Ewa Filipiak

MSC Senior Section Manager, Carlson Wagonlit Travel
Milanówek, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

Carlson Wagonlit Travel
MSC Senior Section Manager
- Managing over 30 FTEs across different locations supporting over 20 corporate clients (e.g. GE, HP, Oracle, JPMC)
- management reporting, customer service process leader
- quality control activities (Six Sigma, manager monthly meetings, client focus to improve CS experience)
- Recruiting, training, communicating, motivating and disciplining where appropriate, to achieve agreed service and productivity levels
- OBT/vendors escalations/managing third party relations (close contact with PMs, global technical teams and client travel management in order to establish and prepare best solution plans)
- leading process improvement projects (introducing ideas correlating with clients’ needs, process support and process information flow sustained)
- exceeded SLA levels, targeted KPIs (client SLA met monthly and yearly, one of the best SLA oriented team in the company)
- Coordination and control of service performance to ensure effective predetermined service levels are applied consistently
Carlson Wagonlit Travel
Section Manager
- tracking, ensuring all operations are in compliance with regulatory requirements and policies and procedures
- escalating issues relating to client`s experience/direct contact with client while the issue is being escalated
- providing direct reports to clients (on a weekly/monthly basis) and maintaining good business relationships
- proposing changes in client`s online booking systems to ensure the client`s satisfaction is sustained
- organizing, directing and supervising activities related to processes within a company
- reviewing reports on a regular basis and implementing corrective actions, if necessary
- working under the direction of an operations manager, planning and establishing procedures and methods by which staff must abide when performing tasks
- making recommendations to improve the productivity, quality, and efficient delivery of services
- developing and implementing policies and procedures
- evaluating, assessing, and identifying training needs of co-workers
- conducting an analysis of statistics or other data to determine the customer service level is satisfactory
- contact/site maintenance with OBT providers
- monitoring Customer Care Performance (Satisfaction/KPIs)
- effectively leading a compliance team in a real-time decision-making environment
- ensuring accuracy and timeliness of daily/weekly/monthly operations reporting
- recommending changes to policies, procedures, processes and tools, which will affect overall service level and KPI’s pre-defined
Carlson Wagonlit Travel
Deputy Customer Service Manager
Carlson Wagonlit Travel
Senior Business Travel Counselor
Carlson Wagonlit Travel
Business Travel Counselor

Szkolenia i kursy

Zarzadzanie zmiana dla managerow - Better Place, May 2015, prow. Magdalena Nowakowska
Presentation skills and public speaking - Lauren Peso, March 2015, prow. Magdalena Nowakowska
Emotional Intelligence: Getting to know you - August 2014
Developing your team - April 2014
Managing Conflict - April 2014
How to review employee – April 2012, Kontekst HR
Effective communication in leading people and Leadership Tool Box – leading people in practice – November 2011, Kontekst HR
Kurs architekta wnętrz Creator
PADI OWD i AOWD (kurs nurkowania)
Kurs fotografowania Canon

Edukacja

Logo
Filologia Angielska - specjalność tłumaczeniowa, magisterskie
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie

Specjalizacje

Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Zarządzanie turystyką

Grupy

Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
abc aranżacji wnętrz
abc aranżacji wnętrz
grupa skupiająca tych, co lubią projektować, urządzać i interesują się różnymi stylami aranżacji wnętrz
Angielski w biznesie
Angielski w biznesie
1. Poszerzaj umiejętności biznesowe po angielsku. 2. Rozwijaj nowe słownictwo i nowe znajomości. 3. Bądź na bieżąco w swojej branży. 4. Sprawdź swój angielski na www.testujangielski.pl 5. P
Architektura i Sztuka.
Architektura i Sztuka.
W tej grupie architekci, projektanci wnętrz i artyści sztuk wizualnych wymieniają się opiniami, doświadczeniem, pomagają, radzą i szukają współpracy.
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Fotografia
Fotografia
Grupa miłośników fotografii...
iPhone
iPhone
Grupa miłośników/użytkowników Apple iPhone, iPod i oczywiście iPad
Jabłuszko
Jabłuszko
Grupa ludzi pracujących na komputerach Apple.
Piękne wnętrza
Piękne wnętrza
Grupa dla osób zainteresowanych projektowaniem i dekoracją wnętrz
sushi
sushi
Forum ludzi kochających SUSHI. Nie jest nam obce wasabi, nori i futo maki!
Tłumaczenia Angielskie
Tłumaczenia Angielskie
Miejsce dla wszystkich związanych zawodowo z językiem angielskim tłumaczy - wymiana doświadczeń, polecane źródła i pomoce, pomoc w tłumaczeniach, zlecenia