Języki
angielski
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
manager d/s promocji i projektów specjalnych
- Tworzenie strategii marketingowej, głównie zewnętrznej
- Przygotowywanie, organizowanie i nadzorowanie eventów oraz projektów biznesowych dot. części offline'owej
- Współtworzenie i współplanowanie działań e-marketingu dot. Sympatia.pl
- Kontakty z mediami / nawiązywanie współpracy promocyjnej
- Przygotowywanie tekstów PR-owych i dbanie o wizerunek serwisu w mediach.
- Przygotowywanie, organizowanie i nadzorowanie eventów oraz projektów biznesowych dot. części offline'owej
- Współtworzenie i współplanowanie działań e-marketingu dot. Sympatia.pl
- Kontakty z mediami / nawiązywanie współpracy promocyjnej
- Przygotowywanie tekstów PR-owych i dbanie o wizerunek serwisu w mediach.
manager d/s marketingu i PR
Ośrodek Rekreacji i Wypoczynku Kryspinów "nad zalewem"
- Planowania oraz wdrażanie strategii marketingowej promocyjnej oraz komunikacyjnej
- Planowanie i organizacja eventów i imprez (ich lista na www.kryspinow.com.pl w zakładce imprezy 2007)
- Współpraca z mediami i działania PR
- Nawiązywanie współpracy barterowej ze wszelkimi podmiotami mogącymi wzbogacić ofertę Ośrodka (krakowskie kluby, kina, teatry etc.)
- Tworzenie ofert i umów (ich negocjowanie i zawieranie).
- Planowanie i organizacja eventów i imprez (ich lista na www.kryspinow.com.pl w zakładce imprezy 2007)
- Współpraca z mediami i działania PR
- Nawiązywanie współpracy barterowej ze wszelkimi podmiotami mogącymi wzbogacić ofertę Ośrodka (krakowskie kluby, kina, teatry etc.)
- Tworzenie ofert i umów (ich negocjowanie i zawieranie).
specjalista d/s marketingu i PR
portal i dwutygodnik www.polskagielda.pl
- Planowanie i koordynacja działań związanych z e-marketingiem, promocją i PR
- Opracowywanie tekstów informacyjnych na portal,
redagowanie artykułów do dwutygodnika (motoryzacja, nieruchomości)
- Kontakt z mediami i działania PR tytułu
- Współpraca z partnerami zewnętrznymi
- Koordynacja działań drukarskich i kolportażowych tytułu
- Opracowywanie tekstów informacyjnych na portal,
redagowanie artykułów do dwutygodnika (motoryzacja, nieruchomości)
- Kontakt z mediami i działania PR tytułu
- Współpraca z partnerami zewnętrznymi
- Koordynacja działań drukarskich i kolportażowych tytułu
specjalista d/s PR
wyprawa Expedycja "Morze Czarne"
- działania PR
- przygotowywanie materiałów prasowych, artykułów i relacji popartych publikacją w („Angorze”, „Dzień Dobry” oraz pismach branżowych, które objęły patronat nad imprezą)
- zawieranie umów patronackich,
- organizacja wystaw fotograficznych ze zdjęciami
z wyprawy
- przygotowywanie materiałów prasowych, artykułów i relacji popartych publikacją w („Angorze”, „Dzień Dobry” oraz pismach branżowych, które objęły patronat nad imprezą)
- zawieranie umów patronackich,
- organizacja wystaw fotograficznych ze zdjęciami
z wyprawy
Szkolenia i kursy
Międzykulturowe PR (studia podyplomowe, Akademia Krakowska im. Frycza Modrzewskiego - od marca 2010)
Warsztaty „ Sponsoring oraz współpraca dużych brandów” prowadzone przez MTV w ramach festiwalu „Kreatura”
Kurs fotografii reklamowej (fotografia artystyczna, komputerowa obróbka zdjęć).
Warsztaty „ Sponsoring oraz współpraca dużych brandów” prowadzone przez MTV w ramach festiwalu „Kreatura”
Kurs fotografii reklamowej (fotografia artystyczna, komputerowa obróbka zdjęć).
Edukacja
Specjalizacje
Public Relations
Zewnętrzny PR
Zainteresowania
Fotografia, media, kino europejskie, festiwale filmowe, Carcassone, podróże dalekie i bliskie, Włochy, wino, kuchnia.
Grupy
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Akademia Górniczo-Hutnicza to jedna z najlepszych i najbardziej renomowanych polskich uczelni, od lat zajmująca czołowe miejsca w rankingach szkół wyższych. Przoduje w dziedzinie nowocze
Barter
Jedyną wadą w przypadku wymiany barterowej jest tzw. zgodność wzajemnych potrzeb, tzn. żeby mój towar był potrzebny Tobie, a Twój towar mnie
Event Managers Club
Grupa zrzeszająca Event Managerów czyli osoby zajmujące się organizacją eventów tj. imprez integracyjnych i motywacyjnych dla pracowników i klientów firmy, imprez promocyj
Kino
Kinomaniacy, przyłaczcie się! Może ktoś oglądał ostatnio ciekawy film, albo chce pogadać o swoim ulubionym reżyserze, aktorze, filmowej scenie.
Marketingowcy i PRowcy idą z GoldenLine na...
Co jakiś czas GoldenLine będzie miało dla swoich użytkowników zainteresowanych szeroko pojętym marketingiem i PR-em wejściówki na wydarzenia branżowe (szkolenia, seminaria, konferencje, itd.).
Polskie Public Relations
O polskim Public Relations; jego zaletach i wadach, kreatywności, etyce, postrzeganiu przez media itp.
PROMOCJA POLSKI
Promocja gospodarcza, promocja kultury, marka Polski, marketing narodowy, . Zapraszamy specjalistów, studentów, artystów i przedstawicieli instytucji promujących Polskę.