Umiejętności
Budowanie relacji
Call Center
Zarządzanie zmianą
Coaching
Komunikacja
Sprzedaż bezpośrednia
Szkolenia pracowników
FMCG
Negocjacje
Ocena wyników pracownika
Rozwiązywanie problemów
Wystąpienia publiczne
Rekrutacja
Rozwój pracowników
Budowanie zepołu
Szkolenie
Zarządzanie zespołem
Ścieżki Karier
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Działu Szkoleń
• budowanie strategii i polityki szkoleniowo-rozwojowej
• zarządzanie pracą zespołu trenerskiego (9 osób)
• tworzenie i nadzór nad budżetem działu szkoleń
• przygotowywanie, wdrażanie i zarządzanie projektami szkoleniowo-rozwojowymi
• diagnozowanie potrzeb szkoleniowych i rozwojowych
• ewaluacja prowadzonych działań
• opracowanie i nadzór nad standardami pracy działu szkoleń
• zatwierdzanie i dbałość o jakość merytoryczną programów szkoleniowych i działań rozwojowych
• rekrutacja pracowników do działu szkoleń
• wspieranie działu rekrutacji podczas rekrutacji wewnętrznych
• raportowanie bezpośrednio do zarządu firmy
• zarządzanie pracą zespołu trenerskiego (9 osób)
• tworzenie i nadzór nad budżetem działu szkoleń
• przygotowywanie, wdrażanie i zarządzanie projektami szkoleniowo-rozwojowymi
• diagnozowanie potrzeb szkoleniowych i rozwojowych
• ewaluacja prowadzonych działań
• opracowanie i nadzór nad standardami pracy działu szkoleń
• zatwierdzanie i dbałość o jakość merytoryczną programów szkoleniowych i działań rozwojowych
• rekrutacja pracowników do działu szkoleń
• wspieranie działu rekrutacji podczas rekrutacji wewnętrznych
• raportowanie bezpośrednio do zarządu firmy
Trener
• koordynowanie projektu rozwoju kompetencji kadry kierowniczej w organizacji
• planowanie działań rozwojowych poprzez analizę potrzeb (oraz ewaluacja tych działań)
• prowadzenie coachingów indywidualnych dla pracowników oraz kadry kierowniczej
• opracowywanie oraz wdrażanie szkoleń wstępnych (sprzedażowo-produktowych)
• projektowanie i prowadzenie szkoleń dostosowanych do potrzeb zespołu (umiejętności miękkie i przywódcze)
• wdrażanie nowych pracowników do pracy w dziale sprzedaży
• przygotowanie development center dla kadry kierowniczej
• koordynowanie pracy liderów jakościowych na projekcie sprzedażowym
• wspieranie i usprawnianie pracy działu jakości (usprawnianie komuniakcji wewnętrznej, oraz budowanie zespołu)
• motywowanie kadry i pracowników (działania pozafinansowe)
• ścisła współpraca z kierownikiem projektu oraz zarządem (raportowanie do dyrektora operacyjnego)
• planowanie działań rozwojowych poprzez analizę potrzeb (oraz ewaluacja tych działań)
• prowadzenie coachingów indywidualnych dla pracowników oraz kadry kierowniczej
• opracowywanie oraz wdrażanie szkoleń wstępnych (sprzedażowo-produktowych)
• projektowanie i prowadzenie szkoleń dostosowanych do potrzeb zespołu (umiejętności miękkie i przywódcze)
• wdrażanie nowych pracowników do pracy w dziale sprzedaży
• przygotowanie development center dla kadry kierowniczej
• koordynowanie pracy liderów jakościowych na projekcie sprzedażowym
• wspieranie i usprawnianie pracy działu jakości (usprawnianie komuniakcji wewnętrznej, oraz budowanie zespołu)
• motywowanie kadry i pracowników (działania pozafinansowe)
• ścisła współpraca z kierownikiem projektu oraz zarządem (raportowanie do dyrektora operacyjnego)
Kierownik ds. Szkoleń (region Polski południowo-zachodniej)
• kształtowanie i wdrażanie polityki szkoleniowej w firmie
• zapewnienie dostępności oraz wysokiej jakości szkoleń dla sklepów Tesco
• badanie potrzeb szkoleniowych i analiza efektywności szkoleń w regionie
• projektowanie nowych szkoleń dostosowanych do potrzeb pracowników
• wdrażanie i zarządzanie projektem szkoleniowym z obsługi klienta (oraz pozostałymi szkoleniami) w regionie
• prowadzenie szkoleń z zakresu umiejętności miękkich i menadżerskich dla kadry kierowniczej
• rozwój trenerów wewnętrznych (szkolenie pracowników, superwizja trenerska)
• wsparcie szkoleniowe w biurze głównym
• raportowanie bezpośrednio do menadżerów regionów
• zapewnienie dostępności oraz wysokiej jakości szkoleń dla sklepów Tesco
• badanie potrzeb szkoleniowych i analiza efektywności szkoleń w regionie
• projektowanie nowych szkoleń dostosowanych do potrzeb pracowników
• wdrażanie i zarządzanie projektem szkoleniowym z obsługi klienta (oraz pozostałymi szkoleniami) w regionie
• prowadzenie szkoleń z zakresu umiejętności miękkich i menadżerskich dla kadry kierowniczej
• rozwój trenerów wewnętrznych (szkolenie pracowników, superwizja trenerska)
• wsparcie szkoleniowe w biurze głównym
• raportowanie bezpośrednio do menadżerów regionów
Administrator Działu Szkoleń
• współtworzenie wniosków o dofinansowanie do szkoleń z EFS (przyznane dwa dofinansowania)
• koordynowanie dwóch projektów szkoleniowych dofinansowanych z EFS
• przygotowywanie i archiwizacja dokumentacji projektowej
• wprowadzanie danych szkoleniowych do systemu IFS
• przygotowywanie raportów na rzecz projektu (analizy ilościowe i jakościowe)
• ścisła współpraca z kadrą kierowniczą
• prowadzenie szkoleń z umiejętności miękkich – przygotowanie do roli trenera wewnętrznego
• projektowanie szkoleń z umiejętności miękkich oraz obsługi klienta – przygotowanie do roli trenera wewnętrznego
• koordynowanie dwóch projektów szkoleniowych dofinansowanych z EFS
• przygotowywanie i archiwizacja dokumentacji projektowej
• wprowadzanie danych szkoleniowych do systemu IFS
• przygotowywanie raportów na rzecz projektu (analizy ilościowe i jakościowe)
• ścisła współpraca z kadrą kierowniczą
• prowadzenie szkoleń z umiejętności miękkich – przygotowanie do roli trenera wewnętrznego
• projektowanie szkoleń z umiejętności miękkich oraz obsługi klienta – przygotowanie do roli trenera wewnętrznego
Asystent Dyrektora Działu Zakupów Korporacyjnych
• wspieranie pracy dyrektora działu (tworzenie raportów, prezentacji, dokumentacji)
• wspieranie pracy 50 – osobowego działu (pomoc w zadaniach bieżących oraz sprawach personalnych, organizowanie wyjazdów integracyjnych, wspieranie organizacji szkoleń oraz rozwoju pracowników)
• kontakt z klientem zewnętrznym
• zapewnienie efektywnej komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej
• bezpośrednia współpraca z wyższym szczeblem zarządzającym
• wspieranie pracy 50 – osobowego działu (pomoc w zadaniach bieżących oraz sprawach personalnych, organizowanie wyjazdów integracyjnych, wspieranie organizacji szkoleń oraz rozwoju pracowników)
• kontakt z klientem zewnętrznym
• zapewnienie efektywnej komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej
• bezpośrednia współpraca z wyższym szczeblem zarządzającym
Specjalista ds. generowania przychodu
• realizacja wyznaczonych celów finansowych poprzez sprzedaż powierzchni reklamowej
• prowadzenie negocjacji handlowych
• bezpośredni kontakt z klientem zewnętrznym
• pozyskiwanie nowych klientów
• koordynowanie procesu animacji i degustacji na całą Polskę (56 sklepów dużego formatu)
• organizowanie akcji eventowych
• prowadzenie negocjacji handlowych
• bezpośredni kontakt z klientem zewnętrznym
• pozyskiwanie nowych klientów
• koordynowanie procesu animacji i degustacji na całą Polskę (56 sklepów dużego formatu)
• organizowanie akcji eventowych
Szkolenia i kursy
2014 - Certyfikat Coacha w Szkole Profesjonalnego Coachingu - nstytut Psychoedukacji i Rozwoju Integralnego
2014 - Trening Interpersonalny - Instytut Psychoedukacji i Rozwoju Integralnego
2013 - Formułowanie celów przez Coaching - Suasor
Warsztat trenerski - Suasor
2012 - Dynamika Grupy (Proces grupowy) – Wszechnica UJ
Akademia Terapii Ekspresyjnych – Prapełnia – kurs instruktorski
Superwizja - Nowe Motywacje
Obsługa Klienta w Sytuacjach Niestandardowych - House of Skills
Szkolenie dla asesorów – Strategie Personalne
Wywieranie wpływu – szkolenie wewnętrzne Tesco
Efektywność osobista – szkolenie wewnętrzne Tesco
2011 - Warsztat strategiczny- równe szanse dla kobiet w zarządzaniu przedsiębiorstwem – House of Skills
Obsługa Klienta/Aktywna sprzedaż – House of Skills
Zarządzanie przez Coching - House of Skills
Jak szkolić w miejscu pracy? – warsztat trenerski– Nowe Motywacje
2010 - Zarządzanie projektem – szkolenie wewnętrzne Tesco
Strategiczne zarządzanie zmianą – House of Skills
Rozwiązywanie Problemów i Myślenie Innowacyjne – House of Skills
Szkolenia wewnętrzne TTT z zakresu komunikacji, budowania zespołu, prezentacji - Tesco
2009 - Szkolenie z obsługi programu Power Point - Comarch
Budowanie zespołu – szkolenie wewnętrzne Tesco
Umiejętność komunikacji – szkolenie wewnętrzne Tesco
2014 - Trening Interpersonalny - Instytut Psychoedukacji i Rozwoju Integralnego
2013 - Formułowanie celów przez Coaching - Suasor
Warsztat trenerski - Suasor
2012 - Dynamika Grupy (Proces grupowy) – Wszechnica UJ
Akademia Terapii Ekspresyjnych – Prapełnia – kurs instruktorski
Superwizja - Nowe Motywacje
Obsługa Klienta w Sytuacjach Niestandardowych - House of Skills
Szkolenie dla asesorów – Strategie Personalne
Wywieranie wpływu – szkolenie wewnętrzne Tesco
Efektywność osobista – szkolenie wewnętrzne Tesco
2011 - Warsztat strategiczny- równe szanse dla kobiet w zarządzaniu przedsiębiorstwem – House of Skills
Obsługa Klienta/Aktywna sprzedaż – House of Skills
Zarządzanie przez Coching - House of Skills
Jak szkolić w miejscu pracy? – warsztat trenerski– Nowe Motywacje
2010 - Zarządzanie projektem – szkolenie wewnętrzne Tesco
Strategiczne zarządzanie zmianą – House of Skills
Rozwiązywanie Problemów i Myślenie Innowacyjne – House of Skills
Szkolenia wewnętrzne TTT z zakresu komunikacji, budowania zespołu, prezentacji - Tesco
2009 - Szkolenie z obsługi programu Power Point - Comarch
Budowanie zespołu – szkolenie wewnętrzne Tesco
Umiejętność komunikacji – szkolenie wewnętrzne Tesco
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Coaching
Human Resources/Zasoby ludzkie
Szkolenia/Rozwój
Grupy
Dla COACHA
Grupa powstała na rzecz serwisu BogatyUmysl.pl skupiającego ekspertów z dziedziny rozwoju osobistego oraz osoby zainteresowane korzystaniem z ich usług.
Szkolenia, konferencje, targi
Informacje o wydarzeniach biznesowych (targi, konferencje, szkolenia,wystawy i pozostałe imprezy).
Trener z pasją
Grupa dla trenerów pracujących z pasją i tych którzy chcą w przyszłości zostać trenerami.
Trenerzy Biznesu/Szkolenia "miękkie"
Grupa poświęcona zagadnieniom związanym z działaniami szkoleniowymi w organizacjach.