Ewa Wołosewicz

Sama jestem inspiracją dla siebie.
Białystok, podlaskie

Doświadczenie zawodowe

Logo
DORADCA KREDYTOWY FINES OPERATOR BANKOWY
ECO-SERVIS SP.ZO.O.
- Aktywna sprzedaż produktów kredytowych dla Klientów indywidualnych i instytucjonalnych proponowanych przez Fines operator bankowy
- Rozpoznawanie potrzeb Klienta i opracowywanie pakietów rozwiązań kredytowych odpowiadającym indywidualnym ich potrzebom (pożyczki gotówkowe, samochodowe i hipoteczne)
- Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z Klientem
Stefczyk Finanse S.A.
KASJER; DYSPONENT - SPECJALISTA D.S. SPRZEDAŻY; KIEROWNIK ODDZIAŁU; OD STYCZNIA 2009 STRASZY OPIEKUN
- Doradztwo i sprzedaż produktów finansowych proponowanych przez Kasę
- Profesjonalna obsługa Klientów w zakresie świadczonych usług
- Utrzymywanie długoterminowej współpracy z Klientem (oferty promocyjne i lojalnościowe, cross-selling, up-selling, wsparcie stałego doradcy)
- Prowadzenie aktywnych i różnorodnych działań marketingowych (tworzenie ofert indywidualnych, ulotek reklamowych, udział w akcjach marketingowych – zewnętrznych, telemarketing)
- Realizacja celów sprzedażowych (kredytowych, produktowych)
- Nadzorowanie czynności windykacyjnych (kontakt telefoniczny, negocjacja spłaty zadłużenia, przeprowadzanie procesu restrukturyzacji)
- Obsługa kasowa
- Organizacja pracy oddziału
- Zarządzanie podległym zespołem pracowników
- Tworzenie planu ich pracy oraz nadzór nad realizacją planów sprzedażowych
- Sporządzanie dokumentów związanych z działalnością oddziału
Logo
KONSULTANT - DORADCA BŁEKITNEJ LINII
WORK SERVIS AGENCJA PRACY TYMCZASOWEJ - TELEKOMUNIKACJA POLSKA
- Telefoniczna obsługa klienta w zakresie udzielania informacji.
- Aktywna sprzedaż usług i produktów.
- Rozpatrywanie reklamacji Klienta związanych z usługami / promocjami i rachunkami.
Logo
STAŻYSTA
I URZĄD SKARBOWY W BIAŁYMSTOKU
obsługa interesantów:
- przyjmowanie zeznań rocznych, przeprowadzanie wstępnej ich kontroli,
- wprowadzanie zeznań podatkowych do systemu komputerowego,
- informacja podatkowa,
- informacja telefoniczna,
- prowadzenie rejestrów,
- przygotowywanie dokumentów urzędowych

Szkolenia i kursy

- Obsługa trudnego klienta
- Efektywny telemarketing
- Jak efektywnie sprzedawać
- Profesjonalna obsługa klienta
- szkolenia z zakresu ubezpieczeń osobistych, majątkowych, podróżnych.

Edukacja

Logo
BANKOWOŚĆ I RYNKI FINANSOWE, studia podyplomowe
Uniwersytet w Białymstoku
Logo
INTERGRACJA EUROPEJSKA, licencjackie
WYŻSZA SZKOŁA ADMINISTACJI PUBLICZNEJ W BIAŁYMSTOKU
Logo
MATEMATYCZNO - FIZYCZNY, średnie
II LICEUM OGÓLOKSZTAŁCĄCE
Logo
"politologia", magisterskie
UMCS

Zainteresowania

- dobra książka,
- harcerstwo,
- sztuka kulinarna

Inne

- Dobra i efektywna organizacja oraz planowanie pracy własnej
- Pracowitość, sumienność, zaangażowanie,
- Pomysłowość
- Odporność na stres
- Umiejętność szybkiego i logicznego myślenia
- Obsługa komputera (środowisko Windows, pakiet MS Office w stopniu zaawansowanym)
- Prawo jazdy kat. B