Umiejętności
Obsługa kluczowych klientów
Negocjacje
Budowanie zepołu
Sprzedaż
organizacja eventów
Utrzymywanie relacji z klientem
B2B Sales
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Działu Sprzedaży
* Zarządzanie zespołem Business Partnerów:
- Ustalanie Strategii Sprzedaży
- Motywacja Zespołu, Coaching
- Ustalanie i odpowiedzialność za cele
- Kontrola, Analiza i raporty dot. pracy zespołu
- Rekrutacja
* Wielopłaszczyznowe zarządzanie portfelem kluczowych klientów firmy celem sprzedaży spotkań biznesowych (eventów, konferencji, warsztatów branżowych, szkoleń wewnętrznych dla sektorów m.in. takich jak: Prawo, Windykacja, Call/Contact Center, HR, Audyt, Sprzedaż)
* Pozyskiwanie nowych klientów biznesowych oraz aktualizacja bazy danych;
* Zaangażowanie w przygotowanie i przebieg konferencji;
* Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z prestiżowymi klientami, liderami w swoich branżach;
* Prowadzenie negocjacji.
- Ustalanie Strategii Sprzedaży
- Motywacja Zespołu, Coaching
- Ustalanie i odpowiedzialność za cele
- Kontrola, Analiza i raporty dot. pracy zespołu
- Rekrutacja
* Wielopłaszczyznowe zarządzanie portfelem kluczowych klientów firmy celem sprzedaży spotkań biznesowych (eventów, konferencji, warsztatów branżowych, szkoleń wewnętrznych dla sektorów m.in. takich jak: Prawo, Windykacja, Call/Contact Center, HR, Audyt, Sprzedaż)
* Pozyskiwanie nowych klientów biznesowych oraz aktualizacja bazy danych;
* Zaangażowanie w przygotowanie i przebieg konferencji;
* Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z prestiżowymi klientami, liderami w swoich branżach;
* Prowadzenie negocjacji.
Dyrektor Działu Sprzedaży
* Zarządzanie zespołem Business Partnerów:
- Ustalanie Strategii Sprzedaży
- Motywacja Zespołu, Coaching
- Ustalanie i odpowiedzialność za cele
- Kontrola, Analiza i raporty dot. pracy zespołu
- Rekrutacja
* Wielopłaszczyznowe zarządzanie portfelem kluczowych klientów firmy celem sprzedaży spotkań biznesowych (eventów, konferencji, warsztatów branżowych, szkoleń wewnętrznych dla sektorów m.in. takich jak: Prawo, Windykacja, Call/Contact Center, HR, Audyt, Sprzedaż)
* Pozyskiwanie nowych klientów biznesowych oraz aktualizacja bazy danych;
* Zaangażowanie w przygotowanie i przebieg konferencji;
* Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z prestiżowymi klientami, liderami w swoich branżach;
* Prowadzenie negocjacji.
- Ustalanie Strategii Sprzedaży
- Motywacja Zespołu, Coaching
- Ustalanie i odpowiedzialność za cele
- Kontrola, Analiza i raporty dot. pracy zespołu
- Rekrutacja
* Wielopłaszczyznowe zarządzanie portfelem kluczowych klientów firmy celem sprzedaży spotkań biznesowych (eventów, konferencji, warsztatów branżowych, szkoleń wewnętrznych dla sektorów m.in. takich jak: Prawo, Windykacja, Call/Contact Center, HR, Audyt, Sprzedaż)
* Pozyskiwanie nowych klientów biznesowych oraz aktualizacja bazy danych;
* Zaangażowanie w przygotowanie i przebieg konferencji;
* Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z prestiżowymi klientami, liderami w swoich branżach;
* Prowadzenie negocjacji.
Business Partner
- Wielopłaszczyznowe zarządzanie portfelem kluczowych klientów firmy celem sprzedaży spotkań biznesowych (eventów, konferencji, warsztatów branżowych, szkoleń wewnętrznych dla sektorów m.in. takich jak: Prawo, Windykacja, Call/Contact Center, HR, Audyt, Sprzedaż)
- Pozyskiwanie nowych klientów biznesowych oraz aktualizacja bazy danych;
- Zaangażowanie w przygotowanie i przebieg konferencji;
- Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z prestiżowymi klientami, liderami w swoich branżach;
- Prowadzenie negocjacji.
- Pozyskiwanie nowych klientów biznesowych oraz aktualizacja bazy danych;
- Zaangażowanie w przygotowanie i przebieg konferencji;
- Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z prestiżowymi klientami, liderami w swoich branżach;
- Prowadzenie negocjacji.
Specjalizacje
Obsługa klienta
Usługi profesjonalne