Wypowiedzi
-
A moja reakcja była inna - popatrzyłam stwierdziłam, że pewnie nie jestem grupą docelową bo logo przypomina mi neon z taniego motelu.
Może jednak na badaniach marketingowych grupa docelowa uznała, że jej się to podoba.
Potem dostałam polisę na następny rok podwyższoną o kilkadziesiąt złoty co trochę jest sprzeczne z moim 10 letnim okresem bezszkodowości. Zadumałam się popodziwiałam nowe logo, które w tej sytuacji będzie kojarzyć mi się ze strategią, czymś trzeba zająć ludzi i lepiej odciągnąć ich uwagę od kwoty bo logo co by nie mówić uwagę przykuwa ... -
W kraju w którym jestem więcej problemów to brak prądu ;) za to poziom specjalistów od profesjonalnych firm może zniechęcić.
Kilka firm proponowało rozwiązanie open source, zastanawia mnie jak to bardzo jest realne, jaka czeka nas przyszłość w dziedzinie zarządzania CC. -
Dla mnie Call Center przyszłości to Call Center Strategii oparte na systemie samouczącym...
Idealnie prognozujące czas i telefon na jaki należy zadzwonić.
I nie kojarzące się z tłumem nieskładnym ludzi a uporządkowanymi grupami zmotywowanymi i zadowolonymi pracującymi w "kawałku tego co lubią"
Call Center gdzie nie trzeba oszczędzać miejsca ;) dobrze podzielone sferami odpoczynku a jednocześnie nadzorujące pracę operatorów, wychwytujące zmęczenie operatora i zarządzające jego przerwami.
A co...
Z dalekiego kraju z CC ponad 100 operatorów -
Ok czy da się postawić call center 200 agentów na open source Asteriks? lub innym?
Czy ktoś ma doświadczenie?
Lub
które z rozwiązań komercyjnych daje najlepsze możliwości w stosunku do ceny -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy E-Handel
-
czym innym jest opłata za PRZEKROCZENIE a czym innym za CZYNNOŚCI WINDYKACYJNE
-
Jeżeli Bank (firma) udowodni, że obsługa tej nieterminowej spłaty tyle wynosiła to nic nie zdziałasz.
Zatem jeżeli do ciebie dzwonili, pisali itd. to naliczają opłaty adekwatne do wykonanych działań (w to wchodzą też koszty struktury, ludzi itd) oczywiście wszystko w ramach rozsądku. -
Witam
szukam ludzi w Polsce zajmujących się zarządzaniem modelami scoringowymi w szczególności przystosowaniem ich do wymogów Nowej Ustawy Kapitałowej Bazylea II