Ewa Rokicka

Dyrektor Działu Sprzedaży, Business Media Solutions

Umiejętności

Obsługa kluczowych klientów Negocjacje Budowanie zepołu Sprzedaż organizacja eventów Utrzymywanie relacji z klientem B2B Sales

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Business Media Solutions
Dyrektor Działu Sprzedaży
* Zarządzanie zespołem Business Partnerów:
- Ustalanie Strategii Sprzedaży
- Motywacja Zespołu, Coaching
- Ustalanie i odpowiedzialność za cele
- Kontrola, Analiza i raporty dot. pracy zespołu
- Rekrutacja
* Wielopłaszczyznowe zarządzanie portfelem kluczowych klientów firmy celem sprzedaży spotkań biznesowych (eventów, konferencji, warsztatów branżowych, szkoleń wewnętrznych dla sektorów m.in. takich jak: Prawo, Windykacja, Call/Contact Center, HR, Audyt, Sprzedaż)
* Pozyskiwanie nowych klientów biznesowych oraz aktualizacja bazy danych;
* Zaangażowanie w przygotowanie i przebieg konferencji;
* Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z prestiżowymi klientami, liderami w swoich branżach;
* Prowadzenie negocjacji.
Business Media Solutions
Dyrektor Działu Sprzedaży
* Zarządzanie zespołem Business Partnerów:
- Ustalanie Strategii Sprzedaży
- Motywacja Zespołu, Coaching
- Ustalanie i odpowiedzialność za cele
- Kontrola, Analiza i raporty dot. pracy zespołu
- Rekrutacja
* Wielopłaszczyznowe zarządzanie portfelem kluczowych klientów firmy celem sprzedaży spotkań biznesowych (eventów, konferencji, warsztatów branżowych, szkoleń wewnętrznych dla sektorów m.in. takich jak: Prawo, Windykacja, Call/Contact Center, HR, Audyt, Sprzedaż)
* Pozyskiwanie nowych klientów biznesowych oraz aktualizacja bazy danych;
* Zaangażowanie w przygotowanie i przebieg konferencji;
* Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z prestiżowymi klientami, liderami w swoich branżach;
* Prowadzenie negocjacji.
Business Media Solutions
Business Partner
- Wielopłaszczyznowe zarządzanie portfelem kluczowych klientów firmy celem sprzedaży spotkań biznesowych (eventów, konferencji, warsztatów branżowych, szkoleń wewnętrznych  dla sektorów m.in. takich jak: Prawo, Windykacja, Call/Contact Center, HR, Audyt, Sprzedaż)
- Pozyskiwanie nowych klientów biznesowych oraz aktualizacja bazy danych;
- Zaangażowanie w przygotowanie i przebieg konferencji;
- Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z prestiżowymi klientami, liderami w swoich branżach;
- Prowadzenie negocjacji.
CAMAIEU POLSKA SP. Z O.O
Koordynator Ekipy Sprzedawców

Edukacja

Logo
Administracja, magisterskie
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie

Specjalizacje

Obsługa klienta
Usługi profesjonalne