Ewa Derek

Badania i analiza danych
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

TNS Polska
Research Executive
badania Retail & Shopper:
- opracowywanie narzędzi badawczych
- przygotowywanie ofert badawczych
- analiza danych
- sporządzanie raportów z badań
Logo
Specjalista ds. analiz i badań rynkowych
Buda Media Polska
- analizy rynku mediów w oparciu o dane PBC, TGI, ZKDP, Expert Monitor,
- badanie profilu czytelnika nowego magazynu – przygotowanie narzędzia, analiza i prezentacja danych
- przygotowywanie prezentacji, raportów oraz zestawień na potrzeby Zarządu, Działu Reklamy, Marketingu
4P Research Mix Sp. z o.o.
Asystentka badań rynku
- współpraca przy realizacji jakościowego projektu badawczego dla kluczowego klienta: pomoc przy tworzeniu narzędzi, kontakt z klientem, prowadzenie FGI, przygotowanie raportu
Ringier Axel Springer Polska Sp. z o.o.
Specjalista ds Analiz Rynkowych
- analizy rynku mediów w oparciu o dane Gemius/PBI, PBC, TGI, ZKDP, Expert Monitor,
- szczegółowa analiza sytuacji rynkowej serwisów grupy Ringier Axel Springer i sieci partnerskich
- przygotowywanie prezentacji, raportów oraz zestawień na potrzeby Zarządu i Biur Reklamy
Główny Urząd Statystyczny
Specjalista w Departamencie Rachunków Narodowych, Specjalista w Departamencie Badań Społecznych
- międzynarodowe porównania PKB - przygotowanie i realizacja badania
- kontakty z przedstawicielami statystyki publicznej na terenie całej Europy
- szkolnictwo ponadpostawowe - analiza danych i przygotowywanie raportów
- projekt, konceptualizacja i przygotowanie narzędzia do badania "Ścieżki karier edukacyjnych a losy zawodowe Polaków"
Pentor Research International
Trainee Research Executive
- konceptualizacja
- przygotowywanie narzędzia
- pisanie raportów
- prowadzenie FGI.
Axel Springer Polska
Praktykantka
- pomoc w bieżących zadaniach zespółu
- analiza rynku prasowego w Polsce
- kontakt z potencjalnymi instytucjami współpracującymi
Logo
Moderator
Instytut Kościuszki w Krakowie
- prowadzenie wywiadów w triadach w ramach projektu „Małopolska bez korupcji”.
Biuro Karier Uniwersytetu Jagiellońskiego
Praktykantka
- redagowanie biuletynu informacyjnego BK UJ,
- pomoc przy analizie danych uzyskanych podczas badań satysfakcji uczestników warsztatów i szkoleń prowadzonych przez BK UJ
- przygotowywanie materiałów procyjnych
- praca biurowa
Camp America
Pomoc w kuchni
Obóz wakacyjny w USA- uczestnictwo w programie Camp America
- wykonywanie wszelkich czynności związanych z: przygotowywaniem posiłków, wydawaniem posiłków, sprzątaniem.
Logo
Ankieterka
Unijny projekt „Małopolski system analiz i programowania polityk rynku pracy”
Logo
praktykantka
Powiatowy Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności w Krakowie (Urząd Miasta Krakowa)
- praca biurowa

Edukacja

Logo
socjologia, magisterskie
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
Logo
Zarządzanie i Marketing, licencjackie
Akademia Świętokrzyska im. Jana Kochanowskiego w Kielcach

Specjalizacje

Marketing
Badania marketingowe

Zainteresowania

domowe mini-zoo, gotowanie, taniec

Organizacje

Koło Naukowe Studentów Socjologii UJ

Inne

• biegła obsługa komputera: Windows, MS Word, MS Excel, MS Powerpoint
• znajomość Internetu
• znajomość programu SPSS

Grupy

17 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
BADANIA RYNKU.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Dasz pracę
Dasz pracę
Grupa przeznaczona dla osób, które poszukują pracy i chcą w jednym miejscu poznać inne osoby, które są w podobnej sytuacji. Być może poprzez zaprezentowanie swojej kandydatury zaowocuje jakąś propozyc
Doradztwo Personalne
Doradztwo Personalne
jakie są nalepsze narzedzia selekcji kandydatów (wywiady telefoniczne, wywiady bezpośrednie, testy analityczne, testy werbalne, Assessment Center, analiza referencji, itp)? jakie są najlepsze źródła
Freebie
Freebie
FREEBIE - to co najważniejsze w życiu masz za darmo! Zbieramy informacje o Wartościowych i Darmowych materiałach, szkoleniach, konferencjach, wkładach itd, które pomagają nam w rozwoju.
G1 Google Phone
G1 Google Phone
G1 google phone...
GL - Po godzinach
GL - Po godzinach
Pogawędki "na luzie". Zakątek dla tych, którzy chcą się uśmiechnąć lub odstresować.
Human Resources
Human Resources
Zasoby Ludzkie, Praca, Kariera, Szkolenia, Polityka Personalna, Rekrutacja
Kobiety
Kobiety
SUPER Grupa dla każdej Pani, a i również dla przystojnych Panów. Zapraszamy :o)
Mądra komunikacja
Mądra komunikacja
"Mowa jest srebrem, a milczenie złotem" - czy aby na pewno? Powiększamy nasze kompetencje komunikacyjne.
Marketing praktyków
Marketing praktyków
Grupa poświęcona wymianie doświadczeń praktyków marketingu i komunikacji marketingowej. Mam nadzieję na niekomercyjną wymianę uwag i spostrzeżeń na temat komunikacji marketingowej na polskim rynku.
Metody badań marketingowych
Metody badań marketingowych
Grupa dotycząca zagadnień związanych z efektywnym wykorzystaniem odpowiednich metod badań marketingowych
OPIEKA ZDROWOTNA/ ZARZĄDZANIE - KLINIKI - SZPITALE - PRZYCHODNIE - UBEZPIECZENIA ZDROWOTNE
OPIEKA ZDROWOTNA/ ZARZĄDZANIE - KLINIKI - SZPITALE - PRZYCHODNIE - UBEZPIECZENIA ZDROWOTNE
Grupa skierowana jest do osób związanych z opieką zdrowotną. OPIEKA ZDROWOTNA ZARZĄDZANIE MARKETING KLINIKI SZPITALE PRZYCHODNIE UBEZPIECZENIA ZDROWOTNE