Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Asystentka Prezesa Zarządu
· Koordynacja pracy biura,
· Współpraca z podmiotami zewnętrznymi,
· Koordynacja spotkań zewnętrznych,
· Kontakty z menedżerami poszczególnych działów i rozwiązywanie zgłaszanych przez
nich problemów;
· Prowadzenie kalendarza zarządu i planowanie spotkań;
· Rozwiązywanie bieżących problemów,
· Zbieranie ofert od wykonawców i optymalizacja zakupów;
· Kontakty z urzędami i instytucjami państwowymi w celu organizacji koniecznych
pozwoleń, uzgodnień, licencji;
· Organizacja podróży służbowych;
· Rozliczanie delegacji i wyjazdów Prezesa;
· Przygotowanie korespondencji zewnętrznej;
· Realizacja zadań zleconych przez Prezesa;
· Współpraca z podmiotami zewnętrznymi,
· Koordynacja spotkań zewnętrznych,
· Kontakty z menedżerami poszczególnych działów i rozwiązywanie zgłaszanych przez
nich problemów;
· Prowadzenie kalendarza zarządu i planowanie spotkań;
· Rozwiązywanie bieżących problemów,
· Zbieranie ofert od wykonawców i optymalizacja zakupów;
· Kontakty z urzędami i instytucjami państwowymi w celu organizacji koniecznych
pozwoleń, uzgodnień, licencji;
· Organizacja podróży służbowych;
· Rozliczanie delegacji i wyjazdów Prezesa;
· Przygotowanie korespondencji zewnętrznej;
· Realizacja zadań zleconych przez Prezesa;
Asystentka Prezesa
-Kontakty z menedżerami poszczególnych restauracji, i rozwiązywanie
zgłaszanych przez nich problemów.
- Prowadzenie kalendarza zarządu i planowanie spotkań
-Zbieranie ofert od dostawców i optymalizacja zakupów
- Przygotowanie zestawień i raportów dotyczących m.in. kosztów
działalności firmy, kosztów jednostkowych produktów, analiz rynku
- Kontakty z urzędami i instytucjami państwowymi w celu organizacji
koniecznych pozwoleń, uzgodnień, licencji.
- Organizacja podróży służbowych
- Rozliczanie delegacji i wyjazdów pracowników
-Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w firmie
- Kompletowanie dokumentów inwestycyjnych;
- Rozliczenie faktur inwestycyjnych i operacyjnych;
-Ewidencja generaliów i umów handlowych dot. spółek restauracyjnych;
-Przygotowanie korespondencji zewnętrznej;
-Aktualizacja list rabatowych;
-Optymalizacja ubezpieczeń nowych inwestycji oraz bieżącej działalności
firmy
-Realizacja zadań zleconych przez Prezesa i Dyrektora ds. Rozwoju;
- Koordynacja pracy biura;
- Publikacja ogłoszeń na pracuj.pl;
- Kompletowanie dokumentów do urzędów w kwestiach pozwoleń i decyzji;
- Występowanie do urzędów o pozwolenia;
- Kontakt z instytucjami i partnerami biznesowymi w zakresie współpracy z restauracjami;
zgłaszanych przez nich problemów.
- Prowadzenie kalendarza zarządu i planowanie spotkań
-Zbieranie ofert od dostawców i optymalizacja zakupów
- Przygotowanie zestawień i raportów dotyczących m.in. kosztów
działalności firmy, kosztów jednostkowych produktów, analiz rynku
- Kontakty z urzędami i instytucjami państwowymi w celu organizacji
koniecznych pozwoleń, uzgodnień, licencji.
- Organizacja podróży służbowych
- Rozliczanie delegacji i wyjazdów pracowników
-Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w firmie
- Kompletowanie dokumentów inwestycyjnych;
- Rozliczenie faktur inwestycyjnych i operacyjnych;
-Ewidencja generaliów i umów handlowych dot. spółek restauracyjnych;
-Przygotowanie korespondencji zewnętrznej;
-Aktualizacja list rabatowych;
-Optymalizacja ubezpieczeń nowych inwestycji oraz bieżącej działalności
firmy
-Realizacja zadań zleconych przez Prezesa i Dyrektora ds. Rozwoju;
- Koordynacja pracy biura;
- Publikacja ogłoszeń na pracuj.pl;
- Kompletowanie dokumentów do urzędów w kwestiach pozwoleń i decyzji;
- Występowanie do urzędów o pozwolenia;
- Kontakt z instytucjami i partnerami biznesowymi w zakresie współpracy z restauracjami;
asystentka zarządu
- koordynowanie przepływu informacji i dokumentacji w firmie,
- redagowanie korespondencji, zestawień i raportów
- prowadzenie bieżącej ewidencji dokumentów przychodzących i wychodzących,
-prowadzenie teczek pracowniczych,
- zarządzanie kalendarzem spotkań zarządu,
- organizowanie i obsługa spotkań, szkoleń oraz podróży służbowych,
- rozliczanie wydatków gotówkowych,
- wystawianie faktur i dokumentów związanych z realizacją zamówienia,
obsługa centrali telefonicznej oraz przyjmowanie gości,
- zamawianie materiałów i artykułów niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania biura,
- współpraca z firmami zewnętrznymi,
- udział w rozmowach negocjacyjnych z klientami firmy,
- współpraca z innymi działami w firmie,
- realizacja innych zadań zleconych przez zarząd.
- redagowanie korespondencji, zestawień i raportów
- prowadzenie bieżącej ewidencji dokumentów przychodzących i wychodzących,
-prowadzenie teczek pracowniczych,
- zarządzanie kalendarzem spotkań zarządu,
- organizowanie i obsługa spotkań, szkoleń oraz podróży służbowych,
- rozliczanie wydatków gotówkowych,
- wystawianie faktur i dokumentów związanych z realizacją zamówienia,
obsługa centrali telefonicznej oraz przyjmowanie gości,
- zamawianie materiałów i artykułów niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania biura,
- współpraca z firmami zewnętrznymi,
- udział w rozmowach negocjacyjnych z klientami firmy,
- współpraca z innymi działami w firmie,
- realizacja innych zadań zleconych przez zarząd.
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Administracja biurowa
Inne
Zainteresowania
- teatr
- polityka i kultura Kuby
- pływanie
- polityka i kultura Kuby
- pływanie
Grupy
sggw
SGGW to jedna z najstarszych polskich uczelni. Zawsze wysoko w rankingach. Otrzymała tytuł „Najbardziej innowacyjnej i kreatywnej uczelni w Polsce”.
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.