Umiejętności
Analiza biznesowa
Strategia biznesowa
Zarządzanie zmianą
Strategia marketingowa
Microsoft Office
Negocjacje
Project Management
Przywództwo w zespole
Zarządzanie zespołem
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Marketingu i Komunikacji - Rzecznik Prasowy
VIVE Group
Zarządzanie Działem Marketingu i Komunikacji obejmującym Brand, Trade, Digital Marketing i Komunikację Marketingową, wspólnie
odpowiadając za wszystkie działania m.in. opracowanie strategii marketingowej, koordynacja wszystkich działań marketingowych,
przygotowanie i realizacja strategii i budżetu marketingowego, planowanie kampanii i ich realizacja, komunikacja dla wszystkich
produktów i kanałów dystrybucji (oddziały, digital) zgodnie ze strategią Grupy w B2B i B2C.
▪ Rozwijanie nowych kanałów sprzedaży dla B2C (e-commerce e-VIVE) oraz B2B (franczyza sklepów sieci VIVE Profit –
od zbudowania modelu biznesowego, poprzez ofertę franczyzową, po komunikację marketingową dla franczyzobiorców)
▪ Zbudowanie polityki CSR i koncepcji strategii gospodarki obiegu zamkniętego, w tym stworzenie nowych marek od podstaw: VIVE
Texcellence (kopozyt tekstylny), VIVE Transport i VIVE Logistic Services (TSL), JoinBertus (projekt networkingowy)
▪ Stworzenie polityki Employer Brandingu, w tym zarządzanie projektem Harmonizacji Kultury Organizacyjnej oraz zarządzanie
Stowarzyszeniem Kobiety VIVE i stworzenie wolontariatu VIVE.
▪ Uczestniczenie w procesie podejmowania kluczowych decyzji w firmie i budowania jej strategii biznesowej – członek
Top Management Team i Rady Operacyjnej.
▪ Rozwój pracowników i zespołów projektowych.
▪ Rzecznik prasowy firmy. Budowanie świadomości recyklingu tekstyliów wśród klientów B2B i B2C. Kreowanie pozytywnego
wizerunku firmy i budowanie świadomości marki.
▪ Zarządzanie kryzysowe. Inicjator zmian polityki i procedur zwiększających gotowość organizacji na sytuacje kryzysowe i trudne
okoliczności.
▪ Inicjator pozytywnych zmian w kulturze, strategii i działaniach Grupy VIVE, poprzez wzmacnianie partnerstw w społeczności lokalnej.
▪ Odpowiedzialność za spójną politykę Personal Brandingu Właścicieli Grupy VIVE.
odpowiadając za wszystkie działania m.in. opracowanie strategii marketingowej, koordynacja wszystkich działań marketingowych,
przygotowanie i realizacja strategii i budżetu marketingowego, planowanie kampanii i ich realizacja, komunikacja dla wszystkich
produktów i kanałów dystrybucji (oddziały, digital) zgodnie ze strategią Grupy w B2B i B2C.
▪ Rozwijanie nowych kanałów sprzedaży dla B2C (e-commerce e-VIVE) oraz B2B (franczyza sklepów sieci VIVE Profit –
od zbudowania modelu biznesowego, poprzez ofertę franczyzową, po komunikację marketingową dla franczyzobiorców)
▪ Zbudowanie polityki CSR i koncepcji strategii gospodarki obiegu zamkniętego, w tym stworzenie nowych marek od podstaw: VIVE
Texcellence (kopozyt tekstylny), VIVE Transport i VIVE Logistic Services (TSL), JoinBertus (projekt networkingowy)
▪ Stworzenie polityki Employer Brandingu, w tym zarządzanie projektem Harmonizacji Kultury Organizacyjnej oraz zarządzanie
Stowarzyszeniem Kobiety VIVE i stworzenie wolontariatu VIVE.
▪ Uczestniczenie w procesie podejmowania kluczowych decyzji w firmie i budowania jej strategii biznesowej – członek
Top Management Team i Rady Operacyjnej.
▪ Rozwój pracowników i zespołów projektowych.
▪ Rzecznik prasowy firmy. Budowanie świadomości recyklingu tekstyliów wśród klientów B2B i B2C. Kreowanie pozytywnego
wizerunku firmy i budowanie świadomości marki.
▪ Zarządzanie kryzysowe. Inicjator zmian polityki i procedur zwiększających gotowość organizacji na sytuacje kryzysowe i trudne
okoliczności.
▪ Inicjator pozytywnych zmian w kulturze, strategii i działaniach Grupy VIVE, poprzez wzmacnianie partnerstw w społeczności lokalnej.
▪ Odpowiedzialność za spójną politykę Personal Brandingu Właścicieli Grupy VIVE.
Koordynator ds. Public Relations
Budowanie pozytywnego wizerunku firmy i świadomości marki
wystawiono
Pani Ewelina reperezentując firmę DPD dała wspaniały przykład zaangażowania w podejściu do pracy. Dzięki niej współpraca naszej Instytucji z firmą DPD przebiegała profesjonalnie.
wystawiono
Specjalista w dziedzinie PR. Przekazała mi olbrzymią ilość wiedzy w zakresie marketingu i PR, była otwarta na moje sugestie oraz dała niezliczoną ilość cennych rad, które często wykorzystywałam w pracy. Przy tym wszystkim zarażała pozytywnym i przyjaznym nastawieniem.
usługodawca
wystawiono
Dzięki podejściu Pani Eweliny do dziś wspominam DPD Polska jako jednego z klientów, z którym współpracowało mi się najlepiej. Partnerskie, przyjazne i otwarte podejście oraz zaufanie, jakim mnie obdarzyła pozwoliło prowadzić projekt niezwykle komfortowo, sprawnie i bez niedomowień.
Szkolenia i kursy
Project Management (IPMA LEVEL D CERTIFIED), InnerMastering® (I’M) Coach - Proces coachingu wg. modelu ICC i InnerMastering Institite; Certyfikowany Konsultant Metodologii i Narzędzia Competence Navigator; Certyfikat International Values Consultant; szkolenia z zakresu inwestycji giełdowych i rynków finansowych, public relations, zarządzania projektami, szkolenie dla kandydatów na urzędników instytucji europejskich, szkolenia z zakresu problematyki Unii Europejskiej, negocjacji, realizacji badań marketingowych, projektowania stron www oraz Course for Cambridge Certificate in Advanced English
Edukacja
Specjalizacje
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Public Relations
Zewnętrzny PR
Zainteresowania
Podróże na krańce świata, golf (Zielona Karta), coaching/ rozwijanie innych (ICC Coach Training program), kuchnia – łączenie smaków.
Organizacje
STOWARZYSZENIE KOBIETY VIVE
Koalicja Liderzy ProBono (Prezesi-wolontariusze)
Krakowski Klub Golfowy
Towarzystwo Golfowe "Karolówka"
Konfederacja LEWIATAN
Business Centre Club
Harvard Business Club
STOWARZYSZENIE MENEDŻERÓW NOWEJ GOSPODARKI
IPMA/ SPMP (Stowarzyszenie Project Management Polska)
STOWARZYSZENIE „PRO EUROPA”
KONFEDERACJA PRACODAWCÓW POLSKICH
ZRZESZENIE STUDENTÓW POLSKICH
POLSKA RADA MŁODZIEŻY
STOWARZYSZENIE „CENTRUM MŁODYCH DYPLOMATÓW”
AKADEMICKI ZWIĄZEK SPORTOWY
Koalicja Liderzy ProBono (Prezesi-wolontariusze)
Krakowski Klub Golfowy
Towarzystwo Golfowe "Karolówka"
Konfederacja LEWIATAN
Business Centre Club
Harvard Business Club
STOWARZYSZENIE MENEDŻERÓW NOWEJ GOSPODARKI
IPMA/ SPMP (Stowarzyszenie Project Management Polska)
STOWARZYSZENIE „PRO EUROPA”
KONFEDERACJA PRACODAWCÓW POLSKICH
ZRZESZENIE STUDENTÓW POLSKICH
POLSKA RADA MŁODZIEŻY
STOWARZYSZENIE „CENTRUM MŁODYCH DYPLOMATÓW”
AKADEMICKI ZWIĄZEK SPORTOWY
Inne
Studium Stosunków Międzynarodowych Instytutu Problemów Strategicznych - ukończona certyfikatem III, VI i V edycja Programu.
prawo jazdy kat. B
prawo jazdy kat. B
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
CSR i społeczne zaangażowanie pracodawców
Dla tych pracodawców, którzy w sposób odpowiedzialny, etyczny, zaangażowany uwzględniają interesy społeczne i ochrony środowiska w swoich strategiach działań na rynku, a także w s
ABY ZYSKAĆ W 48 GODZIN
Bezpłatne, Gratisy, Rabaty, Zniżki, Promocje, Bonusy, Wyprzedaże, Vouchery, Wejściówki. Zakupy grupowe ze zniżką. Zyskaj klientów w 48 godzin.
Branding Personalny. Personal Branding.
Grupa otwarta dla nowoczesnych ludzi sukcesu, którzy świadomie budują osobistą markę i reputację.
CEO KLUB
Klub CEO, właścicieli, prezesów, członków zarządu, dyrektorów generalnych, dyrektorów zarządzających, top menedżerów, najwyższej kadry zarządzającej. Kontakty biznesowe. Prestiżowe spotkania biznesowe
DULNIK communico
communico (łac.):
– czynić wspólnym, coś z kimś dzielić
- komuś czegoś użyczyć, udzielić, dopuścić do udziału
Fundacja im. Kazimierza Pułaskiego
Grupa zrzeszająca sympatyków Fundacji im. Kazimierza Pułaskiego. Polityka międzynarodowa jest naszą domeną. www.pulaski.pl
Grupa Trzymająca Szczęście
Stowarzyszenie Serc Gorących i Twarzy Bananowych :)
Dla wierzących w wartość szczęścia i je pielęgnujących!
Intranety.pl
Intranety.pl skupia osoby, dla których INTRANET, KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA jest narzędziem pracy, ważną pozycją w zakresie obowiązków lub zainteresowaniem.