Umiejętności
Google Adwords
HR Project Management
Internet
Microsoft Office
Project Management
Social Media Marketing
Negocjacje
Obsługa klienta
Marketing internetowy
Prawo jazdy kat B
Realizacja projektów
Obsługa kluczowych klientów
Publikacje
Rozwój zasobów ludzkich
Administracja biura
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Koordynator Kształcenia Neocjacyjnego
Bring Neotiations
Neocjacje™ – brakujące ogniwo r/ewolucji 4.0. Komunikacja profitowa. Kompetencja XXI w.
kontynuacja pracy u tego samego pracodawcy pod nową marką
• Kompleksowe zarządzanie procesem szkoleń i rozwoju
• Organizacja szkoleń. Obsługa administracyjna i logistyczna
• Współpraca z trenerami, przygotowanie materiałów audytowych i szkoleniowych
• Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z uczestnikami szkoleń
• Sporządzanie raportów, zestawień, analiz.
• Koordynacja akcji promocyjno-marketingowych
• Zarządzanie profilem firmy w portalach społecznościowych
kontynuacja pracy u tego samego pracodawcy pod nową marką
• Kompleksowe zarządzanie procesem szkoleń i rozwoju
• Organizacja szkoleń. Obsługa administracyjna i logistyczna
• Współpraca z trenerami, przygotowanie materiałów audytowych i szkoleniowych
• Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z uczestnikami szkoleń
• Sporządzanie raportów, zestawień, analiz.
• Koordynacja akcji promocyjno-marketingowych
• Zarządzanie profilem firmy w portalach społecznościowych
Koordynator Projektów Negocjacyjnych
Scotwork Polska
• Koordynacja działań związanych z organizacją treningów negocjacyjnych
• Obsługa klienta
• Współpraca z trenerami, przygotowanie materiałów audytowych
• Kontakty z uczestnikami treningów
• Współpraca z hotelami
• Administracja biurowa, sporządzanie dokumentacji, wystawianie faktur
• Obsługa klienta
• Współpraca z trenerami, przygotowanie materiałów audytowych
• Kontakty z uczestnikami treningów
• Współpraca z hotelami
• Administracja biurowa, sporządzanie dokumentacji, wystawianie faktur
Specjalista ds. sprzedaży szkoleń
OKTI Firma szkoleniowo-doradcza
Zakres obowiązków:
• Marketing usług szkoleniowych, redagowanie tekstów, kreowanie polityki promocyjnej
• Monitorowanie i analiza danych rynku oraz działalności konkurencji
• Realizacja projektów szkoleniowo-rozwojowych
• Obsługa klienta, sprzedaż szkoleń otwartych i zamkniętych, organizacja spotkań
• Wsparcie sprzedaży usług konsultingowych
Osiągnięcia:
• Zwiększenie ruchu na stronie www
• Pozyskanie nowych parterów do współpracy
• Zorganizowanie i prowadzenie warsztatów z grami szkoleniowymi
• Marketing usług szkoleniowych, redagowanie tekstów, kreowanie polityki promocyjnej
• Monitorowanie i analiza danych rynku oraz działalności konkurencji
• Realizacja projektów szkoleniowo-rozwojowych
• Obsługa klienta, sprzedaż szkoleń otwartych i zamkniętych, organizacja spotkań
• Wsparcie sprzedaży usług konsultingowych
Osiągnięcia:
• Zwiększenie ruchu na stronie www
• Pozyskanie nowych parterów do współpracy
• Zorganizowanie i prowadzenie warsztatów z grami szkoleniowymi
specjalista ds. marketingu i obsługi klienta
Zakres obowiązków:
• Marketing i promocja książek i czasopism, przygotowanie graficzne i merytoryczne newsletterów, prowadzenie fan page w social-media, analiza efektywności prowadzonych działań, SEO/SEM
• E-commerce: prowadzenie sklepu internetowego, administrowanie stron
• Organizacja szkoleń i konferencji, uczestnictwo w targach branżowych
• Realizacja zamówień, budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami
• Administracja biurowa
Osiągnięcia:
• Wdrożenie programu do masowej wysyłki e-mail
• Wzrost udziału sprzedaży e-commerce do co najmniej 30%
• Wdrożenie programu do elektronicznej obsługi przesyłek pocztowych
• Kreacja wizerunku internetowego
• Marketing i promocja książek i czasopism, przygotowanie graficzne i merytoryczne newsletterów, prowadzenie fan page w social-media, analiza efektywności prowadzonych działań, SEO/SEM
• E-commerce: prowadzenie sklepu internetowego, administrowanie stron
• Organizacja szkoleń i konferencji, uczestnictwo w targach branżowych
• Realizacja zamówień, budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami
• Administracja biurowa
Osiągnięcia:
• Wdrożenie programu do masowej wysyłki e-mail
• Wzrost udziału sprzedaży e-commerce do co najmniej 30%
• Wdrożenie programu do elektronicznej obsługi przesyłek pocztowych
• Kreacja wizerunku internetowego
wystawiono
Ewa to osoba, która mocno angażuje się w wykonanie zleconych jej zadań. Jest pracowita, skoncentrowana na tym co robi, z uporem dąży do celu. Z pewnością będzie doskonałym pracownikiem!
wystawiono
Ewa jest rzetelnym, zaangażowanym i świetnie zorganizowanym pracownikiem. Potrafi wykorzystać czas maksymalnie, prowadzić kilka projektów jednocześnie i zrobić ponad 100% normy. Ponadto Ewa jest koleżeńska, uczynna, dyskretna i lojalna. Dobrze radzi sobie w sytuacjach stresowych - jest zdecydowana, rzeczowa i szybko podejmuje decyzje. Z czystym sumieniem mogę polecić Ewę zarówno jako doświadczonego, lojalnego i świetnie zorganizowanego pracownika, jak i uczynną, życzliwą i dobrą koleżankę. Taka osoba jest bezcenna w każdym zespole.
współpracownik
wystawiono
Świetnie zorganizowana, otwarta z głową pełną pomysłów. Zorientowana na pracę w którą wkłada dużo energii i ciągle jest żądna nowych informacji. Pracowita, komunikatywna! Cała Ewa! Uwielbiałam z nią pracować.
Asystentka w Dziale Realizacji Zamówień / Specjalista ds. realizacji zamówień i logistyki
NCH Polska Sp. z o.o. / Pure Solve Polska Sp. z o.o.
Zakres obowiązków:
• Obsługa klienta w zakresie realizacji zamówień i zleceń na usługi serwisowe (cała Polska)
• Sporządzanie dokumentacji, wsparcie przedstawicieli handlowych, koordynacja umów
• Koordynacja dostaw i przepływu informacji między jednostkami o różnych lokalizacjach
• Zarządzanie serwisem, organizacja pracy serwisantów, planowanie tras i harmonogramów
• Organizacja i prowadzenie szkoleń dla nowych pracowników biurowych i pracowników serwisu
Osiągnięcia:
• Usprawnienie procesu kompleksowej obsługi klienta
• Wdrożenie krajowego systemu obsługi urządzeń
• Przeprowadzenie efektywnego procesu adaptacji nowych pracowników działu (10 osób)
• Obsługa klienta w zakresie realizacji zamówień i zleceń na usługi serwisowe (cała Polska)
• Sporządzanie dokumentacji, wsparcie przedstawicieli handlowych, koordynacja umów
• Koordynacja dostaw i przepływu informacji między jednostkami o różnych lokalizacjach
• Zarządzanie serwisem, organizacja pracy serwisantów, planowanie tras i harmonogramów
• Organizacja i prowadzenie szkoleń dla nowych pracowników biurowych i pracowników serwisu
Osiągnięcia:
• Usprawnienie procesu kompleksowej obsługi klienta
• Wdrożenie krajowego systemu obsługi urządzeń
• Przeprowadzenie efektywnego procesu adaptacji nowych pracowników działu (10 osób)
wystawiono
Ewa jest fenomenalnym pracownikiem. Współpracowałyśmy razem dwa lata i po tym krótkim okresie mogę śmiało powiedzieć, że wiele zadań/projektów bez wsparcia Ewy byłoby niewykonalnych. Głowa pełna pomysłów, zaangażowana w 200% we wszystko co robi, odpowiedzialna i głęboko zaangażowana w działalność firmy. Z czystym sumieniem polecam Ewę jako pracownika, współpracownika i jako osobę z dobrą energią.
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Human Resources/Zasoby ludzkie
Szkolenia/Rozwój
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Obsługa klienta
Marketing/Reklama/Media
Grupy
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana
i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie
Środkowo-Wschodniej
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Marketing Internetowy
Profesjonalisci z branzy digital marketing, polaczmy swe sily i umiejetnosci zeby ksztaltowac polski rynek.
Nordic Walking
Grupa Nordic Walking dla tych, którzy szukają informacji czy jest ta aktywność, jakie dobrać kije, jak się ubrać, gdzie znaleźć trenera.
Praca
Praca - grupa dla szukających pracy jak i headhunterow czy pracownikow HR poszukujacych pracownikow.