Ewa Markowicz

Regionalny kierownik sprzedaży, API Market Sp.zo.o.
Warszawa, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

API Market Sp.zo.o.
Regionalny kierownik sprzedaży
• Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i finansowych w wyznaczonym regionie
• Zarządzanie placówkami handlowymi w podległym regionie
• Rozwój i optymalizacja funkcjonowania podległych sklepów
• Efektywne zarzadzanie podległym zespołem pracowników
• Wizytowanie podległych placówek
• Organizacja i nadzór nad nowo otwieranymi placówkami w podległym regionie
• Budowanie pozytywnego wizerunku firmy
• Rekrutacja, zarządzanie i rozwój podległego zespołu
• Odpowiedzialność za wynik finansowy podległych sklepów
• Analizowanie działania konkurencji na rynku i na tej podstawie rekomendacja zmiany w polityce sprzedaży
• Raportowanie do Zarządu
Jeronimo Martins Polska S.A.
Kierownik Operacji i Sprzedaży
• Zarządzanie 12 sklepami, kierowanie zespołem około 240 osób
• Odpowiedzialność za strukturę personelu w podległych sklepach.
• Motywuje , szkoli oraz zapewnianie możliwości rozwoju zawodowego pracowników
• Odpowiedzialność za realizację wyników sklepów, opracowywanie planów działania niezbędnych do osiągania zakładanych celów i zapewnienie Kierownikowi Produktów Świeżych możliwości rozwoju zawodowego.
• Koordynuje pracę Kierownika Produktów Świeżych oraz analizuje i rozlicza jego efekty pracy mając na celu wzrost sprzedaży kategorii produktów świeżych oraz minimalizację strat dla tej kategorii
• Zarządzanie, motywowanie szkolenie
• odpowiedzialności za terminowe otwarcie sklepów, ich sprawne funkcjonowanie oraz wprowadzanie odpowiednich działań w celu utrzymania najwyższego poziomu standardów firmowych w podległych jednostkach
• odpowiada za reprezentowanie firmy JMP przed organami zewnętrznymi kontrolującymi podległe sklepy. Odpowiada za prawidłowy przebieg informacji pomiędzy podległymi sklepami, Kierownikiem Sprzedaży Produktów Świeżych a Starszym Kierownikiem Sprzedaży i innymi działami firmy
Jeronimo Martins Polska S.A.
Kierownik Rejonu
• Kontrolowanie sklepów w obszarze operacyjnym, personalnym i administracyjnym
• Kontrolowanie utrzymania optymalnego poziomu zapasów i generowania właściwych zamówień
• Realizacja strategii firmy i założonych parametrów sprzedaży
• Odpowiedzialność za przestrzeganie procedur i standardów w podległym obszarze sprzedaży
• Zapewnienie odpowiedniej obsady w podległych sklepach poprzez przeprowadzanie rekrutacji Sprzedawców-Kasjerów oraz uczestnictwo w rekrutacji kierownictwa sklepów, zatrudnianie i zwalnianie pracowników
• Przeprowadzanie szkoleń operacyjnych oraz motywowanie i dyscyplinowanie podległych pracowników, ocenę kierownictwa sklepów
• Odpowiada za minimalizację poziomu strat w podległych sklepach poprzez bieżącą analizę wyników, kontrolę poziomu zapasu i zamówień dokonywanych przez kierownictwo sklepów
• Przeprowadzanie okresowych inwentaryzacji i podejmowanie działań zmierzających do eliminacji strat
• Szkolenie kierownictwa sklepów
CAMAIEU POLSKA SP. Z O.O
Kierownik Sklepu
 Podnoszenie obrotów i efektywności placówki w ramach projektu
 Organizowanie pracy w sklepie z uwzględnieniem strategii personalnych
 Sprawowanie kontroli nad wystrojem sklepu z poszanowaniem strategii handlowych firmy
 Szkolenia i integracja managerów Camaieu.
THAI - MARK SP.ZO.O.  S.F. Quadri Foglio
Kierownik Regionalny
 Nadzór i koordynacja pracy regionu, raportowanie wyników
 Analizowanie sprzedaży oraz dbałość o jej właściwy poziom
 Przeprowadzanie rekrutacji i szkoleń pracowników , coaching
 Dbałość o zewnętrzny wizerunek firmy, otwieranie nowych sklepów
THAI - MARK SP.ZO.O.  S.F. Quadri Foglio
Kierownik Sklepu
 Efektywne zarządzanie i nadzór nad sklepem
 Realizacja wyznaczonego planu sprzedaży
 Obsługa klienta
Renault Polska Sp. z o.o.
Recepcjonistka
 Prowadzenie spraw administracyjno-organizacyjnych centrum
 Asystowanie zarządowi Firmy

Szkolenia i kursy

• Rozwój kompetencji trenerskich – organizowane przez GRUPE TROP
• Priorytety szefa ,,dobry wybór i skuteczne zastosowanie”– organizowane przez Schenk Instytute
• Zarządzanie przez cele – organizowane przez Schenk Instytute
• Zarządzanie personelem – organizowane przez Wielkopolską Szkołę Biznesu
• Techniki sprzedaży – organizowane przez Hoffmann Consulting
• Obsługa Klienta dla Recepcji i Kadry Menedżerskie j-organizowane przez Grupę Speakers International
• Tytuł Auditora Wewnętrznego – System Zarządzania Jakością wg normy PN-EN ISO 9001:2001

Edukacja

Logo
Ekonomia, licencjackie
Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Informatyczna w Warszawie

Specjalizacje

Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe

Grupy

Porady dla Kandydatów
Porady dla Kandydatów
Informacje i porady dla Kandydatów.