Umiejętności
pakiet MS Office
Prawo jazdy kat B
Znajomość technik sprzedaży i obsługi Klienta.
znajomość technik rekrutacji i selekcji pracowników
Języki
angielski
dobry
włoski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Senior Team Leader
- utworzenie infolinii na zlecenie klienta (Samsung);
- zarządzanie zespołem;
- nadzór nad realizacją kontraktu;
- odpowiedzialność za realizację wskaźników ilościowych i jakościowych;
- raportowanie wyników do klienta;
- analiza wyników i usprawnianie standardów;
- coaching pracowników;
- rekrutacja;
- utworzenie standardu wdrażania pracowników;
- wdrożenie systemu motywacyjnego dla pracowników;
- utworzenie programu ścieżek karier dla pracowników;
- zarządzanie zespołem;
- nadzór nad realizacją kontraktu;
- odpowiedzialność za realizację wskaźników ilościowych i jakościowych;
- raportowanie wyników do klienta;
- analiza wyników i usprawnianie standardów;
- coaching pracowników;
- rekrutacja;
- utworzenie standardu wdrażania pracowników;
- wdrożenie systemu motywacyjnego dla pracowników;
- utworzenie programu ścieżek karier dla pracowników;
Koordynator Zespołu (Outsourcing)
Zarządzanie grupą 15 – 20 konsultantów ds. obsługi Klienta
- obsługa zagadnień zleceniowych, płatnościowych, technicznych, jak również dosprzedaż usług;
- rekrutacja nowych pracowników;
- wdrażanie do pracy na nowym stanowisku pracy;
- tworzenie i usprawnianie procesów obsługi klienta;
- rozwijanie kompetencji zespołu;
- realizacja postawionych celów zarówno ilościowych (efektywność pracy podległych pracowników, sprzedaż), jak i jakościowych;
- monitoring jakości rozmów i pism;
- analiza wyników ilościowych zespołu;
- aktywny coaching pracowników;
- motywowanie pracowników;
- udział w projekcie tworzenia od podstaw infolinii premium (zaawansowana obsługa techniczna klientów).
- obsługa zagadnień zleceniowych, płatnościowych, technicznych, jak również dosprzedaż usług;
- rekrutacja nowych pracowników;
- wdrażanie do pracy na nowym stanowisku pracy;
- tworzenie i usprawnianie procesów obsługi klienta;
- rozwijanie kompetencji zespołu;
- realizacja postawionych celów zarówno ilościowych (efektywność pracy podległych pracowników, sprzedaż), jak i jakościowych;
- monitoring jakości rozmów i pism;
- analiza wyników ilościowych zespołu;
- aktywny coaching pracowników;
- motywowanie pracowników;
- udział w projekcie tworzenia od podstaw infolinii premium (zaawansowana obsługa techniczna klientów).
Edukacja
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
Human Resources/Zasoby ludzkie
Zarządzanie HR
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Grupy
Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie
Najstarsza prywatna uczelnia w Lublinie. Kształcimy na studiach licencjackich, inżynierskich , magisterskich i podyplomowych. Można studiować w języku polskim i angielskim a także on-line!
CYTATY
Najrozmaitsze aforyzmy, cytaty, złote myśli, "myśli nieuczesane" - jeśli znasz coś ciekawego przystąp do grupy i daj poznać innym.
EGIPT...
Grupa dla wszystkich, którzy w Egipcie byli, są :-) lub będą. W przyszłości dalszej lub bliższej... Którzy sa zauroczeni tym krajem, tymi ludźmi, klimatem
Forum ofert specjalnych wyłącznie dla współ i pracowników ORANGE
Fundacja Grupy TP, Telekomunikacja Polska, France Telecom, PTK Centertel, TP Internet, Wirtualna Polska, ORE Marketplanet, TP Invest, Ditel, TP EmiTel i TP TELTECH
Hipnotyczny Telemarketing
Tutaj możesz porozmawiać o praktycznych zastosowaniach wiedzy zawartej w książce "Hipnotyczny Telemarketing".
Prawo pracy i ubezpieczeń społecznych
GRUPA specjalistów, sympatyków i pasjonatów teorii oraz praktyki PRAWA PRACY i UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH czyli przede wszystkim ludzie od KADR, PŁAC, ZUS-u i PODATKÓW osobist