bądź uczestnictwo w projektach korporacyjnych (Heineken) w obszarze kontroli i egzekucji sprzedaży
5. Zarządzanie implementacją w rynku wszystkich zmian wynikających ze zmiany modelu kontroli rynkowych.
6. Analiza danych sprzedażowych
7. Analiza dane dot. działań konkurencji w rynku na podstawie raportów z oglądu PS, rekomenduje działania mające na celu poprawę pozycji GŻ.
8. Wizyty rynkowe
Kierownik ds. Standardów Sprzedażowych
Odpowiedzialność za definicje, modyfikowanie i zarządzanie standardami sprzedaży obowiązujących w Grupie Żywiec. Monitorowanie działań sprzedażowych pod kątem kluczowych wskaźników efektywności (KPI) wynikających z wyżej wymienionych standardów.
Odpowiada za standardy sprzedażowe we wszystkich kanałach sprzedaży.
Definiuje strategie sprzedażową dla poszczególnych kanałów sprzedaży
Tworzy standardy sprzedaży oraz sugeruje zmiany w standardach już istniejących dla poszczególnych kanałów sprzedaży.
Odpowiada za standardy sprzedażowe we wszystkich kanałach sprzedaży.
Definiuje strategie sprzedażową dla poszczególnych kanałów sprzedaży
Tworzy standardy sprzedaży oraz sugeruje zmiany w standardach już istniejących dla poszczególnych kanałów sprzedaży.
Projekty
Szkolenia i kursy
Talents LAB 3.0 - dwuletni program rozwoju talentów Grupy Zywiec
Jak rozwijać siebie i innych w oparciu o Insights
Praktyczne aspekty zarządzania projektami
The Way to GROW – być menedżerem-coachem
Szkolenie Synergia zespołu czyli 2+2>4
Coaching indywidualny
Gra strategiczna "PROFIT-QUEST"
Global Management Challenge
JazzUp your communication
7 Nawyków Skutecznego Działania
Liders Of the Future - zestaw 6 dwudniowych szkoleń w zakresie zarządzania zespołem, projektami i czasem
Sztuka prowadzenia prezentacji i wystąpień publicznych
Szkolenie MasterTrenerów
My Line Manager is my Coach
PowerPoint - kurs zaawansowany
Excel w firmie
Wychowawca kolonii i zimowisk
Tańca towarzyskiego
Jak rozwijać siebie i innych w oparciu o Insights
Praktyczne aspekty zarządzania projektami
The Way to GROW – być menedżerem-coachem
Szkolenie Synergia zespołu czyli 2+2>4
Coaching indywidualny
Gra strategiczna "PROFIT-QUEST"
Global Management Challenge
JazzUp your communication
7 Nawyków Skutecznego Działania
Liders Of the Future - zestaw 6 dwudniowych szkoleń w zakresie zarządzania zespołem, projektami i czasem
Sztuka prowadzenia prezentacji i wystąpień publicznych
Szkolenie MasterTrenerów
My Line Manager is my Coach
PowerPoint - kurs zaawansowany
Excel w firmie
Wychowawca kolonii i zimowisk
Tańca towarzyskiego
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Sprzedaż
Inne
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń
Transport/Spedycja
Zarządzanie transportem/spedycją
Zainteresowania
matematyka i dziedziny ścisłe
motoryzacja
militarystyka
taniec
sport
motoryzacja
militarystyka
taniec
sport
Organizacje
ZSP-AGH
Inne
prawo jazdy kat. B
Grupy
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Akademia Górniczo-Hutnicza to jedna z najlepszych i najbardziej renomowanych polskich uczelni, od lat zajmująca czołowe miejsca w rankingach szkół wyższych. Przoduje w dziedzinie nowocze
Aby POMÓC W 24 GODZINY
Misją tej grupy jest szybka pomoc na potrzeby jej uczestników. Wskazanie w nazwie grupy 24 godzin. Wszystkie nagłe sprawy, które musicie wykonać natychmiast.
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Antymanipulacja
Grupa dla osób, które pragną dowiedzieć się w jaki sposób bronić się przed manipulacją.
Dla wszystkich tych, którzy postępują etycznie,
którzy nie manipulują innymi oraz nie chcą aby nimi manipulowa
Asertywność i Komunikacja
Nie daj sobie wejść na głowę i zawsze bądź sobą! Grupa dla osób, które w swoim życiu chcą stosować postawę asertywną opartą się na wzajemnym szacunku.
Bądź Lwicą
Miejsce dla najbardziej wyjątkowych i interesujących Kobiet, wolnych emocjonalnie i niezależnych, każdego dnia coraz lepszych, odważnych i absolutnie pięknych, oraz dla wszystkich tych, które chcą sta
Bezpłatne Porady Psychologiczne i Coachingowe
Potrzebujesz porady psychologa, coacha albo specjalisty od rozwoju osobistego? Ta grupa jest dla Ciebie.
Jesteś psychologiem, coachem lub specjalistą od rozwoju osobistego i chcesz dać się poznać j
BIZNESMEN Każdy może nim być
Niezaleznie, po ktorej stronie przyslowiowej lady stoimy, kazdy z nas jest Klientem
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
GENERATOR
pomysły są wśród nas, warto to wykorzystać. Jeżeli masz taki pomysł, szukasz partnerów, ludzi zaangażowanych - zapraszam.
Hasło grupy: co by tu zrobić, aby nic nie robić