Doświadczenie zawodowe
Regionalny kierownik sprzedaży
• Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i finansowych w wyznaczonym regionie
• Zarządzanie placówkami handlowymi w podległym regionie
• Rozwój i optymalizacja funkcjonowania podległych sklepów
• Efektywne zarzadzanie podległym zespołem pracowników
• Wizytowanie podległych placówek
• Organizacja i nadzór nad nowo otwieranymi placówkami w podległym regionie
• Budowanie pozytywnego wizerunku firmy
• Rekrutacja, zarządzanie i rozwój podległego zespołu
• Odpowiedzialność za wynik finansowy podległych sklepów
• Analizowanie działania konkurencji na rynku i na tej podstawie rekomendacja zmiany w polityce sprzedaży
• Raportowanie do Zarządu
• Zarządzanie placówkami handlowymi w podległym regionie
• Rozwój i optymalizacja funkcjonowania podległych sklepów
• Efektywne zarzadzanie podległym zespołem pracowników
• Wizytowanie podległych placówek
• Organizacja i nadzór nad nowo otwieranymi placówkami w podległym regionie
• Budowanie pozytywnego wizerunku firmy
• Rekrutacja, zarządzanie i rozwój podległego zespołu
• Odpowiedzialność za wynik finansowy podległych sklepów
• Analizowanie działania konkurencji na rynku i na tej podstawie rekomendacja zmiany w polityce sprzedaży
• Raportowanie do Zarządu
Kierownik Operacji i Sprzedaży
• Zarządzanie 12 sklepami, kierowanie zespołem około 240 osób
• Odpowiedzialność za strukturę personelu w podległych sklepach.
• Motywuje , szkoli oraz zapewnianie możliwości rozwoju zawodowego pracowników
• Odpowiedzialność za realizację wyników sklepów, opracowywanie planów działania niezbędnych do osiągania zakładanych celów i zapewnienie Kierownikowi Produktów Świeżych możliwości rozwoju zawodowego.
• Koordynuje pracę Kierownika Produktów Świeżych oraz analizuje i rozlicza jego efekty pracy mając na celu wzrost sprzedaży kategorii produktów świeżych oraz minimalizację strat dla tej kategorii
• Zarządzanie, motywowanie szkolenie
• odpowiedzialności za terminowe otwarcie sklepów, ich sprawne funkcjonowanie oraz wprowadzanie odpowiednich działań w celu utrzymania najwyższego poziomu standardów firmowych w podległych jednostkach
• odpowiada za reprezentowanie firmy JMP przed organami zewnętrznymi kontrolującymi podległe sklepy. Odpowiada za prawidłowy przebieg informacji pomiędzy podległymi sklepami, Kierownikiem Sprzedaży Produktów Świeżych a Starszym Kierownikiem Sprzedaży i innymi działami firmy
• Odpowiedzialność za strukturę personelu w podległych sklepach.
• Motywuje , szkoli oraz zapewnianie możliwości rozwoju zawodowego pracowników
• Odpowiedzialność za realizację wyników sklepów, opracowywanie planów działania niezbędnych do osiągania zakładanych celów i zapewnienie Kierownikowi Produktów Świeżych możliwości rozwoju zawodowego.
• Koordynuje pracę Kierownika Produktów Świeżych oraz analizuje i rozlicza jego efekty pracy mając na celu wzrost sprzedaży kategorii produktów świeżych oraz minimalizację strat dla tej kategorii
• Zarządzanie, motywowanie szkolenie
• odpowiedzialności za terminowe otwarcie sklepów, ich sprawne funkcjonowanie oraz wprowadzanie odpowiednich działań w celu utrzymania najwyższego poziomu standardów firmowych w podległych jednostkach
• odpowiada za reprezentowanie firmy JMP przed organami zewnętrznymi kontrolującymi podległe sklepy. Odpowiada za prawidłowy przebieg informacji pomiędzy podległymi sklepami, Kierownikiem Sprzedaży Produktów Świeżych a Starszym Kierownikiem Sprzedaży i innymi działami firmy
Kierownik Rejonu
• Kontrolowanie sklepów w obszarze operacyjnym, personalnym i administracyjnym
• Kontrolowanie utrzymania optymalnego poziomu zapasów i generowania właściwych zamówień
• Realizacja strategii firmy i założonych parametrów sprzedaży
• Odpowiedzialność za przestrzeganie procedur i standardów w podległym obszarze sprzedaży
• Zapewnienie odpowiedniej obsady w podległych sklepach poprzez przeprowadzanie rekrutacji Sprzedawców-Kasjerów oraz uczestnictwo w rekrutacji kierownictwa sklepów, zatrudnianie i zwalnianie pracowników
• Przeprowadzanie szkoleń operacyjnych oraz motywowanie i dyscyplinowanie podległych pracowników, ocenę kierownictwa sklepów
• Odpowiada za minimalizację poziomu strat w podległych sklepach poprzez bieżącą analizę wyników, kontrolę poziomu zapasu i zamówień dokonywanych przez kierownictwo sklepów
• Przeprowadzanie okresowych inwentaryzacji i podejmowanie działań zmierzających do eliminacji strat
• Szkolenie kierownictwa sklepów
• Kontrolowanie utrzymania optymalnego poziomu zapasów i generowania właściwych zamówień
• Realizacja strategii firmy i założonych parametrów sprzedaży
• Odpowiedzialność za przestrzeganie procedur i standardów w podległym obszarze sprzedaży
• Zapewnienie odpowiedniej obsady w podległych sklepach poprzez przeprowadzanie rekrutacji Sprzedawców-Kasjerów oraz uczestnictwo w rekrutacji kierownictwa sklepów, zatrudnianie i zwalnianie pracowników
• Przeprowadzanie szkoleń operacyjnych oraz motywowanie i dyscyplinowanie podległych pracowników, ocenę kierownictwa sklepów
• Odpowiada za minimalizację poziomu strat w podległych sklepach poprzez bieżącą analizę wyników, kontrolę poziomu zapasu i zamówień dokonywanych przez kierownictwo sklepów
• Przeprowadzanie okresowych inwentaryzacji i podejmowanie działań zmierzających do eliminacji strat
• Szkolenie kierownictwa sklepów
Kierownik Regionalny
Nadzór i koordynacja pracy regionu, raportowanie wyników
Analizowanie sprzedaży oraz dbałość o jej właściwy poziom
Przeprowadzanie rekrutacji i szkoleń pracowników , coaching
Dbałość o zewnętrzny wizerunek firmy, otwieranie nowych sklepów
Analizowanie sprzedaży oraz dbałość o jej właściwy poziom
Przeprowadzanie rekrutacji i szkoleń pracowników , coaching
Dbałość o zewnętrzny wizerunek firmy, otwieranie nowych sklepów
Kierownik Sklepu
Efektywne zarządzanie i nadzór nad sklepem
Realizacja wyznaczonego planu sprzedaży
Obsługa klienta
Realizacja wyznaczonego planu sprzedaży
Obsługa klienta
Szkolenia i kursy
• Rozwój kompetencji trenerskich – organizowane przez GRUPE TROP
• Priorytety szefa ,,dobry wybór i skuteczne zastosowanie”– organizowane przez Schenk Instytute
• Zarządzanie przez cele – organizowane przez Schenk Instytute
• Zarządzanie personelem – organizowane przez Wielkopolską Szkołę Biznesu
• Techniki sprzedaży – organizowane przez Hoffmann Consulting
• Obsługa Klienta dla Recepcji i Kadry Menedżerskie j-organizowane przez Grupę Speakers International
• Tytuł Auditora Wewnętrznego – System Zarządzania Jakością wg normy PN-EN ISO 9001:2001
• Priorytety szefa ,,dobry wybór i skuteczne zastosowanie”– organizowane przez Schenk Instytute
• Zarządzanie przez cele – organizowane przez Schenk Instytute
• Zarządzanie personelem – organizowane przez Wielkopolską Szkołę Biznesu
• Techniki sprzedaży – organizowane przez Hoffmann Consulting
• Obsługa Klienta dla Recepcji i Kadry Menedżerskie j-organizowane przez Grupę Speakers International
• Tytuł Auditora Wewnętrznego – System Zarządzania Jakością wg normy PN-EN ISO 9001:2001
Specjalizacje
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe