Doświadczenie zawodowe
Mł. Specjalista ds. Obsługi Kart Płatniczych
• Analiza i rozwiązywanie reklamacji nietransakcyjnych;
• Realizacja zgłoszeń kartowych, obsługa skrzynki oraz zgłaszanie błędów i awarii bankowych, zamawianie kart, otwieranie i zamykanie rachunków, uzgadnianie salda na rachunkach
• Cykliczne prowadzenie telekonferencji z dostawcą - zgłaszanie i rozwiązywanie awarii;
• Przeprowadzanie kontroli funkcjonalnych kart;
• Przeprowadzanie testów funkcjonalnych kart;
• Generacja oraz kontrola plików z transakcyjnych;
• Opiniowanie procedur, regulaminów i innych dokumentów;
• Szkolenie nowych pracowników;
• Realizacja zgłoszeń kartowych, obsługa skrzynki oraz zgłaszanie błędów i awarii bankowych, zamawianie kart, otwieranie i zamykanie rachunków, uzgadnianie salda na rachunkach
• Cykliczne prowadzenie telekonferencji z dostawcą - zgłaszanie i rozwiązywanie awarii;
• Przeprowadzanie kontroli funkcjonalnych kart;
• Przeprowadzanie testów funkcjonalnych kart;
• Generacja oraz kontrola plików z transakcyjnych;
• Opiniowanie procedur, regulaminów i innych dokumentów;
• Szkolenie nowych pracowników;
Inspektor ds. Obsługi Kart
• Realizacja zgłoszeń kartowych, obsługa skrzynki oraz zgłaszanie błędów i awarii bankowych
• Zamawianie kart, otwieranie i zamykanie rachunków, uzgadnianie sald na rachunkach
• Prowadzenie telekonferencji z dostawcą
• Przeprowadzanie kontroli funkcjonalnych kart;
• Przeprowadzanie testów funkcjonalnych kart;
• Opiniowanie procedur, regulaminów
• Zamawianie kart, otwieranie i zamykanie rachunków, uzgadnianie sald na rachunkach
• Prowadzenie telekonferencji z dostawcą
• Przeprowadzanie kontroli funkcjonalnych kart;
• Przeprowadzanie testów funkcjonalnych kart;
• Opiniowanie procedur, regulaminów
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Inne
Grupy
PSYCHOLOGIA SĄDOWA
Śledztwa, dochodzenia, portrety psychologiczne, seryjne morderstwa,
zagadki, pytania i.....