Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. analiz i badań rynkowych
Buda Media Polska
- analizy rynku mediów w oparciu o dane PBC, TGI, ZKDP, Expert Monitor,
- badanie profilu czytelnika nowego magazynu – przygotowanie narzędzia, analiza i prezentacja danych
- przygotowywanie prezentacji, raportów oraz zestawień na potrzeby Zarządu, Działu Reklamy, Marketingu
- badanie profilu czytelnika nowego magazynu – przygotowanie narzędzia, analiza i prezentacja danych
- przygotowywanie prezentacji, raportów oraz zestawień na potrzeby Zarządu, Działu Reklamy, Marketingu
Specjalista ds Analiz Rynkowych
- analizy rynku mediów w oparciu o dane Gemius/PBI, PBC, TGI, ZKDP, Expert Monitor,
- szczegółowa analiza sytuacji rynkowej serwisów grupy Ringier Axel Springer i sieci partnerskich
- przygotowywanie prezentacji, raportów oraz zestawień na potrzeby Zarządu i Biur Reklamy
- szczegółowa analiza sytuacji rynkowej serwisów grupy Ringier Axel Springer i sieci partnerskich
- przygotowywanie prezentacji, raportów oraz zestawień na potrzeby Zarządu i Biur Reklamy
Specjalista w Departamencie Rachunków Narodowych, Specjalista w Departamencie Badań Społecznych
- międzynarodowe porównania PKB - przygotowanie i realizacja badania
- kontakty z przedstawicielami statystyki publicznej na terenie całej Europy
- szkolnictwo ponadpostawowe - analiza danych i przygotowywanie raportów
- projekt, konceptualizacja i przygotowanie narzędzia do badania "Ścieżki karier edukacyjnych a losy zawodowe Polaków"
- kontakty z przedstawicielami statystyki publicznej na terenie całej Europy
- szkolnictwo ponadpostawowe - analiza danych i przygotowywanie raportów
- projekt, konceptualizacja i przygotowanie narzędzia do badania "Ścieżki karier edukacyjnych a losy zawodowe Polaków"
Praktykantka
- redagowanie biuletynu informacyjnego BK UJ,
- pomoc przy analizie danych uzyskanych podczas badań satysfakcji uczestników warsztatów i szkoleń prowadzonych przez BK UJ
- przygotowywanie materiałów procyjnych
- praca biurowa
- pomoc przy analizie danych uzyskanych podczas badań satysfakcji uczestników warsztatów i szkoleń prowadzonych przez BK UJ
- przygotowywanie materiałów procyjnych
- praca biurowa
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Badania marketingowe
Zainteresowania
domowe mini-zoo, gotowanie, taniec
Organizacje
Koło Naukowe Studentów Socjologii UJ
Inne
• biegła obsługa komputera: Windows, MS Word, MS Excel, MS Powerpoint
• znajomość Internetu
• znajomość programu SPSS
• znajomość Internetu
• znajomość programu SPSS
Grupy
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Dasz pracę
Grupa przeznaczona dla osób, które poszukują pracy i chcą w jednym miejscu poznać inne osoby, które są w podobnej sytuacji. Być może poprzez zaprezentowanie swojej kandydatury zaowocuje jakąś propozyc
Doradztwo Personalne
jakie są nalepsze narzedzia selekcji kandydatów (wywiady telefoniczne, wywiady bezpośrednie, testy analityczne, testy werbalne, Assessment Center, analiza referencji, itp)?
jakie są najlepsze źródła
Freebie
FREEBIE - to co najważniejsze w życiu masz za darmo!
Zbieramy informacje o Wartościowych i Darmowych materiałach, szkoleniach, konferencjach, wkładach itd, które pomagają nam w rozwoju.
GL - Po godzinach
Pogawędki "na luzie". Zakątek dla tych, którzy chcą się uśmiechnąć lub odstresować.
Mądra komunikacja
"Mowa jest srebrem, a milczenie złotem" - czy aby na pewno? Powiększamy nasze kompetencje komunikacyjne.
Marketing praktyków
Grupa poświęcona wymianie doświadczeń praktyków marketingu i komunikacji marketingowej. Mam nadzieję na niekomercyjną wymianę uwag i spostrzeżeń na temat komunikacji marketingowej na polskim rynku.
Metody badań marketingowych
Grupa dotycząca zagadnień związanych z efektywnym wykorzystaniem odpowiednich metod badań marketingowych
OPIEKA ZDROWOTNA/ ZARZĄDZANIE - KLINIKI - SZPITALE - PRZYCHODNIE - UBEZPIECZENIA ZDROWOTNE
Grupa skierowana jest do osób związanych z opieką zdrowotną.
OPIEKA ZDROWOTNA
ZARZĄDZANIE
MARKETING
KLINIKI
SZPITALE
PRZYCHODNIE
UBEZPIECZENIA ZDROWOTNE