Doświadczenie zawodowe
Recruitment and Employer Branding Specialist
- odpowiedzialność za proces rekrutacyjny
- prowadzenie procesów rekrutacyjnych
- budowanie strategii Employer Branding
- koordynowanie aktywności na rynku studenckim w celu utrzymania pozycji "Pracodawcy z wyboru"
- kreowanie wizerunku pracodawcy, poprzez komunikację zewnętrzną, kampanie wizerunkowe, eventy i aktywności wśród społeczności akademickiej
- prowadzenie procesów rekrutacyjnych
- budowanie strategii Employer Branding
- koordynowanie aktywności na rynku studenckim w celu utrzymania pozycji "Pracodawcy z wyboru"
- kreowanie wizerunku pracodawcy, poprzez komunikację zewnętrzną, kampanie wizerunkowe, eventy i aktywności wśród społeczności akademickiej
Graduate Activity Specialist
- Employer Branding - kreowanie wizerunku pracodawcy w jednej z najlepiej postrzeganych na rynku firm FMCG.
- współpraca z organizacjami studenckimi, uniwersytetami i ośrodkami akademickimi w celu budowania wizerunku "Pracodawcy z wyboru" ( Employer of choice).
- kreowanie komunikacji zewnętrznej skierowanej do studentów, graduatów i przyszłych współpracowników.
- koordynacja projektów staży i praktyk.
- współpraca z organizacjami studenckimi, uniwersytetami i ośrodkami akademickimi w celu budowania wizerunku "Pracodawcy z wyboru" ( Employer of choice).
- kreowanie komunikacji zewnętrznej skierowanej do studentów, graduatów i przyszłych współpracowników.
- koordynacja projektów staży i praktyk.
Teritorry Account Manager
- zapewnienie maksymalnej dostępności produktów,
- osiąganie ustalonych celów sprzedażowych,
- wyznaczanie i koordynowanie aktywności sprzedażowych dla akwizycji,
- kontakt bezpośredni z dystrybutorami,
- tworzenie i komunikowanie planu pracy zgodnie z opracowaną strategią,
- kontrola efektywnego wykorzystania budżetu.
- osiąganie ustalonych celów sprzedażowych,
- wyznaczanie i koordynowanie aktywności sprzedażowych dla akwizycji,
- kontakt bezpośredni z dystrybutorami,
- tworzenie i komunikowanie planu pracy zgodnie z opracowaną strategią,
- kontrola efektywnego wykorzystania budżetu.
Specjalizacje
Human Resources/Zasoby ludzkie
Kadry i płace
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Human Resources/Zasoby ludzkie
Szkolenia/Rozwój
Grupy
Baśnie i bajki
„Baśnie są bardziej niż prawdziwe nie dlatego,
iż mówią nam, że istnieją smoki,
ale że uświadamiają, iż smoki można pokonać.”
G.K. Chesterton
Employer Branding
Grupa zrzesza osoby zainteresowane zawodowo lub naukowo Employer branding'iem czyli wizerunkiem pracodawców. Ma na celu wymianę informacji, badań, doświadczeń, dobrych praktyk i pomysłów z zakresu EB
Jung
Carl Gustav Jung - najwybitniejszy psycholog naszych dziejów.
Grupa dla wszystkich miłośników myśli Junga i psychologii analitycznej
Testy psychologiczne
Grupa dla psychologów, teoretyków, praktyków, którzy w swojej pracy posługuja sie testami psychologicznymi.