Ewa Rudkowska

Owner, Agencja Public Relations Gamma PR

Wypowiedzi

  • Ewa Rudkowska
    Wpis na tablicy
    Poszukuję kreatywnego i doświadczonego PRowca z warsztatem i otwartą głową. Wymagania: praktyka zawodowa w agencji PR (firmie/dziale PR) na samodzielnym stanowisku, komunikatywność na granicy gadulstwa, łatwość w pisaniu i redagowaniu tekstów wszelakich, doskonała organizacja pracy i umiejętność określania priorytetów, pozytywne nastawienie oraz upór w zdobywaniu cyferek do KPI... Znajomość Social Mediów oraz własnych relacji z dziennikarzami mile widziana.
    Oferuję: umowę o pracę, miejsce w świetnym zespole, pracę nad projektami dla uznanych marek, sporo nietuzinkowych wyzwań, rzetelność w relacjach pracodawca - pracownik, godziny pracy do wyboru. Kontakt do mnie tutaj lub na maila, którego można znaleźć na naszej stronie.
    • 28.04.2016, 09:26
  • Ewa Rudkowska
    Wpis na grupie Nie polecam ! w temacie Ołpen fajnanszajs
    6.03.2012, 18:34

    Niestety open jest chyba w tym najgorszy, sama sie o nich obiłam i wyszłam wielce zniesmaczona. Ale jak czytałam opinie o kilkunastu innych firmach doradczych, wszystkie mialy beznadziejne opinie. Komu wierzyć?

  • Ewa Rudkowska
    Wpis na grupie Marketing Interaktywny w temacie Poszukuje klimatycznego klubu na imprezę dla dziennikarzy...

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Marketing Interaktywny

  • Ewa Rudkowska
    Wpis na grupie Marketing i PR w IT w temacie Klimatyczny klub w Warszawie na imprezę dla dziennikarzy...

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Marketing i PR w IT

  • Ewa Rudkowska
    Wpis na tablicy
    Szaleństwo Świąteczne wokół nas, prezenty, śledzie, choinka, ostatnie maile z życzeniami...zwolnijmy, prze-żyjmy. Życzenia od wszystkich tabascowiczów, filmowe i nietypowe..
    http://blog.tabasco.pl/swiateczne-zyczenia-dla-zapraco...
    • 20.12.2010, 16:05
  • Ewa Rudkowska
    Wpis na grupie Public Relations PRODUKTU w temacie PRowiec poszukiwany - branża IT i we Wrocławiu

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Public Relations PRODUKTU

  • Ewa Rudkowska
    Wpis na grupie Illustratorzy i rysownicy w temacie Ruszył nowy konkurs na komiks
    18.03.2010, 12:28

    Ależ Wy podchodzicie do tego śmiertlnie poważnie. Toż to nie jest konkurs na najlepszy rysunek "kategorii" czy stworzenie logo dla poważnej firmy, a nagroda nie jest równoznaczna z pensją czy prestiżowym znaczkiem do CV. To zabawa. Trochę humoru w to włóżcie.

  • Ewa Rudkowska
    Wpis na grupie Illustratorzy i rysownicy w temacie Ruszył nowy konkurs na komiks
    10.03.2010, 16:22

    Po kilku dniach zebrała się naprawdę spora grupa fanów konkursu na facebooku. Jest też kilkanaście propozycji rysunku - zakończenia zabawnej historyjki komiksowej - przesłanych również przez nie-profesjonalistów. Czyżby żaden z profesjonalistów nie chciał się zmierzyć z tematem?

    Ewa Rudkowska:
    Ciekawy konkurs dla rysowników z otwartym umysłem pojawił się właśnie na facebooku: http://www.facebook.com/Maszduzego .
    Zasada jest prosta - do zamieszczonego komiksu należy wymyślić i dorysować zakończenie. Komiks jest zabawny, historyjka prosta, ale i zaskakująca. Myślę, że to pole do popisu dla wszystkich rydsowników, nie tylko tych parających się sztuką komiksu. Nagrodami są telewizory LCD, przyznawane co tydzień, więc jest o co walczyć. Powalczycie?

  • Ewa Rudkowska
    Wpis na grupie Public relations dziś w temacie Facebook kiepski na działania PR?
    5.03.2010, 15:15

    Z Twoich doświadczeń wynika więc, że warto wykorzystywać Facebooka. W tej chwili to bodaj najszybciej rosnąca w Polsce strona "social media", która gromadzi fanów wszelkich grup docelowych. Ten pomysł czy pomyślunek, o którym mówi Katarzyna musi angażować ablo zmysł kreacji albo potrzebę docenienia zwykłego Kowalskiego, czyli nie może być zbyt skomplikowaną i wydumaną akcją. Konkukurs Funai wydaje się zawierać jedno i drugie./sprawdziłam/ Wymyślenie zakończenia historyjki przedstawionej w formie zabawnego i dwuznacznego komiksu (podtekst erotyczny, ale podany w smaczny sposób) jest w zasięgu każdego użytkownika Facebooka.Ciekawe jak potoczy się ta akcja.
    Katarzyno - chętnie obejrzałabym akcję, o której mówisz...600 fanów to ogrom.

    author
    ]Katarzyna M.:[/author]

    Tomasz Günther Reich:
    Od jakiegoś czasu obserwuje coraz więcej działań promocyjnych z użyciem Facebooka. Firmy tworzą strategie, ładują pieniądze w nagrody i zachęcają do udziału w zabawie. Wychodzi na ogół źle. Ostatnio Funai ruszyło ostro z kampanią "Masz dużego".... Na facebooku proponuje udział w zabawie dokończenia komiksu. Co myślicie o wykorzystaniu portali społecznościowych do takich działań PR. Czy Polacy już dojrzeli do takich działań PR?

    Kwestia wyboru grupy docelowej - trzeba popatrzeć na to, którzy Polacy na Facebooku są. Ostatnio robiliśmy akcję, żeby potestować pewne rzeczy. W ciągu dwóch dni bez reklamy zgromadziliśmy ponad 600 fanów, którzy komentowali, dodawali własne treści, etc.
    Czyli da się, tylko z pomysłem i pomyślunkiem.

  • Ewa Rudkowska
    Wpis na grupie Reklama, marketing, marka w temacie Nie bierz do buzi
    5.03.2010, 11:25

    Myślę,że powoli już jest. Wielokrtonie widziałam pudła z logo Funai w rękach właśnie zwykłego Kowalskiego - w Media Markcie czy Makro. A reklama jest bardzo oszczędna w wyrazie z tego właśnie powodu - niech potencjalny klient zapamięta dwie rzeczy - zadziwiające hasło i funai.pl. Nie podejrzewam wiekszosci Polaków o tak posuniętą sklerozę..

    Marta Łabas:[/author]

    Ewa Rudkowska:
    Błażej Statuch:
    Ewa M.:
    Z tym małym i dużym to całkowity niewypał, jak dla mnie i do tego niepoprawny gramatycznie ten tekst, jeśli już się wie, do czego się odnosi.

    A sądzisz, że w dzisiejszych czasach dobre hasło to wszystko? - czasami niepoprawność stylistyczna jest świadomie zamieszczona... dodam jeszcze coś do wcześniejszego posta - wszyscy oceniają okiem speców od marketingu, ale zwykły Kowalski ni cholery nie spojrzy na to od strony racjonalnej, a ucieszy jape (^_^) i tylko pod względem emocjonalnym to oceni.

    Zgadzam sie z przedmówcą. My tutaj dyskutujemy jako fachowcy - ja bym to inaczej.., to niewybredne..itp. Zwykły Kowalski - czy ma dużego czy małego - może się zainteresować się promocją właśnie z powodu tej pokrętnej logiki. Taki był cel- zaintrygować, przyciągnąć uwagę. Skoro sami o tym piszecie - ba! - wiecie ze Fuani to telewizory - sprawdziliście. Czyli działa?

    Branżowi ludzie zapewne sprawdzili bo zaintrygowała ich ta rekalama czego przykładem jest ten wątek. Zwykły Kowalski zanim dojdzie do domu to zapomni co to za "wyraz" miał zapamiętać.... często tak jest. Tymbardziej ze ta marka nie jest bardzo rozpoznawalna na naszym rynku.

  • Ewa Rudkowska
    Wpis na grupie Illustratorzy i rysownicy w temacie Ruszył nowy konkurs na komiks
    5.03.2010, 11:10

    Ciekawy konkurs dla rysowników z otwartym umysłem pojawił się właśnie na facebooku: http://www.facebook.com/Maszduzego .
    Zasada jest prosta - do zamieszczonego komiksu należy wymyślić i dorysować zakończenie. Komiks jest zabawny, historyjka prosta, ale i zaskakująca. Myślę, że to pole do popisu dla wszystkich rydsowników, nie tylko tych parających się sztuką komiksu. Nagrodami są telewizory LCD, przyznawane co tydzień, więc jest o co walczyć. Powalczycie?

  • Ewa Rudkowska
    Wpis na grupie Reklama, marketing, marka w temacie Nie bierz do buzi
    26.02.2010, 16:46

    Cygal D.:
    Markę Funai zna mnóstwo ludzi w wieku powyżej 25lat.

    Kiedyś(jakieś 15lat temu) tego sprzętu nie trzeba było reklamować jak teraz dzikimi reklamami.

    W ogóle nie trzeba było reklamować ;-) Takie były przecież czasy ,że telewizory długi na sklepowych półkach nie stały...

    Wracając do reklamy a raczej parodii reklamy bo tak to nazwę.

    Czasem tak już jest ,że ktoś zrobi coś całkiem na odwrót(wbrew logice) i tylko w ten sposób może to zostać zauważone.


    Mam wrażenie, ze właśnie o to tu chodziło - i pewnie nie jeden Kowalski, jeśli już wszedł na stronę i przeczytał o promocji, po prostu z niej skorzystał. Daje głowę, że wielu z nas/Was, mimo zdegustowania reklamami Media Marktu czy Saturna,przynajmniej kilka razy od początku istnienia obu odwiedziło te sieci i zakupiło promowany sprzęt czy multimedia. Bo jednak lepsza cena, czyli po prostu kasa, robi swoje.

  • Ewa Rudkowska
    Wpis na grupie Reklama, marketing, marka w temacie Nie bierz do buzi
    25.02.2010, 11:12

    Błażej Statuch:
    Ewa M.:
    Z tym małym i dużym to całkowity niewypał, jak dla mnie i do tego niepoprawny gramatycznie ten tekst, jeśli już się wie, do czego się odnosi.

    A sądzisz, że w dzisiejszych czasach dobre hasło to wszystko? - czasami niepoprawność stylistyczna jest świadomie zamieszczona... dodam jeszcze coś do wcześniejszego posta - wszyscy oceniają okiem speców od marketingu, ale zwykły Kowalski ni cholery nie spojrzy na to od strony racjonalnej, a ucieszy jape (^_^) i tylko pod względem emocjonalnym to oceni.

    Zgadzam sie z przedmówcą. My tutaj dyskutujemy jako fachowcy - ja bym to inaczej.., to niewybredne..itp. Zwykły Kowalski - czy ma dużego czy małego - może się zainteresować się promocją właśnie z powodu tej pokrętnej logiki. Taki był cel- zaintrygować, przyciągnąć uwagę. Skoro sami o tym piszecie - ba! - wiecie ze Fuani to telewizory - sprawdziliście. Czyli działa?

  • Ewa Rudkowska
    Wpis na grupie Viral marketing w temacie Efektywny viral filmu NVIDIA
    26.01.2010, 16:40

    Witam,
    Co sądzicie o tym filmie? To raczej przedstawienie technologii niż prawdziwy viral, ale myślę pewien potencjał posiada. Jak naefektywniej go wypromować? Będę wdzięczna za pomysły, z pewnością dużo dadzą mi Wasze komentarze do naszej wewnętrznej burzy mózgów.
    Dzięki i pozdrawiam
    Ewa
    http://www.youtube.com/watch?v=gmadgTGlrGcEwa Rudkowska edytował(a) ten post dnia 26.01.10 o godzinie 16:41

  • Ewa Rudkowska
    Wpis na grupie Marketing, PR w temacie Rzutki PR-owiec płci żeńskiej we Wrocławiu potrzebny,...
    30.12.2009, 20:47

    Witam wszystkich,
    Poszukuję osoby o świeżym umyśle i rzutkim usposobieniu, nie odrzucającej jednak czynności monotonnych, obowiązków comiesięcznych związanych z osiagnięciem celu czy raportowaniem
    wyników klientowi.Podstawą zaś jest umiejętne i efektywne koordynowanie swoich zajęć w ciągu dnia i miesiąca tak,aby "praca po godzinach" pozostała tylko w sferze współczucia dla innych, a
    rezultaty wywoływały na twarzach wszystkich zainteresowanych uśmiech zadowolenia. Preferowana płeć żeńska. Praca we Wrocławiu.Ewa Rudkowska edytował(a) ten post dnia 04.01.10 o godzinie 10:36

  • Ewa Rudkowska
    Wpis na grupie Praca szuka ciebie w temacie Osoba rzutka, bardzo dobra znajomosć j.angielskiego,...
    30.12.2009, 20:21

    Witam wszystkich,
    Poszukuję osoby o świeżym umyśle i rzutkim usposobieniu, nie odrzucającej jednak czynności monotonnych, obowiązków comiesięcznych związanych z osiagnięciem celu czy raportowaniem wyników klientowi. Ogromnie ważna jest też bardzo dobra znajomość języka angielskiego (tłumaczenie notek prasowych na cito). Podstawą zaś jest umiejętne i efektywne koordynowanie swoich zajęć w ciągu dnia i miesiąca tak,aby "praca po godzinach" pozostała tylko w sferze współczucia dla innych, a rezultaty wywoływały na twarzach wszystkich zainteresowanych uśmiech zadowolenia. Preferowana płeć żeńska. Praca we Wrocławiu.

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do