Doświadczenie zawodowe
DORADCA KREDYTOWY FINES OPERATOR BANKOWY
ECO-SERVIS SP.ZO.O.
- Aktywna sprzedaż produktów kredytowych dla Klientów indywidualnych i instytucjonalnych proponowanych przez Fines operator bankowy
- Rozpoznawanie potrzeb Klienta i opracowywanie pakietów rozwiązań kredytowych odpowiadającym indywidualnym ich potrzebom (pożyczki gotówkowe, samochodowe i hipoteczne)
- Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z Klientem
- Rozpoznawanie potrzeb Klienta i opracowywanie pakietów rozwiązań kredytowych odpowiadającym indywidualnym ich potrzebom (pożyczki gotówkowe, samochodowe i hipoteczne)
- Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z Klientem
KASJER; DYSPONENT - SPECJALISTA D.S. SPRZEDAŻY; KIEROWNIK ODDZIAŁU; OD STYCZNIA 2009 STRASZY OPIEKUN
- Doradztwo i sprzedaż produktów finansowych proponowanych przez Kasę
- Profesjonalna obsługa Klientów w zakresie świadczonych usług
- Utrzymywanie długoterminowej współpracy z Klientem (oferty promocyjne i lojalnościowe, cross-selling, up-selling, wsparcie stałego doradcy)
- Prowadzenie aktywnych i różnorodnych działań marketingowych (tworzenie ofert indywidualnych, ulotek reklamowych, udział w akcjach marketingowych – zewnętrznych, telemarketing)
- Realizacja celów sprzedażowych (kredytowych, produktowych)
- Nadzorowanie czynności windykacyjnych (kontakt telefoniczny, negocjacja spłaty zadłużenia, przeprowadzanie procesu restrukturyzacji)
- Obsługa kasowa
- Organizacja pracy oddziału
- Zarządzanie podległym zespołem pracowników
- Tworzenie planu ich pracy oraz nadzór nad realizacją planów sprzedażowych
- Sporządzanie dokumentów związanych z działalnością oddziału
- Profesjonalna obsługa Klientów w zakresie świadczonych usług
- Utrzymywanie długoterminowej współpracy z Klientem (oferty promocyjne i lojalnościowe, cross-selling, up-selling, wsparcie stałego doradcy)
- Prowadzenie aktywnych i różnorodnych działań marketingowych (tworzenie ofert indywidualnych, ulotek reklamowych, udział w akcjach marketingowych – zewnętrznych, telemarketing)
- Realizacja celów sprzedażowych (kredytowych, produktowych)
- Nadzorowanie czynności windykacyjnych (kontakt telefoniczny, negocjacja spłaty zadłużenia, przeprowadzanie procesu restrukturyzacji)
- Obsługa kasowa
- Organizacja pracy oddziału
- Zarządzanie podległym zespołem pracowników
- Tworzenie planu ich pracy oraz nadzór nad realizacją planów sprzedażowych
- Sporządzanie dokumentów związanych z działalnością oddziału
STAŻYSTA
I URZĄD SKARBOWY W BIAŁYMSTOKU
obsługa interesantów:
- przyjmowanie zeznań rocznych, przeprowadzanie wstępnej ich kontroli,
- wprowadzanie zeznań podatkowych do systemu komputerowego,
- informacja podatkowa,
- informacja telefoniczna,
- prowadzenie rejestrów,
- przygotowywanie dokumentów urzędowych
- przyjmowanie zeznań rocznych, przeprowadzanie wstępnej ich kontroli,
- wprowadzanie zeznań podatkowych do systemu komputerowego,
- informacja podatkowa,
- informacja telefoniczna,
- prowadzenie rejestrów,
- przygotowywanie dokumentów urzędowych
Szkolenia i kursy
- Obsługa trudnego klienta
- Efektywny telemarketing
- Jak efektywnie sprzedawać
- Profesjonalna obsługa klienta
- szkolenia z zakresu ubezpieczeń osobistych, majątkowych, podróżnych.
- Efektywny telemarketing
- Jak efektywnie sprzedawać
- Profesjonalna obsługa klienta
- szkolenia z zakresu ubezpieczeń osobistych, majątkowych, podróżnych.
Edukacja
Zainteresowania
- dobra książka,
- harcerstwo,
- sztuka kulinarna
- harcerstwo,
- sztuka kulinarna
Inne
- Dobra i efektywna organizacja oraz planowanie pracy własnej
- Pracowitość, sumienność, zaangażowanie,
- Pomysłowość
- Odporność na stres
- Umiejętność szybkiego i logicznego myślenia
- Obsługa komputera (środowisko Windows, pakiet MS Office w stopniu zaawansowanym)
- Prawo jazdy kat. B
- Pracowitość, sumienność, zaangażowanie,
- Pomysłowość
- Odporność na stres
- Umiejętność szybkiego i logicznego myślenia
- Obsługa komputera (środowisko Windows, pakiet MS Office w stopniu zaawansowanym)
- Prawo jazdy kat. B