Ewa Pławińska
..
Warszawa,
mazowieckie
Umiejętności
Microsoft Excel
Microsoft Office 2007
Microsoft Word
Bankowość detaliczna
Microsoft PowerPoint
Prawo jazdy kat B
doradztwo firmowe
Bankowość firmowa
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Doradca Klienta
- przyjmowanie i weryfikacja wniosków, dokumentacji związanych z obsługą klienta,
- rejestracja danych z wniosków kredytowych w aplikacjach,
- analizowanie raportów kredytowych i podejmowanie decyzji,
- sporządzanie umów kredytowych,
- rejestrowanie w odpowiedniej aplikacji oraz obsługa reklamacji, skarg, wniosków składanych przez klientów,
- obsługa wpływających dokumentów odnośnie zajęć egzekucyjnych, w zakresie określonych stosownymi przepisami,
- realizowanie planu sprzedażowego,
- stosowanie przyjętych w Banku standardów jakości obsługi klienta,
- obsługa gotówkowa i bezgotówkowa klientów.
- rejestracja danych z wniosków kredytowych w aplikacjach,
- analizowanie raportów kredytowych i podejmowanie decyzji,
- sporządzanie umów kredytowych,
- rejestrowanie w odpowiedniej aplikacji oraz obsługa reklamacji, skarg, wniosków składanych przez klientów,
- obsługa wpływających dokumentów odnośnie zajęć egzekucyjnych, w zakresie określonych stosownymi przepisami,
- realizowanie planu sprzedażowego,
- stosowanie przyjętych w Banku standardów jakości obsługi klienta,
- obsługa gotówkowa i bezgotówkowa klientów.
Starszy Opiekun Klienta
- analizowanie potrzeb klientów w celu dostosowywania produktów i usług do ich wymagań
- przygotowywanie oraz podpisywanie umów kredytowych,
- negocjowanie warunków kredytowych,
- uprawnienia do uruchamianie kredytów na tzw. „drugą rękę”,
- weryfikacja dokumentacji oddziału,
- stały kontakt mailowy i telefoniczny z innymi segmentami banku,
- wsparcie sprzedaży innych opiekunów w oddziale,
- sprzedaż produktów kredytowych oraz inwestycyjnych,
- aktywne pozyskiwanie klientów oraz kompleksowa obsługa zgodnie z przyjętymi standardami banku,
- przygotowywanie oraz podpisywanie umów kredytowych,
- negocjowanie warunków kredytowych,
- uprawnienia do uruchamianie kredytów na tzw. „drugą rękę”,
- weryfikacja dokumentacji oddziału,
- stały kontakt mailowy i telefoniczny z innymi segmentami banku,
- wsparcie sprzedaży innych opiekunów w oddziale,
- sprzedaż produktów kredytowych oraz inwestycyjnych,
- aktywne pozyskiwanie klientów oraz kompleksowa obsługa zgodnie z przyjętymi standardami banku,
Edukacja
Zarządzanie przedsiębiorstwem, magisterskie
Uniwersytet w Białymstoku
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
Bankowość
Bankowość korporacyjna/SME
Inne
- gotowość do stałego pogłębiania swojej wiedzy,
- systematyczność i terminowość,
- odpowiedzialność,
- dyspozycyjność,
- zaangażowanie,
- wysoka kultura osobista.
- systematyczność i terminowość,
- odpowiedzialność,
- dyspozycyjność,
- zaangażowanie,
- wysoka kultura osobista.