Umiejętności
Corel Draw
Microsoft Excel
Microsoft Word
Microsoft PowerPoint
Simple
Symfonia FK
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor ds. Administracyjnych na Wydziale Zamiejscowym
- organizacja, koordynacja i nadzór nad całokształtem działań Wydziału Zamiejscowego AIK pod względem administracyjnym, finansowym, gospodarczym i usługowym,
- nadzór nad pracownikami administracyjnymi, technicznymi i gospodarczymi,
- sporządzanie treści wewnętrznych aktów normatywnych z zakresu spraw związanych ze swoją działalnością,
- zarządzanie inwestycjami, remontami i robotami budowlanymi,
- prowadzenie działań promocyjno – marketingowych.
- nadzór nad pracownikami administracyjnymi, technicznymi i gospodarczymi,
- sporządzanie treści wewnętrznych aktów normatywnych z zakresu spraw związanych ze swoją działalnością,
- zarządzanie inwestycjami, remontami i robotami budowlanymi,
- prowadzenie działań promocyjno – marketingowych.
koordynator projektu EFS
Górnośląska Wyższa Szkoła Pedagogiczna imienia Kardynała Augusta Hlonda w Mysłowicach
Koordynator Projektu współfinansowanego przez UE ze środków EFS
rekrutacja pracowników, zarządzanie projektem, nadzór nad dokumentacją, wybór dostawców, działania PR, monitorowanie, utrzymywanie projektu w ramach czasowych, budżetowych i zewnętrznych,
rekrutacja pracowników, zarządzanie projektem, nadzór nad dokumentacją, wybór dostawców, działania PR, monitorowanie, utrzymywanie projektu w ramach czasowych, budżetowych i zewnętrznych,
Dyrektor ds. Administracyjnych
Górnośląska Wyższa Szkoła Pedagogiczna imienia Kardynała Augusta Hlonda w Mysłowicach
- zarządzanie i organizacja pracy pracowników administracji i obsługi,
- rekrutacja, wdrażanie i zwalnianie pracowników, ustalanie zakresu zadań, odpowiedzialności i uprawnień, organizacja szkoleń dla pracowników,
- upowszechnianie, organizacja i wdrażanie decyzji władz uczelni,
- administrowanie budynkami i majątkiem uczelni, zarządzanie inwestycjami, remontami i robotami budowlanymi,
- prowadzenie działań promocyjno – marketingowych, organizacja konferencji, uroczystości akademickich,
- negocjacje i renegocjacje umów, przygotowywanie przetargów,
- przygotowywanie zestawień, kalkulacji, raportów i prezentacji,
- uczestnictwo w pracach wdrożeniowych nowych systemów informatycznych,
- uczestnictwo w realizowanych projektach współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej.
- rekrutacja, wdrażanie i zwalnianie pracowników, ustalanie zakresu zadań, odpowiedzialności i uprawnień, organizacja szkoleń dla pracowników,
- upowszechnianie, organizacja i wdrażanie decyzji władz uczelni,
- administrowanie budynkami i majątkiem uczelni, zarządzanie inwestycjami, remontami i robotami budowlanymi,
- prowadzenie działań promocyjno – marketingowych, organizacja konferencji, uroczystości akademickich,
- negocjacje i renegocjacje umów, przygotowywanie przetargów,
- przygotowywanie zestawień, kalkulacji, raportów i prezentacji,
- uczestnictwo w pracach wdrożeniowych nowych systemów informatycznych,
- uczestnictwo w realizowanych projektach współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej.
Dyrektor ds. marketingu
PUH „DERRATA” ZPChr
- opracowywanie planów strategii marketingowej firmy i nadzór nad działaniami marketingowo – reklamowymi,
- przygotowywanie ofert, w tym również ofert przetargowych,
- zarządzanie działem marketingu, oddziałami produkcji odzieży roboczej, produkcji świeczek i zniczy oraz usług opiekuńczych,
- kontakty z klientami, pozyskiwanie nowych klientów, negocjacje kontraktów,
- przygotowywanie wycen produktów gotowych i usług,
- planowanie i wdrażanie nowych produktów i usług.
- przygotowywanie ofert, w tym również ofert przetargowych,
- zarządzanie działem marketingu, oddziałami produkcji odzieży roboczej, produkcji świeczek i zniczy oraz usług opiekuńczych,
- kontakty z klientami, pozyskiwanie nowych klientów, negocjacje kontraktów,
- przygotowywanie wycen produktów gotowych i usług,
- planowanie i wdrażanie nowych produktów i usług.
Szkolenia i kursy
- Pełnomocnik i auditor wewnętrzny systemu zarządzania jakością wg normy ISO 9001:2015
- Ochrona Danych Osobowych
- Controlling, Budżetowanie, Analityk finansowy
- Certyfikowany samodzielny księgowy – Rachunkowość i podatki od podstaw
- Ocena okresowa pracowników
- Budowanie i kierowanie zespołem
- Przestrzeganie zasady konkurencyjności w projektach EFS
- Manager Projektu Europejskiego – realizacja i zarządzanie projektem EFS
- Zwiększenie dostępności uczelni wyższych dla osób niepełnosprawnych
- Bezpieczeństwo budynków i budowli – odpowiedzialność administratorów, właścicieli i zarządców nieruchomości
- Procedury protestacyjno – odwoławcze, skarga oraz zawarcie i realizacja umowy o zamówienie publiczne w nowym stanie prawnym
- Ochrona Danych Osobowych
- Controlling, Budżetowanie, Analityk finansowy
- Certyfikowany samodzielny księgowy – Rachunkowość i podatki od podstaw
- Ocena okresowa pracowników
- Budowanie i kierowanie zespołem
- Przestrzeganie zasady konkurencyjności w projektach EFS
- Manager Projektu Europejskiego – realizacja i zarządzanie projektem EFS
- Zwiększenie dostępności uczelni wyższych dla osób niepełnosprawnych
- Bezpieczeństwo budynków i budowli – odpowiedzialność administratorów, właścicieli i zarządców nieruchomości
- Procedury protestacyjno – odwoławcze, skarga oraz zawarcie i realizacja umowy o zamówienie publiczne w nowym stanie prawnym
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Human Resources/Zasoby ludzkie
Zarządzanie HR
Nieruchomości
Utrzymanie/Zarządzanie nieruchomościami
Zarządzanie jakością
Kontrola jakości
Zarządzanie jakością
Zapewnienie jakości
Zainteresowania
ISO, miękki HR, fotografia, turystyka motocyklowa