Ewa Zięba (Sikora)

Trener biznesu/Certyfikowany Coach/Instruktor Areterapii
Kraków, małopolskie

Umiejętności

Budowanie relacji Call Center Zarządzanie zmianą Coaching Komunikacja Sprzedaż bezpośrednia Szkolenia pracowników FMCG Negocjacje Ocena wyników pracownika Rozwiązywanie problemów Wystąpienia publiczne Rekrutacja Rozwój pracowników Budowanie zepołu Szkolenie Zarządzanie zespołem Ścieżki Karier

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Call Center Poland
Kierownik Działu Szkoleń
• budowanie strategii i polityki szkoleniowo-rozwojowej
• zarządzanie pracą zespołu trenerskiego (9 osób)
• tworzenie i nadzór nad budżetem działu szkoleń
• przygotowywanie, wdrażanie i zarządzanie projektami szkoleniowo-rozwojowymi
• diagnozowanie potrzeb szkoleniowych i rozwojowych
• ewaluacja prowadzonych działań
• opracowanie i nadzór nad standardami pracy działu szkoleń
• zatwierdzanie i dbałość o jakość merytoryczną programów szkoleniowych i działań rozwojowych
• rekrutacja pracowników do działu szkoleń
• wspieranie działu rekrutacji podczas rekrutacji wewnętrznych
• raportowanie bezpośrednio do zarządu firmy
Call Center Poland
Trener
• koordynowanie projektu rozwoju kompetencji kadry kierowniczej w organizacji
• planowanie działań rozwojowych poprzez analizę potrzeb (oraz ewaluacja tych działań)
• prowadzenie coachingów indywidualnych dla pracowników oraz kadry kierowniczej
• opracowywanie oraz wdrażanie szkoleń wstępnych (sprzedażowo-produktowych)
• projektowanie i prowadzenie szkoleń dostosowanych do potrzeb zespołu (umiejętności miękkie i przywódcze)
• wdrażanie nowych pracowników do pracy w dziale sprzedaży
• przygotowanie development center dla kadry kierowniczej
• koordynowanie pracy liderów jakościowych na projekcie sprzedażowym
• wspieranie i usprawnianie pracy działu jakości (usprawnianie komuniakcji wewnętrznej, oraz budowanie zespołu)
• motywowanie kadry i pracowników (działania pozafinansowe)
• ścisła współpraca z kierownikiem projektu oraz zarządem (raportowanie do dyrektora operacyjnego)
Tesco Polska
Kierownik ds. Szkoleń (region Polski południowo-zachodniej)
• kształtowanie i wdrażanie polityki szkoleniowej w firmie
• zapewnienie dostępności oraz wysokiej jakości szkoleń dla sklepów Tesco
• badanie potrzeb szkoleniowych i analiza efektywności szkoleń w regionie
• projektowanie nowych szkoleń dostosowanych do potrzeb pracowników
• wdrażanie i zarządzanie projektem szkoleniowym z obsługi klienta (oraz pozostałymi szkoleniami) w regionie
• prowadzenie szkoleń z zakresu umiejętności miękkich i menadżerskich dla kadry kierowniczej
• rozwój trenerów wewnętrznych (szkolenie pracowników, superwizja trenerska)
• wsparcie szkoleniowe w biurze głównym
• raportowanie bezpośrednio do menadżerów regionów
Tesco Polska
Administrator Działu Szkoleń
• współtworzenie wniosków o dofinansowanie do szkoleń z EFS (przyznane dwa dofinansowania)
• koordynowanie dwóch projektów szkoleniowych dofinansowanych z EFS
• przygotowywanie i archiwizacja dokumentacji projektowej
• wprowadzanie danych szkoleniowych do systemu IFS
• przygotowywanie raportów na rzecz projektu (analizy ilościowe i jakościowe)
• ścisła współpraca z kadrą kierowniczą
• prowadzenie szkoleń z umiejętności miękkich – przygotowanie do roli trenera wewnętrznego
• projektowanie szkoleń z umiejętności miękkich oraz obsługi klienta – przygotowanie do roli trenera wewnętrznego
Tesco Polska
Asystent Dyrektora Działu Zakupów Korporacyjnych
• wspieranie pracy dyrektora działu (tworzenie raportów, prezentacji, dokumentacji)
• wspieranie pracy 50 – osobowego działu (pomoc w zadaniach bieżących oraz sprawach personalnych, organizowanie wyjazdów integracyjnych, wspieranie organizacji szkoleń oraz rozwoju pracowników)
• kontakt z klientem zewnętrznym
• zapewnienie efektywnej komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej
• bezpośrednia współpraca z wyższym szczeblem zarządzającym
Tesco Polska
Specjalista ds. generowania przychodu
• realizacja wyznaczonych celów finansowych poprzez sprzedaż powierzchni reklamowej
• prowadzenie negocjacji handlowych
• bezpośredni kontakt z klientem zewnętrznym
• pozyskiwanie nowych klientów
• koordynowanie procesu animacji i degustacji na całą Polskę (56 sklepów dużego formatu)
• organizowanie akcji eventowych
Informedia Polska
Office Assistant
• koordynowanie pracy biura
• obsługa korespondencji
• zarządzanie zgłoszeniami uczestników warsztatów/konferencji organizowanych przez firmę
• wsparcie organizacyjne konferencji
• archiwizacja dokumentacji

Szkolenia i kursy

2014 - Certyfikat Coacha w Szkole Profesjonalnego Coachingu - nstytut Psychoedukacji i Rozwoju Integralnego
2014 - Trening Interpersonalny - Instytut Psychoedukacji i Rozwoju Integralnego
2013 - Formułowanie celów przez Coaching - Suasor
Warsztat trenerski - Suasor
2012 - Dynamika Grupy (Proces grupowy) – Wszechnica UJ
Akademia Terapii Ekspresyjnych – Prapełnia – kurs instruktorski
Superwizja - Nowe Motywacje
Obsługa Klienta w Sytuacjach Niestandardowych - House of Skills
Szkolenie dla asesorów – Strategie Personalne
Wywieranie wpływu – szkolenie wewnętrzne Tesco
Efektywność osobista – szkolenie wewnętrzne Tesco
2011 - Warsztat strategiczny- równe szanse dla kobiet w zarządzaniu przedsiębiorstwem – House of Skills
Obsługa Klienta/Aktywna sprzedaż – House of Skills
Zarządzanie przez Coching - House of Skills
Jak szkolić w miejscu pracy? – warsztat trenerski– Nowe Motywacje
2010 - Zarządzanie projektem – szkolenie wewnętrzne Tesco
Strategiczne zarządzanie zmianą – House of Skills
Rozwiązywanie Problemów i Myślenie Innowacyjne – House of Skills
Szkolenia wewnętrzne TTT z zakresu komunikacji, budowania zespołu, prezentacji - Tesco
2009 - Szkolenie z obsługi programu Power Point - Comarch
Budowanie zespołu – szkolenie wewnętrzne Tesco
Umiejętność komunikacji – szkolenie wewnętrzne Tesco

Edukacja

Logo
Szkoła Profesjonalnego Coachingu, studia podyplomowe
Instytut Psychoedukacji i Rozwoju Integralnego
Logo
Socjologia pracy socjalnej, magisterskie
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
Logo
Stypendium naukowe (praca socjalna), licencjackie
Kymenlaakso University of Applied Sciences w Finlandii
Logo
Praca socjalna, licencjackie
Krakowska Szkoła Wyższa im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego

Specjalizacje

Edukacja/Szkolenia
Coaching
Human Resources/Zasoby ludzkie
Szkolenia/Rozwój

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
ABCszkolenia
ABCszkolenia
Grupa skupia wszystkich związanych z branżą szkoleniową oraz ich organizowaniem.
BAZA COACHÓW
BAZA COACHÓW
BAZA COACHÓW
Dla COACHA
Dla COACHA
Grupa powstała na rzecz serwisu BogatyUmysl.pl skupiającego ekspertów z dziedziny rozwoju osobistego oraz osoby zainteresowane korzystaniem z ich usług.
Jak zostać trenerem biznesu
Jak zostać trenerem biznesu
Grupa dla wszystkich tych, którzy myślą o pracy trenera...
Klub Coacha
Klub Coacha
Grupa dla osób zajmujących się coachingiem i kształcących się w tym kierunku.
Rozwój osobisty
Rozwój osobisty
Dla tych, co już znaleźli i dla tych, co właśnie szukają. Siebie.
Rzeszów
Rzeszów
Grupa o mieście nad Wisłokiem.
Szkolenia, konferencje, targi
Szkolenia, konferencje, targi
Informacje o wydarzeniach biznesowych (targi, konferencje, szkolenia,wystawy i pozostałe imprezy).
Trener z pasją
Trener z pasją
Grupa dla trenerów pracujących z pasją i tych którzy chcą w przyszłości zostać trenerami.
Trenerzy Biznesu/Szkolenia "miękkie"
Trenerzy Biznesu/Szkolenia "miękkie"
Grupa poświęcona zagadnieniom związanym z działaniami szkoleniowymi w organizacjach.