Ewa Topczewska
Telefoniczny Doradca Klienta Korporacyjnego, Bank Handlowy w Warszawie SA (zatrudnienie przez DSA Sp. Z o.o.)
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. wsparcia sprzedaży/Trener sprzedaży 03.2008 – 01.2014
• Szkoliłam pracowników w zakresie technik sprzedaży.
• Przygotowałam warsztaty sprzedażowe z produktów bankowych
• Sporządzałam materiały i pomoce, mające wpływ na jakość sprzedaży produktów bankowych
• Przeprowadzałam coachingi doradców i kierowników zespołów
• Przygotowałam warsztaty sprzedażowe z produktów bankowych
• Sporządzałam materiały i pomoce, mające wpływ na jakość sprzedaży produktów bankowych
• Przeprowadzałam coachingi doradców i kierowników zespołów
Koordynator ds. Rekrutacji i Szkoleń
• Przeprowadzałam rekrutację pracowników na stanowiska doradców i kierowników zespołów, co zwiększyło liczbę zespołów i sprzedaż danej jednostki.
• Organizowałam i prowadziłam szkolenia wstępne, systemowe i sprzedażowe
• Byłam odpowiedzialna za sprawy administracyjne i personalne pracowników w tym zatrudnienie pracowników, karty czasu pracy, wnioski urlopowe, rozwiązywanie umów o pracę.
• Uczestniczyłam w tworzeniu procesu coachingu dla doradców
• Byłam odpowiedzialna za raporty dotyczące zatrudnienia, szkoleń i coachingów w danej jednostce.
• Organizowałam i prowadziłam szkolenia wstępne, systemowe i sprzedażowe
• Byłam odpowiedzialna za sprawy administracyjne i personalne pracowników w tym zatrudnienie pracowników, karty czasu pracy, wnioski urlopowe, rozwiązywanie umów o pracę.
• Uczestniczyłam w tworzeniu procesu coachingu dla doradców
• Byłam odpowiedzialna za raporty dotyczące zatrudnienia, szkoleń i coachingów w danej jednostce.
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Bankowość
Bankowość detaliczna
Call Center
Inne
Edukacja/Szkolenia
Coaching
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.