Doświadczenie zawodowe
Kierownik Salonu
tworzenie budżetu salonu
-bieżąca analiza i kontrola wyników Salonu( sprzedaż, zakup, zapas, koszty)
-kontrolowanie i zatwierdzanie dokumentacji oraz prawidłowość rozliczania kasy
-kontrola zamówień towarów w celu zapewnienia ciągłości sprzedaży
-dbanie o prawidłowy przebieg procesu reklamacyjnego
-zapewnianie optymalnego zapasu materiałów eksploatacyjnych w Salonie oraz sprawnego funkcjonowania wyposażenia
-koordynowanie dostaw towarów do Klienta
-przygotowywanie Salonu oraz załogi do inwentaryzacji zgodnie z obowiązującymi procedurami w firmie
-aktywne podejście do profesjonalnej obsługi klienta
-współpraca z producentami i dostawcami
-negocjacje warunków handlowych
-zarządzanie relacjami z kluczowymi Klientami
-opieka administracyjna salonu
-bieżąca analiza i kontrola wyników Salonu( sprzedaż, zakup, zapas, koszty)
-kontrolowanie i zatwierdzanie dokumentacji oraz prawidłowość rozliczania kasy
-kontrola zamówień towarów w celu zapewnienia ciągłości sprzedaży
-dbanie o prawidłowy przebieg procesu reklamacyjnego
-zapewnianie optymalnego zapasu materiałów eksploatacyjnych w Salonie oraz sprawnego funkcjonowania wyposażenia
-koordynowanie dostaw towarów do Klienta
-przygotowywanie Salonu oraz załogi do inwentaryzacji zgodnie z obowiązującymi procedurami w firmie
-aktywne podejście do profesjonalnej obsługi klienta
-współpraca z producentami i dostawcami
-negocjacje warunków handlowych
-zarządzanie relacjami z kluczowymi Klientami
-opieka administracyjna salonu
Kierownik Salonu Firmowego
-zarządzanie i motywacja personelu
-monitorowanie sprzedaży poszczególnych produktów
-organizacja i nadzór nad akcjami promocyjnymi w salonie
-kontrola efektywności stosowanej polityki rabatowej
-opracowanie raportów dotyczących sprzedaży i ich analiza
-wdrożenie i utrzymanie właściwej ekspozycji produktów
-współpraca z firmą odpowiedzialną za realizację logistyki dostaw produktów
-zarządzanie podległym personelem współpraca z producentami i dostawcami
-negocjacje warunków handlowych
-organizacja szkoleń produktowo-technicznych
-organizacja i nadzór nad strategią sprzedażową
-tworzenie budżetów i planów sprzedaży
-realizacja planów sprzedaży
-przygotowywanie i rozliczanie raportów kasowych
-monitorowanie sprzedaży poszczególnych produktów
-organizacja i nadzór nad akcjami promocyjnymi w salonie
-kontrola efektywności stosowanej polityki rabatowej
-opracowanie raportów dotyczących sprzedaży i ich analiza
-wdrożenie i utrzymanie właściwej ekspozycji produktów
-współpraca z firmą odpowiedzialną za realizację logistyki dostaw produktów
-zarządzanie podległym personelem współpraca z producentami i dostawcami
-negocjacje warunków handlowych
-organizacja szkoleń produktowo-technicznych
-organizacja i nadzór nad strategią sprzedażową
-tworzenie budżetów i planów sprzedaży
-realizacja planów sprzedaży
-przygotowywanie i rozliczanie raportów kasowych
Specjalizacje
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.