Ewelina Ostrowska (Bińkowska)

Kierownik ds. Rozwoju Sprzedaży
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Microsoft Office Umiejętności interpersonalne Umiejętność pracy w grupie ciągłe doskonalenie i szukanie nowych rozwiązań Umiejętności analityczne umiejętność szybkiego uczenia się nastawienie na cel Umiejętności komunikacyjne Zaangażowanie Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja usprawnianie procesów biznesowych Umiejętności sprzedaży Umiejętność budowania relacji z ludźmi pozytywne nastawienie do ludzi i pracy nastawienie na rozwój komunikatywność oraz wysoki poziom umiejętności interpersonalnych Umiejętności trenerskie / szkoleniowe umiejętność zarządzania projektami Szukanie rozwiązań i podejmowanie decyzji umiejętność szybkiego uczenia innych znajomość branży i rynku piwa umiejętność obserwowania rynku i reagowania na zachodzące w nim zmiany znajomość mechanizmów sprzedażowo-rynkowych wysokie umiejętności menadżerskie wyjątkowe umiejętności organizacyjne oraz pod presją czasu i w stresie umiejętność analizy danych wyciągania wniosków i rekomendacji

Języki

angielski
biegły
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Żywiec Sprzedaż i Dystrybucja Sp. z o.o.
Kierownik ds. Rozwoju Sprzedaży
Kreowanie wizji rozwoju i jej wdrażanie w dziale sprzedaży w obszarach: optymalizacji procesów, zarządzania i kreowania POSM, zarządzania standardami sprzedaży. Ponadto koordynacja całości procesu Commercial Capex dla funkcji komercyjnej.
Żywiec Sprzedaż i Dystrybucja Sp. z o.o.
Uczestnik programu TalensLab
Uczestnik programu rozwojowego skierowanego do utalentowanych pracowników GŻ.
Żywiec Sprzedaż i Dystrybucja Sp. z o.o.
Kierownik ds. standardów sprzedaży, kontroli rynku i badania satysfakcji Klienta
Odpowiedzialność za planowanie, wdrażanie i kontrolowanie standardów sprzedażowych.
Definiowanie, tworzenie zasad oraz egzekucję kontroli rynkowych.
Rekomendowanie działań mających na celu zwiększenie efektywności pracy sił sprzedaży a tym samym zwiększenie pozycji GŻ w rynku, a poprzez właściwe zarządzanie przepływem informacji od Klientów do odpowiednich pracowników GŻ wpływ na poprawę relacji z partnerami handlowymi i wzmocnienie wizerunku firmy.
Zarządzanie procesem gromadzenia i analizy informacji od klientów (zebranych podczas badania satysfakcji klienta), wnioskowanie i rekomendowanie rozwiązań biznesowych.
Żywiec Sprzedaż i Dystrybucja Sp. z o.o.
Kierownik ds. Starndardów i Kontroli Rynku
1. Przygotowanie propozycji kierunków rozwoju obsługi rynku w podziale na kanały w celu zwiększenia zyskowności i wolumenu sprzedaży
2. Zarządzanie całością standardów sprzedaży w firmie
3. Definiowanie zakresu kontroli rynkowych. Definiuje zasady kontroli prowadzonych przez podległy zespół
4. Prowadzenie bądź uczestnictwo w projektach korporacyjnych (Heineken) w obszarze kontroli i egzekucji sprzedaży
5. Zarządzanie implementacją w rynku wszystkich zmian wynikających ze zmiany modelu kontroli rynkowych.
6. Analiza danych sprzedażowych
7. Analiza dane dot. działań konkurencji w rynku na podstawie raportów z oglądu PS, rekomenduje działania mające na celu poprawę pozycji GŻ.
8. Wizyty rynkowe
Żywiec Sprzedaż i Dystrybucja Sp. z o.o.
Kierownik ds. Standardów Sprzedażowych
Odpowiedzialność za definicje, modyfikowanie i zarządzanie standardami sprzedaży obowiązujących w Grupie Żywiec. Monitorowanie działań sprzedażowych pod kątem kluczowych wskaźników efektywności (KPI) wynikających z wyżej wymienionych standardów.
Odpowiada za standardy sprzedażowe we wszystkich kanałach sprzedaży.
Definiuje strategie sprzedażową dla poszczególnych kanałów sprzedaży
Tworzy standardy sprzedaży oraz sugeruje zmiany w standardach już istniejących dla poszczególnych kanałów sprzedaży.
Grupa Żywiec S.A.
Specjalista ds. trademarketingu
Philips Polska Sp. z o.o.
Stażysta
Stażysta w programie "European business course marketing and sales"
Welpatrans
Spedytor Międzynarodowy
Schenker Sp. z o.o.
Dyspozytor RWR

Projekty

Shelf Image Recognition
Wdrożenia narzedzia w kanale detalu nowoczesnego do automatycznego mierzenia KPI sprzedażowych
Market Cenzus
pozyskanie informacji nt. wszystkich Punktów Sprzedaży z koncesją na alkohol wraz z opisaniem każdego z nich cechami marketingowymi.

Szkolenia i kursy

Talents LAB 3.0 - dwuletni program rozwoju talentów Grupy Zywiec
Jak rozwijać siebie i innych w oparciu o Insights
Praktyczne aspekty zarządzania projektami
The Way to GROW – być menedżerem-coachem
Szkolenie Synergia zespołu czyli 2+2>4
Coaching indywidualny
Gra strategiczna "PROFIT-QUEST"
Global Management Challenge
JazzUp your communication
7 Nawyków Skutecznego Działania
Liders Of the Future - zestaw 6 dwudniowych szkoleń w zakresie zarządzania zespołem, projektami i czasem
Sztuka prowadzenia prezentacji i wystąpień publicznych
Szkolenie MasterTrenerów
My Line Manager is my Coach
PowerPoint - kurs zaawansowany
Excel w firmie
Wychowawca kolonii i zimowisk
Tańca towarzyskiego

Edukacja

Logo
Zarządzanie Sprzedażą, studia podyplomowe
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Pedagogika z elem. psychologii, licencjackie
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Logo
Zarządzanie i Marketing, magisterskie
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie

Specjalizacje

Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Sprzedaż
Inne
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń
Transport/Spedycja
Zarządzanie transportem/spedycją

Zainteresowania

matematyka i dziedziny ścisłe
motoryzacja
militarystyka
taniec
sport

Organizacje

ZSP-AGH

Inne

prawo jazdy kat. B

Grupy

21 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Akademia Górniczo-Hutnicza to jedna z najlepszych i najbardziej renomowanych polskich uczelni, od lat zajmująca czołowe miejsca w rankingach szkół wyższych. Przoduje w dziedzinie nowocze
Aby POMÓC W 24 GODZINY
Aby POMÓC W 24 GODZINY
Misją tej grupy jest szybka pomoc na potrzeby jej uczestników. Wskazanie w nazwie grupy 24 godzin. Wszystkie nagłe sprawy, które musicie wykonać natychmiast.
ABY POMÓC W 48 GODZIN
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Antymanipulacja
Antymanipulacja
Grupa dla osób, które pragną dowiedzieć się w jaki sposób bronić się przed manipulacją. Dla wszystkich tych, którzy postępują etycznie, którzy nie manipulują innymi oraz nie chcą aby nimi manipulowa
Asertywność i Komunikacja
Asertywność i Komunikacja
Nie daj sobie wejść na głowę i zawsze bądź sobą! Grupa dla osób, które w swoim życiu chcą stosować postawę asertywną opartą się na wzajemnym szacunku.
Bądź Lwicą
Bądź Lwicą
Miejsce dla najbardziej wyjątkowych i interesujących Kobiet, wolnych emocjonalnie i niezależnych, każdego dnia coraz lepszych, odważnych i absolutnie pięknych, oraz dla wszystkich tych, które chcą sta
Bezpłatne Porady Psychologiczne i Coachingowe
Bezpłatne Porady Psychologiczne i Coachingowe
Potrzebujesz porady psychologa, coacha albo specjalisty od rozwoju osobistego? Ta grupa jest dla Ciebie. Jesteś psychologiem, coachem lub specjalistą od rozwoju osobistego i chcesz dać się poznać j
BIZNESMEN  Każdy może nim być
BIZNESMEN Każdy może nim być
Niezaleznie, po ktorej stronie przyslowiowej lady stoimy, kazdy z nas jest Klientem
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
EXCEL w praktyce
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
G1 Google Phone
G1 Google Phone
G1 google phone...
GENERATOR
GENERATOR
pomysły są wśród nas, warto to wykorzystać. Jeżeli masz taki pomysł, szukasz partnerów, ludzi zaangażowanych - zapraszam. Hasło grupy: co by tu zrobić, aby nic nie robić