Umiejętności
Digital Marketing
E-commerce
Google Analytics
HTML
Microsoft Excel
Microsoft Word
SEO
Wordpress
Adobe Illustrator
Adobe InDesign
Adobe Photoshop
rekrutacja
Marketing internetowy
E-mail marketing
Analiza rynku
fotografia
Obróbka zdjęć
Prawo jazdy kat B
projektowanie graficzne
Umiejętności analityczne
praca w zespole
Wdrażanie projektów
Angielski
Rachunek zysków i strat
Redagowanie tekstów
Obsługa CRM
Ahrefs
Edito CMS
Przeprowadzanie szkoleń dla Pracowników
sporządzanie raportów i zestawień
Kalkulacja i przygotowywanie ofert
Microsft Power Point
CMS (WordPress, Joomla)
Strategia treści
hotjar
Google Search Console
Marketing cyfrowy
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
koordynator projektów marketingowych
• współtworzenie i realizacja strategii marketingowej
• opracowanie strategii SEO
• koordynacja kampanii marketingowych
• prowadzenie projektów internetowych
• udział we wdrożeniu i rozwoju strony internetowej
• poprawa efektywności e-commerce
• optymalizacja i nadzór nad kampaniami Google Ads wraz z agencją performance marketing
• współpraca z agencją kreatywną i domem mediowym
• analiza klientów
• weryfikacja wskaźników skuteczności prowadzonych działań, optymalizowanie, raportowanie wyników
• wsparcie zespołu
• opracowanie strategii SEO
• koordynacja kampanii marketingowych
• prowadzenie projektów internetowych
• udział we wdrożeniu i rozwoju strony internetowej
• poprawa efektywności e-commerce
• optymalizacja i nadzór nad kampaniami Google Ads wraz z agencją performance marketing
• współpraca z agencją kreatywną i domem mediowym
• analiza klientów
• weryfikacja wskaźników skuteczności prowadzonych działań, optymalizowanie, raportowanie wyników
• wsparcie zespołu
Kierownik zespołu digital marketingu
Największe osiągnięcie: Stały wzrost liczby zamówień na medidieta.pl o średnio 25% miesięcznie.
Zadania:
• opracowanie i realizacja strategii wzrostu sprzedaży online (wyniki: stały wzrost wartości sprzedaży na sklep.mindhealth.pl o średnio 21% mc),
• przygotowanie strategii SEO i egzekucja jej realizacji (wyniki: wzrost ruchu organicznego na medidieta.pl o średnio 66% mc, na mindhealth.pl o średnio 37% mc),
• odpowiedzialność za nowe projekty w firmie w zakresie digital marketingu oraz operacyjna współpraca z właścicielami projektów strategicznych,
• wdrożenia i rozwój e-commerce oraz stron internetowych (uruchomienie mindhealth.pl, sklep.mindhealth.pl, medidieta.pl, badaniagenetyczne.damian.pl),
• analiza zachowań użytkowników w celu optymalizacji User Experience (UX), wdrażanie rozwiązań mających na celu zwiększenie sprzedaży online,
• bieżący monitoring oraz analiza rynku i działań konkurencji,
• cykliczna weryfikacja wskaźników skuteczności prowadzonych działań i ich optymalizacja (ruch, konwersje),
• odpowiedzialność za repozytorium leadowe, narzędzia marketingowe i ich optymalne współdziałanie,
• e-mail marketing (w Sales Manago),
• zarządzanie 3-osobowym zespołem.
Zadania:
• opracowanie i realizacja strategii wzrostu sprzedaży online (wyniki: stały wzrost wartości sprzedaży na sklep.mindhealth.pl o średnio 21% mc),
• przygotowanie strategii SEO i egzekucja jej realizacji (wyniki: wzrost ruchu organicznego na medidieta.pl o średnio 66% mc, na mindhealth.pl o średnio 37% mc),
• odpowiedzialność za nowe projekty w firmie w zakresie digital marketingu oraz operacyjna współpraca z właścicielami projektów strategicznych,
• wdrożenia i rozwój e-commerce oraz stron internetowych (uruchomienie mindhealth.pl, sklep.mindhealth.pl, medidieta.pl, badaniagenetyczne.damian.pl),
• analiza zachowań użytkowników w celu optymalizacji User Experience (UX), wdrażanie rozwiązań mających na celu zwiększenie sprzedaży online,
• bieżący monitoring oraz analiza rynku i działań konkurencji,
• cykliczna weryfikacja wskaźników skuteczności prowadzonych działań i ich optymalizacja (ruch, konwersje),
• odpowiedzialność za repozytorium leadowe, narzędzia marketingowe i ich optymalne współdziałanie,
• e-mail marketing (w Sales Manago),
• zarządzanie 3-osobowym zespołem.
Starszy specjalista ds. digital marketingu
Największe osiągnięcie:
Stały wzrost wartości sprzedaży na sklep.damian.pl średnio o 24% miesięcznie
dzięki:
• optymalizacji strony damian.pl pod kątem SEO i UX (wyniki: wzrost ruchu organicznego o 164%),
• wdrażaniu rozwiązań służących monetyzacji ruchu na www (widgety, banery, butony, linki),
• inicjowaniu rozwiązań i funkcjonalności służących optymalizacji sprzedaży na sklep.damian.pl oraz weryfikacji ich realizacji i naprawy błędów,
• wdrażaniu usług do sprzedaży on-line,
• współpracy z agencją SEM nad uruchamianiem i optymalizacją kampanii Google Adwords,
• wprowadzeniu i kompleksowej obsłudze e-mail marketingu,
• monitorowaniu wskaźników skuteczności prowadzonych działań i ich optymalizacji (ruch, konwersje).
Stały wzrost wartości sprzedaży na sklep.damian.pl średnio o 24% miesięcznie
dzięki:
• optymalizacji strony damian.pl pod kątem SEO i UX (wyniki: wzrost ruchu organicznego o 164%),
• wdrażaniu rozwiązań służących monetyzacji ruchu na www (widgety, banery, butony, linki),
• inicjowaniu rozwiązań i funkcjonalności służących optymalizacji sprzedaży na sklep.damian.pl oraz weryfikacji ich realizacji i naprawy błędów,
• wdrażaniu usług do sprzedaży on-line,
• współpracy z agencją SEM nad uruchamianiem i optymalizacją kampanii Google Adwords,
• wprowadzeniu i kompleksowej obsłudze e-mail marketingu,
• monitorowaniu wskaźników skuteczności prowadzonych działań i ich optymalizacji (ruch, konwersje).
Specjalista ds. digital marketingu
• bieżąca aktualizacja oraz rozbudowa stron www
• optymalizacja stron internetowych pod kątem SEO, UX
• wdrażanie rozwiązań służących monetyzacji ruchu na stronach
• współtworzenie nowych witryn
• inicjowanie działań zwiększających funkcjonalność sklepu internetowego
• wdrażanie nowych usług do sprzedaży on-line
• nadzór nad kampaniami Google Adwords
• optymalizacja stron internetowych pod kątem SEO, UX
• wdrażanie rozwiązań służących monetyzacji ruchu na stronach
• współtworzenie nowych witryn
• inicjowanie działań zwiększających funkcjonalność sklepu internetowego
• wdrażanie nowych usług do sprzedaży on-line
• nadzór nad kampaniami Google Adwords
Specjalista ds. Marketingu i PR
Medicover Senior Sp. z o.o.
Największe osiągnięcie:
Wzrost liczby klientów domu opieki o 75 %
dzięki:
• optymalizacji strony careexperts.pl pod kątem SEO i UX (wyniki: wzrost ruchu organicznego o 88%),
• tworzeniu komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej,
• współtworzeniu materiałów reklamowych (ulotki, plakaty, oferty),
• współpracy z agencją SEM nad uruchomieniem i optymalizacją kampanii Google Adwords,
• prowadzeniu firmowego fanpaige’a na Facebook'u,
• współpracy z agencją PR.
Wzrost liczby klientów domu opieki o 75 %
dzięki:
• optymalizacji strony careexperts.pl pod kątem SEO i UX (wyniki: wzrost ruchu organicznego o 88%),
• tworzeniu komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej,
• współtworzeniu materiałów reklamowych (ulotki, plakaty, oferty),
• współpracy z agencją SEM nad uruchomieniem i optymalizacją kampanii Google Adwords,
• prowadzeniu firmowego fanpaige’a na Facebook'u,
• współpracy z agencją PR.
Szkolenia i kursy
• Planowanie strategii digital, Socjomania (2023)
• Psychologia a UX. Jak tworzyć digitalowe produkty i usługi, które pokochają klienci - Grupa Marketer (2021)
• Media społecznościowe - kurs zaawansowany - PARP (2021)
• Komunikacja marketingowa - PARP (2021)
• E-commerce w biznesie – kurs zaawansowany - PARP (2021)
• Design thinking - PARP (2021)
• DIMAQ Professional - IAB Polska (2020)
• Copywriting – sprzedawaj tekstem – In Digital Marketing Sp. z o. o. (2019)
• Marketing internetowy. Promocja i reklama firmy w Internecie – Akademia Marketingu Atrium (2019)
• Obsługa klienta trudnego – Gamma Sp. J. (2016)
• Telesprzedaż dla działu obsługi klienta/pacjenta – Gamma Sp. J. (2016)
• Operator DTP – Adobe Photoshop, Illustrator i InDesign – Authorized Training Center SAD Sp. z o.o. (2008)
• Kurs na samodzielną księgową – Centrum Kształcenia Specjalistycznego Polskiej Korporacji Biznesu „Polbi” (2006)
• Dynamiczne techniki sprzedaży osobistej i obsługi klienta – T. Warmus i M. Grabiec (2005)
• Psychologia a UX. Jak tworzyć digitalowe produkty i usługi, które pokochają klienci - Grupa Marketer (2021)
• Media społecznościowe - kurs zaawansowany - PARP (2021)
• Komunikacja marketingowa - PARP (2021)
• E-commerce w biznesie – kurs zaawansowany - PARP (2021)
• Design thinking - PARP (2021)
• DIMAQ Professional - IAB Polska (2020)
• Copywriting – sprzedawaj tekstem – In Digital Marketing Sp. z o. o. (2019)
• Marketing internetowy. Promocja i reklama firmy w Internecie – Akademia Marketingu Atrium (2019)
• Obsługa klienta trudnego – Gamma Sp. J. (2016)
• Telesprzedaż dla działu obsługi klienta/pacjenta – Gamma Sp. J. (2016)
• Operator DTP – Adobe Photoshop, Illustrator i InDesign – Authorized Training Center SAD Sp. z o.o. (2008)
• Kurs na samodzielną księgową – Centrum Kształcenia Specjalistycznego Polskiej Korporacji Biznesu „Polbi” (2006)
• Dynamiczne techniki sprzedaży osobistej i obsługi klienta – T. Warmus i M. Grabiec (2005)
Edukacja
Zainteresowania
fotografia, birdwatching, przyroda
Organizacje
Ogólnopolskie Towarzystwo Ochrony Ptaków - członek
Polskie Towarzystwo Ochrony Przyrody "Salamandra" - członek
Polskie Towarzystwo Ochrony Przyrody "Salamandra" - członek
Inne
Certyfikat DIMAQ Professional - IAB Polska (2021)
Grupy
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana
i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie
Środkowo-Wschodniej
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Freelancity.pl
Freelancity.pl
to innowacyjny portal społecznościowy dla profesjonalistów różnych branż, oferujący zaawansowane funkcje zarządzania projektami, służące do pozyskiwania wysokiej klasy specjalistów.
W
Kreatywna reklama
Pomysłodajnia :) Jest zlecienie, nie ma pomysłu? Towarzysze, pomożecie? POMOŻEMY!!!!
Kształtowanie wizerunku firmy
Tematyka jest szeroka, acz zogniskowana wokół 'kształtowania' wizerunku firmy. Chodzi o interdyscyplinarne spojrzenie na mechanizmy modelowania i kreowania image'u (sic!) firmy. Zatem nie ty