Ewa Mikucka

Specjalista ds. Ubezpieczeń i Inwestycji, Aviva Towarzystwo Ubezpieczeń na życie S.A.
Augustów, podlaskie

Umiejętności

Negocjacje Sprzedaż profesjonalna obsługa klientów

Języki

rosyjski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Aspirant programu rozwojowego MDRT na rok 2019
Aviva Towarzystwo Ubezpieczeń na życie S.A.
Uczestnictwo w comiesięcznych spotkaniach w programie rozwojowym, wymiana doświadczeń, wiedzy merytorycznej i standardów profesjonalnej sprzedaży, serwisu klientów, oraz obsługi ubezpieczeń na życie i długoterminowych oszczędności, ustalanie strategii realizacji celów MDRT 2019.
Logo
Specjalista d/s Ubezpieczeń i Inwestycji
Aviva Towarzystwo Ubezpieczeń na życie S.A.
Profesjonalna obsługa obecnych klientów oraz aktywne pozyskiwanie nowych.
Logo
Trener wewnętrzny
Aviva Towarzystwo Ubezpieczeń na życie S.A.
Działania rozwojowe wewnątrz struktury
prowadzenie szkoleń produktowych i narzędziowych dla agentów
doskonalenie pracowników, dbałość o ich dalszy rozwój
monitoring rozwoju kompetencji pracowników
administracja dokumentacji szkoleniowej
Karolina P.
Karolina P. · współpracownik
wystawiono
Kolor niebieski... działa uspokajająco, pobudza do twórczego myślenia.
Idealnie oddaje charakter i naturę Ewy.
W Jej osobowości spostrzegawczość i zmysł praktyczny łączą się z wyobraźnią. Mądrość życiowa przeplata się umiejętnością zastosowania zdobytej wiedzy. Lubi samodzielnie podejmować decyzje, za które bierze pełną odpowiedzialność. Ceni sobie stabilność.
Nie ma dla niej rzeczy niemożliwych. Optymistka, która z niezwykłą swobodą zaraża swoją energią otoczenie.
Logo
Agent ds. Ubezpieczeń i Inwestycji
Aviva Towarzystwo Ubezpieczeń na życie S.A.
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz obsługa klientów istniejących
sprzedaż produktów firmy
prowadzenie negocjacji i rozmów handlowych
obsługa i budowa długofalowych relacji z klientami
Logo
audytor
Centrum Badań Marketingowych TEST
badanie jakości oraz standardów obsługi klientów
Logo
audytor
Centrum Badań Marketingowych HRtec Sp. z o.o.
badanie jakości i standardów obsługi klienta
Logo
Aspirant programu rozwojowego MDRT 2017
Aviva Towarzystwo Ubezpieczeń na życie S.A.
Uczestnictwo w comiesięcznych spotkaniach w programie rozwojowym, wymiana doświadczeń i standardów profesjonalnej sprzedaży oraz obsługi ubezpieczeń na życie i długoterminowych oszczędności, ustalanie strategii realizacji celów MDRT 2017.
Logo
Menager Zespołu Sprzedaży
Aviva
Koordynowanie procesu zatrudnienia i adaptacji nowych pracowników
zarządzanie zespołem doradców
motywowanie oraz monitorowanie pracy zespołu
nadzór nad procesem sprzedaży i realizacja planów sprzedaży
Logo
Agent Ubezpieczeniowy
Aviva
aktywne pozyskiwanie nowych klientów
sprzedaż produktów firmy
prowadzenie negocjacji i rozmów handlowych
obsługa i budowa długofalowych relacji z klientami
Santander Bank Polska
Specjalista ds. sprzedaży
obsługa klientów detalicznych
TUiR WARTA S.A.
Agent Ubezpieczeniowy
wykonywanie czynności agencyjnych za Kredyt Bank S.A.
Kredyt Bank
Specjalista ds. sprzedaży
Kredyt Bank
obsługa klientów detalicznych i instytucjonalnych, sprzedaż produktów inwestycyjnych KBC TI

Szkolenia i kursy

"Train the trainer - szkolenie na trenera wewnętrznego"
" Rekrutacja i selekcja"
" Specjalista ds. Rachunkowości - kurs II stopnia"
" Kurs z zakresu obowiązków związanych z przeciwdziałaniem praniu pieniędzy oraz przeciwdziałaniu finansowaniu terroryzmu"
" negocjacje"

Edukacja

Logo
Marketing i Zarządzanie, licencjackie
Wszechnica Mazurska w Olecku

Specjalizacje

Bankowość
Bankowość detaliczna
Finanse/Ekonomia
Zarządzanie finansami
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Ubezpieczenia
Ubezpieczenia na życie

Zainteresowania

taniec, muzyka, sport, podróże