Ewa Przybysz

Ewa Przybysz

Z-ca Dyrektora Departamentu Obsługi Klienta
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Obsługa ubezpieczeń inwestycyjnych

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Open Life Towarzystwo Ubezpieczeń Życie S.A.
Z-ca Dyrektora Departamentu Obsługi Ubezpieczeń
- Organizacja i utworzenie zespołu (rekrutacja pracowników, szkolenie i ocena pracowników);
- Koordynowanie i kontrola pracy pracowników zespołu (później praca 3 zespołów, ok. 17
osób);
- Udział w tworzeniu produktów ubezpieczeniowych (opiniowanie dokumentacji
ubezpieczeniowej, ocena wdrożenia oraz obsługi operacyjnej danego ubezpieczenia);
- Nadzór nad wdrażaniem do obsługi produktów ubezpieczeniowych oraz nad obsługą
prowadzoną przez Agentów Transferowych (zewnętrzne jednostki obsługujące), tworzenie i
aktualizacja: umowy wraz z załącznikami, procedur obsługowych, prowadzenie warsztatów i
szkoleń pracowników Agentów Transferowych;
- Nadzór nad realizacją zapisów umów z Agentami Transferowymi, monitoring i merytoryczna
akceptacja kosztów;
- Nadzór nad obsługą operacyjną produktów ubezpieczeniowych prowadzoną w
wewnętrznym systemie produktowym;
- Nadzór nad dostarczaniem danych sprawozdawczych na potrzeby księgowości (uzgadnianie
rozrachunków, wyjaśnianie rozbieżności);
- Udział i koordynowanie w zakresie podległego obszaru w projektach prowadzonych w
spółce: tworzenie i rozwój hurtowni danych, repozytorium raportów, migracje danych,
solvency II, wdrożenie systemu produktowego (obsługowego) oraz prowizyjnego w spółce;
- Udział w przeprowadzanych audytach wewnętrznych, zewnętrznych oraz kontrolach.
Grupa PZU
Kierownik zespołu ds. rozliczeń ubezpieczeń bankowych i produktów emerytalnych
- Organizacja i utworzenie zespołu (rekrutacja pracowników, prowadzenie szkoleń
stanowiskowych dla pracowników, ocena pracowników);
- Prowadzenie szkoleń dla pracowników w zakresie obsługiwanych produktów: PPE,
ubezpieczenie z funduszami inwestycyjnymi (produkt bancassurance dla klientów VIP),
- Szkolenie dla osób obsługujących PPE po stronie pracodawców (ok. 100 osób);
przygotowanie materiałów szkoleniowych, prowadzenie warsztatów oraz szkolenia;
- Wdrożenie do obsługi produktów: PPE, Ubezpieczenie z funduszami inwestycyjnymi
(tworzenie procedur obsługowych, założeń funkcjonalnych do oprogramowania, nadzór oraz
koordynacja testów biznesowych, prowadzenie ustaleń z klientem zewnętrznym);
- Nawiązanie kontaktu i współpraca z instytucjami zewnętrznymi (TFI, Bank, Ubezpieczycie,
KNF);
- Udział w przeprowadzanych audytach i kontrolach;
- Koordynowanie, organizacja i kontrola pracy pracowników (12-15 osób).
Grupa PZU
Członek zespołu ds. dokumentowania procesów biznesowych
- Tworzenie map procesów;
- Opis procesów z wykorzystaniem Visio oraz Corporate Modeler;
- Przeniesienie procedur obsługowych dla produktów OFE, PPE, IKE, rejestrów TFI do map
procesów.
Grupa PZU
Młodszy Specjalista / Specjalista / Główny Specjalista
- Analiza aktów prawnych w zakresie obsługi OFE;
- Udział w tworzenie procedur i instrukcji obsługowych, wdrożeniu systemu informatycznego
do obsługi OFE, tworzenie wymagań, testy;
- Udział w procesach obsługowych: przeliczanie składek OFE, realizacja wypłat z OFE;
- Współpraca z instytucjami zewnętrznymi (ZUS, KDPW, PTE, Bank Depozytariusz);
- Składanie dyspozycji płatniczych pomiędzy rachunkami OFE,
- Analiza rejestrów z otrzymanymi komunikatami ZUS.

Edukacja

Logo
Finanse i Bankowość, magisterskie
Wyższa Szkoła Ubezpieczeń i Bankowości w Warszawie
Logo
Finanse i Bankowość, licencjackie
Wyższa Szkoła Ubezpieczeń i Bankowości w Warszawie

Specjalizacje

Ubezpieczenia
Ubezpieczenia na życie