Umiejętności
Analiza
Optymalizacja konwersji
Email Campaigning
Strategia marketingowa
Media Marketing
Reklama online
Optymalizacja procesów
Planowanie projektów
Języki
angielski
biegły
francuski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Manager ds. Promocji i Sponsoringu
Zarządzanie obszarem patronatów medialnych Grupy Onet.pl S.A.; opracowywanie strategii patronackiej dla: Onet.pl, Plejada.pl, Zumi.pl oraz jej realizacja; przygotowanie oraz realizacja planu budżetowego; nawiązywanie i utrzymywanie trwałych relacji z Partnerami (negocjacje, umowy, realizacja świadczeń, zamykanie budżetów); realizacja zobowiązań barterowych firmy; stała współpraca z redakcjami Onet.pl, Plejada.pl., Sympatia.pl; decydowanie o obecności logo Onet.pl, Zumi.pl, Plejada.pl, Sympatia.pl na nośnikach reklamowych oraz akceptacja wszystkich materiałów z zakresu komunikacji marketingowej; produkcja i logistyka materiałów BTL dla wszystkich podległych brandów; udział w projektach specjalnych, np. Akademia Onet http://akademia.onet.pl/; zatwierdzanie kampanii autopromocyjnych
Starszy Specjalista ds. Promocji i Sponsoringu
Samodzielne prowadzenie projektów z zakresu patronatów medialnych w dziedzinie film, muzyka, wydarzenia kulturalne, akcje społeczne; współtworzenie strategii patronackiej; nawiązywanie i utrzymywanie trwałych relacji z Partnerami (negocjacje, umowy, realizacja świadczeń, zamykanie budżetów); stała współpraca z redakcjami Onet.pl, Plejada.pl., Sympatia.pl
Specjalista ds. Promocji i PR
Produkcja BTL (projekt i realizacja); samodzielna organizacja eventów Onet.pl, m.in.: konferencje, prelekcje, imprezy wizerunkowe (Blog roku, Walentynki z Sympatią, imprezy plażowe SYMPATII); wprowadzenie na rynek produktu Muzyczna Scena Empik I Onet.pl oraz ich cykliczna organizacja;
Młodszy Specjalista ds. Promocji i PR
Kontroling wykonania budżetu marketingowego; produkcja materiałów promocyjnych (projekt i realizacja); realizacja zobowiązań barterowych firmy; wsparcie managera przy organizacji eventów Onet.pl, m.in.: Blog Roku, Walentynki z Sympatią; wsparcie promocji sprzedaży (m.in. przy organizacji Spotkań Winnych dla Klientów);
Szkolenia i kursy
Szkolenie B2B
Nowe trendy w PR
Reklama Alkoholi i tytoniu
Nowe trendy w PR
Reklama Alkoholi i tytoniu
Edukacja
Specjalizacje
Public Relations
Zewnętrzny PR
Zainteresowania
joga, gotowanie - własny blog http://www.kalejdoskopsmakow.pl/ ( pozycjonowanie i social marketing )
Grupy
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
Bizner Club
Bizner Club, w skrócie BC, to nieformalny klub biznesowy, który skupia swoją działalność na wsparciu działań marketingowych i sprzedażowych (networking).
Blogi
Wszystko o blogach, nie tylko w działaniach reklamowych w Internecie: od koncepcji do realizacji.
"Bogata Kobieta" Ponieważ nie znoszę, gdy ktoś mi mówi, co mam robić!
Grupa dla tych Kobiet, ktore juz sa, albo maja plan byc BOGATA KOBIETA. Dla ich Partnerow zyciowych rowniez:)
CEO KLUB
Klub CEO, właścicieli, prezesów, członków zarządu, dyrektorów generalnych, dyrektorów zarządzających, top menedżerów, najwyższej kadry zarządzającej. Kontakty biznesowe. Prestiżowe spotkania biznesowe
Dobre Kino
Repertuar będzie tendencyjny, ale kto w końcu wprowadza do kin lepsze filmy, niż dwóch małych niezależnych dystrybutorów :)
E-Handel
Dla wszystkich, którzy Internet traktują jako narzędzie do robienia biznesu.
Tych, którzy nie widzą możliwości by zignorować to medium