Ewa Wawrzyńczuk

Specjalista ds. obsługi klienta, Marks and Spencer Poland Sp. z o.o
Marki, mazowieckie

Umiejętności

obsługa komputera Punktualność Obsługa kasy fiskalnej Obsługa klienta Sumienność komunikatywność Dyspozycyjność i zaangażowanie odpowiedzialność, rzetelność i konsekwencja w działaniu

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Marks and Spencer Poland Sp. z o.o
Specjalista ds. obsługi klienta
obsługa klientów, obsługa kasy fiskalnej, wystawianie faktur VAT i tax free, wprowadzanie danych do systemu, współpraca z PR i przedstawicielami prasy i TV, dbanie o pozytywny wizerunek firmy i budowanie dobrych relacji z klientami, inwentaryzacje
Ceac Polonia Sp. z o.o.
Kontroler rozliczeń ds. umów z klientami
weryfikacja umów kredytowych i ocena zdolności kredytowej klientów, wprowadzanie danych do systemu, współpraca z konsultantami i oddziałami firmy w całym kraju

Szkolenia i kursy

szkolenia z zakresu obsługi klienta i podnoszenia planów sprzedażowych

Edukacja

Logo
handel zagraniczny, średnie
Państwowe Studium Stenotypii i Języków Obcych

Specjalizacje

Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Bankowość
Bankowość detaliczna
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Hotelarstwo
Obsługa klienta
Turystyka/Hotelarstwo/Katering