Umiejętności
Galileo
Oracle
SAP
znajomość pakietu MS Office
Umiejętność pracy w grupie
Prawo jazdy kat B
Umiejętności analityczne
Szybkie przyswajanie wiedzy
komunikatywność
sumienność i rzetelność w wykonywaniu zadań
Dobra organizacja czasu pracy, umiejętność pracy w zespole oraz w sytuacjach stresowych
Sales Force
obowiązkowość i dokładność; umiejętność wyznaczania priorytetów
Języki
polski
ojczysty
niemiecki
biegły
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. logistyki/ planista produkcji
planowanie produkcji konkretnych wyrobów na podstawie zamówień i prognoz klientów w systemie klasy ERP (współpraca głównie z klientami z branży automotive, przede wszystkim klienci niemieckojęzyczni), kontakt z klientami zarówno w języku niemieckim jak i angielskim, praca z portalami klientów (ściąganie zamówień i programów, tworzenie dokumentów wysyłkowych, potwierdzanie wysyłek, zamawianie opakowań), nadzór nad terminową realizacją zamówień, ścisła współpraca z magazynem, współpraca z przewoźnikami klientów w celu zorganizowania wysyłki (wysyłanie zleceń transportowych), współpraca z działem technicznym i handlowym w przypadku nowych projektów
Customer Service & Sales Support Representative(koordynator ds. obsługi klienta i wsparcia sprzedaży
kompleksowa obsługa danej grupy klientów niemieckojęzycznych (zamówienia, wysyłki, faktury itp.) i dodatkowo przygotowywanie ofert dla klientów, odpowiadanie na zapytania produktowe, inicjowanie oraz koordynowanie wewnętrznych procesów np. tworzenia nowych produktów na potrzeby klienta (współpraca głównie z działem technicznym oraz marketingiem, PPAP), tworzenie różnych raportów dla inżynierów sprzedaży (w zależności od potrzeb)
Customer Service Coordinator
kompleksowa obsługa konkretnej grupy klientów (angielsko- i niemieckojęzycznych m.in. automotive), przyjmowanie zamówień oraz koordynacja łańcucha dostaw (współpraca z przewoźnikami) sprawdzanie dostępności (współpraca z planistami) oraz codzienny kontakt z innymi działami (magazyn, transport, księgowość, produkcja, dział skarg, dział cen), odpowiadanie na zapytania ofertowe konkretnej grupy klientów, wsparcie inżynierów sprzedaży (sales support), udział w spotkaniach z klientami
Partner Support Representative (Specjalista ds. księgowości i obsługi logistyki)
kompleksowa obsługa klientów niemieckojęzycznych (order to cash process) i wsparcie inżynierów sprzedaży (przygotowanie różnego rodzaju raportów), współpraca z działem technicznym (w celu opracowania zgłoszonych reklamacji), księgowym (pilnowanie płatności, wystawianie faktur) oraz z magazynem, wsparcie w szkoleniu nowych osób (po 2-tygodniowym szkoleniu zagranicznym)
Customer Service Representative (Młodszy specjalista ds.obsługi i księgowości dystrybucji)
kompleksowa obsługa klientów niemieckojęzycznych, udzielanie informacji na zapytania klientów oraz promowanie produktu, wsparcie inżynierów sprzedaży, współpraca z działem technicznym (w celu opracowania zgłoszonych reklamacji)
Szkolenia i kursy
"Angebote telefonisch nachfassen und gekonnt in Aufträge umwandeln" DAHD Bildungszentrum Groß- und Außenhandel GmbH
"Mistrzowie komunikacji" Better Business
" Zarządzanie łańcuchem dostaw" Progress project
"Mistrzowie komunikacji" Better Business
" Zarządzanie łańcuchem dostaw" Progress project
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Nauka języków obcych
Łańcuch dostaw
Inne
Obsługa klienta
Inne