Umiejętności
procesy biznesowe
Kanał Sprzedaży
Doświadczenia klienta
Szkolenia pracowników
Logistyka
Administracja biura
Proces sprzedaży
Praca w zespole
Zarządzanie zespołem
Obsługa klienta
CDN XL
Kierowanie zespołem,delegowanie obowiązków.
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Szef Logistyki i Działu Obsługi Klienta
Zarządzałam bieżącym przepływem wyrobów gotowych w celu zapewnienia realizacji zamówień we właściwym czasie przy zachowaniu optymalizacji kosztów i wymaganego poziomu obsługi klienta.
Monitorowałam poziom stanów magazynowych, współpracuję z działem handlowym w zakresie działań logistycznych, dbałam o optymalne wykorzystywanie środków transportowych w celu osiągnięcia założonych efektów;
Monitorowałam poziom stanów magazynowych, współpracuję z działem handlowym w zakresie działań logistycznych, dbałam o optymalne wykorzystywanie środków transportowych w celu osiągnięcia założonych efektów;
Szef Działu Obsługi Klienta
- Zarządzanie działem obsługi klienta
- Monitorowanie pracy podległego zespołu
- Motywowanie pracowników
- Przygotowywanie raportów i analiz
- Nadzór nad obsługą reklamacji
- Kontrola poprawności prowadzonych inwentaryzacji
- Analiza stanów magazynowych
- Merytoryczne wspieranie podległego zespołu
- Inicjowanie oraz wdrażanie innowacji mających na celu optymalizację mechanizmów i procesów w podległym obszarze
- Monitorowanie wyników zespołu i efektów realizowanych zadań
- Monitorowanie pracy podległego zespołu
- Motywowanie pracowników
- Przygotowywanie raportów i analiz
- Nadzór nad obsługą reklamacji
- Kontrola poprawności prowadzonych inwentaryzacji
- Analiza stanów magazynowych
- Merytoryczne wspieranie podległego zespołu
- Inicjowanie oraz wdrażanie innowacji mających na celu optymalizację mechanizmów i procesów w podległym obszarze
- Monitorowanie wyników zespołu i efektów realizowanych zadań
specjalista ds. sprzedaży
Limito S.K.A.
Realizowałam przychodzące zamówienia zgodnie z procedurą, monitorowałam dostawy. Współpracowałam z firmami logistycznymi oraz z magazynami.
Pełniłam obowiązki w zakresie obsługi podległego pionu gastronomicznego w sprawach bieżących tj. realizacja zamówień, dostaw, rozrachunki, windykacja. Pełniłam obowiązki związane z koordynacją działalności magazynów krajowych, operatora logistycznego, procedurami, dokumentacją oraz dystrybucją towarów. Zarządzałam zapasami poszczególnych magazynów i kartotekami indeksowymi.
Pełniłam obowiązki w zakresie obsługi podległego pionu gastronomicznego w sprawach bieżących tj. realizacja zamówień, dostaw, rozrachunki, windykacja. Pełniłam obowiązki związane z koordynacją działalności magazynów krajowych, operatora logistycznego, procedurami, dokumentacją oraz dystrybucją towarów. Zarządzałam zapasami poszczególnych magazynów i kartotekami indeksowymi.
wystawiono
Z Panią Ewą Szostak pracowałam w Firmie Limito , jako współpracownik miałam szansę na co dzień obserwować efekty jej pracy. Z nałożonych zadań służbowych wywiązywała się sprawnie i terminowo.
Jest osobą samodzielną i zaangażowaną zarówno w pracę jak i w życie firmy .
znakomicie sprawdza się zarówno w sytuacjach wymagających indywidualnego wysiłku, jak i w pracy zespołowej. Nie obawia się nowych wyzwań zawodowych .
Pani Ewa Szostak jest osobą , która sprosta wielu ambitnym zadaniom i spełni oczekiwania najbardziej wymagającego pracodawcy .
Joanna Jarzyna
Jest osobą samodzielną i zaangażowaną zarówno w pracę jak i w życie firmy .
znakomicie sprawdza się zarówno w sytuacjach wymagających indywidualnego wysiłku, jak i w pracy zespołowej. Nie obawia się nowych wyzwań zawodowych .
Pani Ewa Szostak jest osobą , która sprosta wielu ambitnym zadaniom i spełni oczekiwania najbardziej wymagającego pracodawcy .
Joanna Jarzyna
specjalista ds. negocjacji i windykacji
Zajmowałam się realizacją procedury zadłużeń, monitorowaniem rozrachunków klientów.
Prowadziłam windykację zgodnie z przyjętymi w firmie procedurami, korespondencję dotyczącą postępowań egzekucyjnych, analizowałam efektywność prowadzonych działań oraz proponowałam zmiany usprawniające proces windykacji - raportowałam.
Prowadziłam windykację zgodnie z przyjętymi w firmie procedurami, korespondencję dotyczącą postępowań egzekucyjnych, analizowałam efektywność prowadzonych działań oraz proponowałam zmiany usprawniające proces windykacji - raportowałam.
asystentka księgowej
TI-MA Rudolf Thielmann
Współprowadziłam księgowość, zajmowałam się sprawami kadrowymi dotyczącymi pracowników zatrudnionych w Belgii - tworzyłam i prowadziłam akta osobowe, wystawiałam umowy o pracę oraz dokumentację związaną z zatrudnieniem, systematycznie windykowałam należności.
asystent ds. technicznych
prowadziłam nadzór administracyjny i biurowy nad bieżącymi sprawami pracowniczymi w ramach projektów stoczniowych w Polsce i zagranicą: wyjazdy i zjazdy pracowników, rozliczenia wykonania prac, sprawy kwaterunkowe i logistyczne, rozliczenia godzin pracy, zajmowałam się sprawdzaniem postępów prac montażu kanałów wentylacyjnych na podstawie rysunków technicznych i programu AUTOCAD,
specjalista ds. eksportu
zarządzałam zamówieniem od momentu jego wpłynięcia do firmy do momentu dostarczenia towaru do klienta (sprawdzałam poprawność zamówienia, kontrolowałam postępy produkcji – terminy, sprawdzałam jakość wyrobów pakowanych do wysyłki, przygotowywałam dokumentację eksportową, organizowałam spedycję), zajmowałam się również przyjmowaniem reklamacji i negocjowałam warunki ich przyjęcia, lub rozwiązania polubownego
specjalista ds. eksportu
PPH RAV – Krzysztof Basiukiewicz
wyszukiwałam i pozyskiwałam kontrahentów, przygotowywałam oferty handlowe, prowadziłam negocjacje i finalizowałam zamówienia, zajmowałam się sprzedażą produktów, przygotowaniem wysyłek, dokumentacji, logistyką, również realizowałam projekty związane z organizacją targów (Amberif, Ambermart) i reprezentowaniem na nich firmy,
Szkolenia i kursy
Negocjacje Windykacje - XI.2009
Szkolenia wewnętrzne z obsługi Excell, CDN XL
Szkolenie "INNOWACYJNOŚĆ W BIZNESIE Jak być liderem w XXI wieku" 2014
Udział w Young Business Festival 2014
Szkolenia wewnętrzne z obsługi Excell, CDN XL
Szkolenie "INNOWACYJNOŚĆ W BIZNESIE Jak być liderem w XXI wieku" 2014
Udział w Young Business Festival 2014
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
Łańcuch dostaw
Magazynowanie
Obsługa klienta
Inne
Zainteresowania
fotografia, DOTA 2
Grupy
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Bezpłatne porady wnętrzarskie
Poszukujesz porady w zakresie aranżacji wnętrz ? A może czujesz w sobie nieprzepartą chęć do niesienia pomocy ? No to tutaj możesz się wykazać. Dla firm i osób prywatnych
Biznes: CZEGO ROBIĆ NIE WOLNO (pomysł na własny biznes, własna firma;jak odnieść sukces w biznesie)
DLACZEGO 80% FIRM UPADA W CIĄGU PIERWSZYCH 2 LAT SWOJEGO DZIAŁANIA? DLACZEGO TYLE FIRM NAWET JEŻELI ODNIESIE SUKCES NA POCZĄTKU PÓŹNIEJ WPADA W KŁOPOTY?
CASTING
Informacje o castingach do filmów, spektakli, reklam, teledysków i zespołów muzycznych i tanecznych
ELEKTRO Współpraca
Grupa zrzeszająca pracowników handlu produktami elektrotechnicznymi i automatyki na terenie Polski
firma IDEALNA
Myślisz że wiesz wszystko o tym co robić, żeby firma była idealna? Biuro jest sercem każdej firmy, nie można żyć bez serca.
FMCG Sprzedaż tradycyjna
Grupa skupiająca osoby pracujące w firmach FMCG, które są odpowiedzialne za sprzedaż w kanale tradcyjnym.